Cucum(r) Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Finnes det en butikk her i landet som utelukkande selg D&G? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Nei. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Det aller, aller meste av Lindeberg sine kolleksjoner er ikke logobasert, og svært mye av det tar seg vanvittig godt ut. Det blir helt feil å skulle dømme JLs kolleksjoner basert på de gruelige hettegenserne. Veldig bra sagt! Skulle akkurat til å skrive noe lignende selv! Selv elsker jeg Linderbergs kolleksjoner, sett bort i fra de standard hettegenserne med logoen på brystet! Har mange andre klesplagg fra de, som slettes ikke sitter på hvert fjerde menneske... Og det er jeg meget tilfreds med! Tror det er veldig mange som kjøper merket bare fordi alle andre har det... Det jeg ikke fatter, er hvordan foreldrene til disse ungene gidder å bruke så mye penger på ett klesplagg, i den alderen! Latterlig spør du meg! Er sikker på at 95% av alle fjortissene som bruker den standar hettegenseren, ikke vet hva logoen står for en gang.... Endret 10. august 2005 av OShea Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Finnes det en butikk her i landet som utelukkande selg D&G? Niks, Kamikaze er vel de som har størst utvalg. Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 hvor ligger kamikaze? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 hvor ligger kamikaze? Hegdehaugsv. - helt neders i bogstadveien. Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Kan like gjerne være en guttegjeng på 10 som kommer gåendes med den der. Da må de være 10 år. Er man gutt/mann og får på seg den der så bør man revurdere kostholdet/treningsplanen sin. True! Small generelt er ordentlig pysete.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Kan like gjerne være en guttegjeng på 10 som kommer gåendes med den der. Da må de være 10 år. Er man gutt/mann og får på seg den der så bør man revurdere kostholdet/treningsplanen sin. True! Small generelt er ordentlig pysete.. Har til og med ting i XS jeg... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Har nesten bare ting i small jeg... 18 år Teit. Bruker 42 i sko, men small i alt annet... Buksestørrelse 30/30 Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Small generelt er ordentlig pysete.. Umm... En litt trang t-sjorte vil jo vise frem figuren litt da. Er ikke uten grunn vi henger på treningssenteret i år og dag... Hvordan kan folk gjette at du har sixpack når genseren er XL? small (jeg bruker medium i det meste- S er kanskje litt for lite ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Det teiteste jeg ser er gutter med altfor trange syntetiske t-skjorter. Det gjør det så utrolig åpenlyst hvor høyt du elsker deg selv. Tettsittende er greit, men trang er bare ekkelt. Du gjør som meg heller; straks du kommer på nach vrenger du av deg alt tøyet og shower Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Det teiteste jeg ser er gutter med altfor trange syntetiske t-skjorter. Det gjør det så utrolig åpenlyst hvor høyt du elsker deg selv. Tettsittende er greit, men trang er bare ekkelt. Du gjør som meg heller; straks du kommer på nach vrenger du av deg alt tøyet og shower Enig i det du sier, trangt blir litt spesiellt. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Det teiteste jeg ser er gutter med altfor trange syntetiske t-skjorter. Det gjør det så utrolig åpenlyst hvor høyt du elsker deg selv. Tettsittende er greit, men trang er bare ekkelt. Du gjør som meg heller; straks du kommer på nach vrenger du av deg alt tøyet og shower Showoff FTW! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Du gjør som meg heller; straks du kommer på nach vrenger du av deg alt tøyet og shower Minn meg på å aldri dra på nach med deg btw.. trangt er nasty.... Endret 10. august 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Bygg noen svære biceps heller, og kjøp deg t-skjorter med trange armer. Mageruter er for pingler. bakemesterharepus: me + u + alcohol = leet Endret 10. august 2005 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Bygg noen svære biceps heller, og kjøp deg t-skjorter med trange armer. Mageruter er for pingler. bakemesterharepus: me + u + alcohol = leet Ahh, endelig noen som har skjøn det, ruter ser best ut på vafler. ^^ Synes dog at bryst og rygg er kulere. Og ja, ekte menn bruker IKKE small! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 10. august 2005 Rapporter Del Skrevet 10. august 2005 Match er yndlings butikk min for tia. Kjøper ikke klær som Guccu osv, det blir for dyrt. Jean Paul osv i middel-klassen passer for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå