Erijk Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Takk bebeluv. Likte en del av Gucci belta, og likte faktisk Dior sitt meget godt også. Kanskje det blir 2 belter da. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 http://www2.gucci.com/us/us-english/us/cla...146429A0V0R1000 Jeg har faktisk det beltet og det fungerer til det aller meste (tom. til en casual dress). Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Noen som vet om en fin bukse til maks 800 spenn? Trenger en for å ha i skapet, og vil ikke at den skal være så veldig dyr. Har planer om å skaffe meg D&G og Acne bukse i Januar. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Cheap Monday Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Gå på Zara. De har bukser til ~600 NOK som faktisk er ganske kule. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Julegave-shopping på lørdag - er det noen som kan fortelle meg hvor jeg finner Ralph Lauren / Fred Perry klær i Bergen? Tenker da på vanlige gensere med v-hals. Ligger prisene på rundt 1000 kr for disse? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Gå på Zara. De har bukser til ~600 NOK som faktisk er ganske kule. Buksene til Zara har jeg aldri vært fornøyd med. Gensere og slikt er de derimot mye bedre på, min mening. Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Julegave-shopping på lørdag - er det noen som kan fortelle meg hvor jeg finner Ralph Lauren / Fred Perry klær i Bergen? Tenker da på vanlige gensere med v-hals. Ligger prisene på rundt 1000 kr for disse? Tilsammans i Kong Oscars gate har i alle fall litt ymse fra FP. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Kanskje litt off-topic, men jeg spør allikevel. Vet det er ett par her som jobber i kles-butikk. Vurderer å søke meg jobb i en kles-butikk som ser ett folk. Da spesielt gutter. Er egentlig ingen mote-guru, men liker å kle meg pent. Hvor mye kunnskap krever butikkene? Butikken har både jente og gutteklær (Ungdom), og jeg har nada peiling på spesielt jentekler. Ellers vil jeg si jeg er mye mer opptatt av kler generelt sett i forhold til mine kompiser. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Takk thrice og Robbiedeluxe Kjøpte meg Chanel parfymen i dag Det er så mange parfymer å velge mellom så det blir så mye enklere når jeg vet hva andre kan anbefale Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Alltid hyggelig å kunne bistå Overdox. Håper du blir fornøyd! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Chanel - Homme kan jeg også varmt anbefale Lenke til kommentar
Homme Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Kanskje litt off-topic, men jeg spør allikevel. Vet det er ett par her som jobber i kles-butikk. Vurderer å søke meg jobb i en kles-butikk som ser ett folk. Da spesielt gutter. Er egentlig ingen mote-guru, men liker å kle meg pent. Hvor mye kunnskap krever butikkene? Butikken har både jente og gutteklær (Ungdom), og jeg har nada peiling på spesielt jentekler. Ellers vil jeg si jeg er mye mer opptatt av kler generelt sett i forhold til mine kompiser. Kommer helt ann på hva slags butikk det er snakk om. Er det klessbutikker ala Urban, Carlings etc. regner jeg med at en liten intresse holder, og (forhåpentligvis) får man kurs ang. stoffer og andre grunnleggende ting. Mens i en litt mer eksklusiv butikk må man gjerne ha mye mer kunnskap om alt fra søm, stoff, designere, kolleksjoner etc. Dette har ihvertall vi et realtivt nøye intervju om når det kommer søkere. Men er mange unntak her og, bare å se på noen av de mest eksklusive butikkene i Norge, mange ansatte som overhode ikke har aning om hva de snakker om, annet enn det sjefen har fortalt dem er bra og dårlig. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Noen som vet hvor det selges Ralph Lauren i Bergen? Kunne tenkt meg en genser. Fikk høre at de førte litt Fred Perry på Tilsammans (?), så kanskje de har lignende merker som Ralph Lauren der og? Lenke til kommentar
SEO Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Noen butikker i Stavanger som selger bukser fra Acne? Lenke til kommentar
SEO Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 På jobb er prisene langt lavere enn hjemme, hvor de viser 200 EUR +. Rart, logisk? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Fikk kjøpt meg nye klær idag så jeg er klar for julen: X-plizit slips Valient vest Eton skjorte Bruuns Bazaar bukse Endret 13. desember 2008 av stakan Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 På jobb er prisene langt lavere enn hjemme, hvor de viser 200 EUR +. Rart, logisk? Et lite, wild guess sier meg at på jobb har du en IP-adresse som Acne sine sider tror at er svensk, og derfor får du svenske priser. Får selv i euro hjemme, og der er det oppgitt høyere pris enn det jeg betaler. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Fikk kjøpt meg nye klær idag så jeg er klar for julen: X-plizit slips Valient vest Eton skjorte Bruuns Bazaar bukse Høres stilig ut. Legg ut bilde! Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Trenger tips til et ordentlig, og fint belte. Et stilrent et, og et med ikke så masse dritt. Pris er irrelevant, bare å komme med forslag. Gjerne onlinebutikk også, samme om det er ifra utlandet eller Norge. Takk. Red: Helst svart. Tiger of Sweden har et helt enketl sort belte, men det passer best til fine bukser. Det koster hvertfall 600,- hos Retro i Nordre gt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå