HOHOHOHO222 Skrevet 6. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2008 å, beklager. så ikke det.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 6. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2008 Hvilke parfyme bruker dere når det begynner å bli vinter?Jeg bruker Chanel: Allure Homme. Jeg har fått noen positive tilbakemeldinger og den lukter godt. Er dog ikke sikker på om den passer meg enda. Denne? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2008 Det stemmer, Robbie Hva synes du/dere? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Har brukt Allure i litt over 3 år nå og kan vel nesten si at det er blitt min signaturduft. Vurderer derimot å gå over til Gucci by Gucci nå rundt juletider... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Aha, da går jeg ut ifra at ihvertfall du liker den hehe. Jeg bruker Allure Homme Sport på sommeren, så når jeg lette etter en vinter parfyme gjorde jeg det veldig lett. Har aldri prøvd Gucci by Gucci. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Hvilke parfyme bruker dere når det begynner å bli vinter? Eg brukar mellom anna Cerruti Si, men eg er redd den kanskje er litt for tung og maskulin for meg. Vanlegvis nyttar eg meir nøytrale greier, som Aqua di Gio og Polo Blue. Men dei er også meir sommarlege.. kanskje eg må finne noko nytt. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg bruker Dolce Gabbana The One Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Nå som det er jul må jeg kjøpe meg noen finklær da jeg ikke har noe brukanes. Tenkte å kjøpe meg en finbukse, belte, skjorte og vest. Noen som har tips til hvor jeg bør gå? Bor i Bergen. Er høy og tynn så passform er absolutt alfaomega. Vil ikke bruke så alt for mange tusen. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Bertoni har en del slimme klær, så bukse og vest går vel an å se på der. Skjorter til anledninger som jul- og nyttårsaften ville jeg sett på hos Vic og lignende. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 Hvilke parfyme bruker dere når det begynner å bli vinter? Bruker sjølv for det meste Baldessarini Ambré – har brukt den sidan den først kom ut. Om sommeren hopper eg i blant over på Paul Smith Extreme. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 7. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Never mind. Endret 7. desember 2008 av Modeswitch Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 http://www.buyvogue.com Er denne butikken noe å satse på, de hadde et belte jeg har slitt med å finne fordi det er utgått modell (kom vel i fjor e.l.) Lenke til kommentar
Homme Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Nei, overhode ikke. Stikkord, Gucci-belte til 99$ Kan legge til at Gucci aldri har salg på "none-seasoned" varer Endret 8. desember 2008 av Homme Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Vel, hvis du er interessert i å risikere å miste litt penger, have fun! http://www.complaintsboard.com/complaints/...com-c87230.html Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Er det flere enn meg som har gått glipp av nyheten om at denne vinteren skal alle bruke boblejakker? Blir ikke helt klok på de jakkene.. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Det er moten blant fjortiser spesielt. Boblejakke er nyttig, og riktig brukt om vinteren er det et godt ytterplagg. Men i tre størrelser for stort kombinert med UGGS på bena... turn-off. Lenke til kommentar
floww Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Er det flere enn meg som har gått glipp av nyheten om at denne vinteren skal alle bruke boblejakker? Blir ikke helt klok på de jakkene.. jaaa, er så latterlig at folk trur det ser bra ut også snapper de at meg når jeg nevner det med at jeg går i trench GG. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Vel, hvis du er interessert i å risikere å miste litt penger, have fun!http://www.complaintsboard.com/complaints/...com-c87230.html takker, og da gikk de pengene til en ny blits og batterigrep istendfor Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Trenger tips til et ordentlig, og fint belte. Et stilrent et, og et med ikke så masse dritt. Pris er irrelevant, bare å komme med forslag. Gjerne onlinebutikk også, samme om det er ifra utlandet eller Norge. Takk. Red: Helst svart. Endret 9. desember 2008 av HaueR Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 http://www.eluxury.com/estore/browse/produ...2NC?id=11994848 http://www2.gucci.com/us/us-english/us/cla...146429A0V0R1000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå