Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Julegave-shopping på lørdag - er det noen som kan fortelle meg hvor jeg finner Ralph Lauren / Fred Perry klær i Bergen? Tenker da på vanlige gensere med v-hals. Ligger prisene på rundt 1000 kr for disse?

Tilsammans i Kong Oscars gate har i alle fall litt ymse fra FP.

Lenke til kommentar

Kanskje litt off-topic, men jeg spør allikevel. Vet det er ett par her som jobber i kles-butikk.

Vurderer å søke meg jobb i en kles-butikk som ser ett folk. Da spesielt gutter. Er egentlig ingen mote-guru, men liker å kle meg pent.

Hvor mye kunnskap krever butikkene? Butikken har både jente og gutteklær (Ungdom), og jeg har nada peiling på spesielt jentekler. Ellers vil jeg si jeg er mye mer opptatt av kler generelt sett i forhold til mine kompiser.

Lenke til kommentar
Kanskje litt off-topic, men jeg spør allikevel. Vet det er ett par her som jobber i kles-butikk.

Vurderer å søke meg jobb i en kles-butikk som ser ett folk. Da spesielt gutter. Er egentlig ingen mote-guru, men liker å kle meg pent.

Hvor mye kunnskap krever butikkene? Butikken har både jente og gutteklær (Ungdom), og jeg har nada peiling på spesielt jentekler. Ellers vil jeg si jeg er mye mer opptatt av kler generelt sett i forhold til mine kompiser.

Kommer helt ann på hva slags butikk det er snakk om.

Er det klessbutikker ala Urban, Carlings etc. regner jeg med at en liten intresse holder, og (forhåpentligvis) får man kurs ang. stoffer og andre grunnleggende ting.

Mens i en litt mer eksklusiv butikk må man gjerne ha mye mer kunnskap om alt fra søm, stoff, designere, kolleksjoner etc. Dette har ihvertall vi et realtivt nøye intervju om når det kommer søkere.

Men er mange unntak her og, bare å se på noen av de mest eksklusive butikkene i Norge, mange ansatte som overhode ikke har aning om hva de snakker om, annet enn det sjefen har fortalt dem er bra og dårlig.

Lenke til kommentar
Trenger tips til et ordentlig, og fint belte. Et stilrent et, og et med ikke så masse dritt. Pris er irrelevant, bare å komme med forslag. Gjerne onlinebutikk også, samme om det er ifra utlandet eller Norge. Takk. :)

Red: Helst svart.

Tiger of Sweden har et helt enketl sort belte, men det passer best til fine bukser.

Det koster hvertfall 600,- hos Retro i Nordre gt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...