Jonas. Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Åja, sånn: http://www.raffaello-network.com/raffties/...amp;rangeid=932 Lenke til kommentar
Homme Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Kjedelig og hadde ett veldig billig look... Og det er overhode ikke en weekendbag Endret 2. desember 2008 av Homme Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Vel, jeg synes den var fin:) Sant det, så ikke at du skrev det før nå Endret 2. desember 2008 av JohnnyBooy Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hah, ryddet litt i skapet i går og fant jammen meg en bukse jeg aldri har brukt før. Ikke helt optimal passform i leggene, den er litt vid og buksa er litt i lengste laget, men det er nå så. Det er vel mulig å sy den litt inn i leggene? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Homme: Vet at LV har noen uten det klassiske monogram - mønsteret, de er veldig fine og ikke så "flashy". Ellers har Hermes et par flotte weekendbager Lenke til kommentar
Homme Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 LV er litt kjedelig, og har allerede LV Albatross. Kikket litt på Hermës, men skal jeg være helt ærlig så forventer jeg meg noe litt mer "spektakulært" til den priser. Men for all deg, jeg er en stor fan av Hermës. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Har du vært innom Hermès i Oslo? Tror Hermès kan fort bli stort blant de i Oslo som vil skille seg ut fra LV-mengden. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Er ikkje Hermes heilt jævlig overprisa? Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Har du vært innom Hermès i Oslo? Tror Hermès kan fort bli stort blant de i Oslo som vil skille seg ut fra LV-mengden. Før Hermès selv tar over som "det nye LV"? Hvor ligger forresten butikken? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Skal til Oslo til helgen i forbindelse med jobben, så skal prøve å få tatt en tur innom Hermès å kikket. Men trenger helst andre alternativer? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Utvalget sugde maks, og jeg får ikke vesken jeg bestilte til kjæresten før i januar... Lenke til kommentar
Homme Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Dagens bestilling: Merinoull Gul kordfløyel lammeull Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Legg gjerne ut bilde av deg med buksene på, det er en spennende farge og jeg lurer på hvordan du vil bruke de. Kan bli spennende å se. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jepp, skal gjøre det når de annkommer:) Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Bestilt fra nett? Ser at RalphLauren.com har 30% på en del varer nå frem til 8. desember. (Man trenger en coupon code, HOL2008 varer til 8/12) Lenke til kommentar
Homme Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jepp, fikk kode av en på jobben Så ble grisebillig iforhold til kjøp i Norge Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Og det fungerte bra å betale med kredittkort med norsk billing address? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Vi har et kort på jobben med billing adresse i USA, så brukte bare det. Men har hørt at man må ha kort med billing adesse i USA, men vet ikke sikkert. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ah, daså. Jeg får se, er ikke så altfor farlig om jeg ikke får plukket med meg noe iom. at min far nettopp har vært i USA, og han handlet med seg litt fra PRL til meg. Litt finere priser der, spesielt når det er factory stores som selger ut prøvekolleksjoner. Lenke til kommentar
Kvam Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Sikkert blitt nevnt før, og jeg har prøvd å søke litt uten så mye hell.. Men noen som vet om noen linker til nettsteder med fine klær? Enten fra USA eller Norge.. Gjerne ala dette: www.asos.com www.nelly.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå