Duffo Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Åssen er best å tørke et plagg? Legge den på gulvet eller henge den opp i en kleshenger eller noe? Tenker på plagg som skal håndvaskes.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Noen som vet om steder som selger skjerf? Var på outletone forrige helg og fikk en kjempe fin parka fra flippa k, men skjerfet jeg har er litt kjedelig, så trenger noe penere Lenke til kommentar
floww Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Åssen er best å tørke et plagg? Legge den på gulvet eller henge den opp i en kleshenger eller noe? Tenker på plagg som skal håndvaskes.. legg den rett ut på et bord elns med noen håndklær under Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Filippa K har også mange fine skjerf, bruker til daglig skjerf fra de. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Prøver å spørre her isteden jeg lite svar i den "massive" skotråden er ute etter vintersko ikke noe form for store boots med mye rart på, og må fås i str rundt 39-40 da jeg ikke har altfor store ben Prisen er ikke veldig vesentlig, men trenger jo ikke være ran Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 falt pladask for http://www.silkfactory.com/?gclid=CNGjscHwvpcCFc0e3godnGMeSQ skal vel ha det i oransj, og et av de andre i sort eller brun og sort. Noen tips? Bruker som regel mørkeblå jeans, brun/mørkegrønn eller hvit genser, og sort parka..hvilke av de fargene de har burde passe? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Fikk kjøpt meg to Jeans-bukser fra Branstad idag, og det var ikke G-star selfølgelig. Var fornøyd med kjøpet må jeg si Kan komme med bilde i bildetråden imorgen om det er ønskelig. Lenke til kommentar
MRØ Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg losjakke eller frakk. Er losjakke noe man kan ha utenpå en dress, eller burde jeg da heller gå for en frakk? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Kommer helt ann på losjakken, mange det funker med, og mange som feiler. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Comments på denne litt for billige saken? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Skjorte med hette?... Jeg hadde holdt meg langt unna. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Skjorte med hette?... Jeg hadde holdt meg langt unna. Problemet er at det er knapper og ikke glidelås? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Nei, problemet er at det er en skjorte med hette.. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Nei, problemet er at det er en skjorte med hette.. Jeg skjønte ikke hvordan det kunne bli en skjorte. Eneste likheten er vel knappene, men den har snøring. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Kan vel kalles for en skjorte, men kan vel også kalles en hettegenser med knapper istedenfor glidelås. Uansett så likte jeg ikke den skjorta/genseren Om du skal ha deg skjorte anbefaler jeg deg Pasquie, absolutt en konge skjorte. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Ser du virkelig ikke at det er en flannelskjorte? Men for all del, kjøp den og ha den under dressjakken (fra komfirmasjonen) og kombiner det med hullete bootcut jeans og skatesko. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Alt til sin stil. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Ser du virkelig ikke at det er en flannelskjorte?Men for all del, kjøp den og ha den under dressjakken (fra komfirmasjonen) og kombiner det med hullete bootcut jeans og skatesko. Kunne jeg lånt sølvskoene dine til den nye looken, de matcher jo konfirmasjonsdressen? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Hmm, er du ikke brukermoderator lenger Robbie? Kom over det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå