Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det aller, aller meste av Lindeberg sine kolleksjoner er ikke logobasert, og svært mye av det tar seg vanvittig godt ut. Det blir helt feil å skulle dømme JLs kolleksjoner basert på de gruelige hettegenserne.

Veldig bra sagt! Skulle akkurat til å skrive noe lignende selv!

Selv elsker jeg Linderbergs kolleksjoner, sett bort i fra de standard hettegenserne med logoen på brystet! Har mange andre klesplagg fra de, som slettes ikke sitter på hvert fjerde menneske... Og det er jeg meget tilfreds med!

 

Tror det er veldig mange som kjøper merket bare fordi alle andre har det... Det jeg ikke fatter, er hvordan foreldrene til disse ungene gidder å bruke så mye penger på ett klesplagg, i den alderen! Latterlig spør du meg! Er sikker på at 95% av alle fjortissene som bruker den standar hettegenseren, ikke vet hva logoen står for en gang....

Endret av OShea
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det teiteste jeg ser er gutter med altfor trange syntetiske t-skjorter. Det gjør det så utrolig åpenlyst hvor høyt du elsker deg selv. Tettsittende er greit, men trang er bare ekkelt. Du gjør som meg heller; straks du kommer på nach vrenger du av deg alt tøyet og shower :green:

Lenke til kommentar
Det teiteste jeg ser er gutter med altfor trange syntetiske t-skjorter. Det gjør det så utrolig åpenlyst hvor høyt du elsker deg selv. Tettsittende er greit, men trang er bare ekkelt. Du gjør som meg heller; straks du kommer på nach vrenger du av deg alt tøyet og shower :green:

:thumbs:

 

Enig i det du sier, trangt blir litt spesiellt.

Lenke til kommentar
Det teiteste jeg ser er gutter med altfor trange syntetiske t-skjorter. Det gjør det så utrolig åpenlyst hvor høyt du elsker deg selv. Tettsittende er greit, men trang er bare ekkelt. Du gjør som meg heller; straks du kommer på nach vrenger du av deg alt tøyet og shower :green:

Showoff FTW! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Bygg noen svære biceps heller, og kjøp deg t-skjorter med trange armer. Mageruter er for pingler. :thumbup:

 

bakemesterharepus: me + u + alcohol = leet

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Bygg noen svære biceps heller, og kjøp deg t-skjorter med trange armer. Mageruter er for pingler. :thumbup:

 

bakemesterharepus: me + u + alcohol = leet

Ahh, endelig noen som har skjøn det, ruter ser best ut på vafler. ^^

 

Synes dog at bryst og rygg er kulere.

 

Og ja, ekte menn bruker IKKE small!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...