Roberto Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Off topic: Njet, jeg er igjen blitt en del av scum of the earth. On topic: Jeg hadde for kule klær til å være moderator ... Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Modeswitch: Jepp, hvilke sko ville du lånt da, hightopsa eller de lave? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Off topic: Njet, jeg er igjen blitt en del av scum of the earth. On topic: Jeg hadde for kule klær til å være moderator ... Da så ^^ Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Homme, vet du en bukse som passer bra til Pasquie skjorta? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Hmm, hvilke fargecombo hadde du igjen da? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Fargecombo? Skjorta mi er helt lik den du har i bildetråden, men jeg har med svarte striper innenfor. Endret 16. desember 2008 av Raste Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Ja, kjøpte ikke du samme som den jeg postet i bildetråden, men med en annen farge på knappene? Eller blander jeg? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Jo, du ser svaret over Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Stemmer, var det jeg trodde Spørs helt på hvordan du skal bruke den, alene sammen med jeans, under genser eller cardigan etc. Men alene sammen med jeans ville jeg en realtiv mørk bukse og sorte sko for å ta opp det sorte fra skjorten. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Takk skal du ha Homme, da prøver jeg en mørk bukse når jeg bruker skjorta alene Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Humör har mye fett, har selv en oversized hood derfra. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Ny vinterduft, noen? http://news.bostonherald.com/business/gene...biz#articleFull Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 Kjøpte en del nye klær i dag. Passe vid bukse fra Solid, en Poco Loco ziphoop og et par t-skjorter/piqueskjorter fra H&M. Greit fornøyd. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) hahha @ awkward kan ikke skjønne hvorfor noen ville lukte sånn. Hvis ikke de har en syk fetish eller noe lignende da Endret 17. desember 2008 av snaffle Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 så en sykt trendy fyr som gikk forbi på jobben idag.. -Lue med en pirat på -dressjakke med en diger cola i sidelomma -grå joggebukse, som var våt halveis oppå leggen. - liten frakk utenpå som var kortere enn dressjakken og slitte converse... :!: du må kanskje se det for at du skal synts det var litt morsomt fikk meg ett lite smil om munnen da Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 Skjer med gutter som tror det er kult med langt hår, og masse wax/dritt i og dra det bakover, og over det hele tar dem en caps på. : | Owkej lizm. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 Nå skal det sies at det er digg med langt hår og at det er bakover etter man har tatt wax i det. Dog, skal jo ikke være rett bakover, gjerne noe fett som du matcher. Men vet ikke hvordan det er med caps siden jeg ikke bruker det Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Lurer litt på hva folk mener om Humör?Der jeg bor/går på skole har ingen hørt om det Bondeland lenge leve (H) Hvis du bor i nærheten av Kristiansand er det 50% på alt fra Humor på Companys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå