HOHOHOHO222 Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Hvilken butikk jobber du egentlig i Homme ? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Hemlig Men også som freelancer faktisk;P Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 ja da får jeg vel bare fortsette å lure da.. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Hei ;D Nå som vinteren har kommet, ihvertfall her jeg bor. Så trenger jeg ei vinterjakke, og lurte på om noen av dere hadde noe tips. Jakken må ihvertfall se bra ut ;p Når det kommer til pris så er ikke det så farlig om det er over 2-3000 ; ) Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Ja, Fjellraven har mange pene jakker Hahaha, måtte bare ta den. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Haha, good one. Som jeg har nevnt litt tidligere, ullfrakker definitivt! Skal du se på boblejakker så er det jo mye å velge i, men jeg personlig ville styrt unna Canada Goose, Fjällräven og Bergans. Bare fordi .. de er blitt såpass voldtatt, som sagt tidligere. Endret 1. desember 2008 av d0lly Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Jeg har en ullfrakk som jeg bruker.. men kkunne ha tenkt meg en jakke som jeg kunne ha brukt når jeg ute i helgane og elles andre steder hvor jeg bare "må" ha noe i lomma, enn åig måtte dra opp eller kneppe opp frakken. Endret 1. desember 2008 av laffe Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Kjøpte meg D&G Boxer på Follestad. 400 spenn, dyrt, men den var i god kvalitet så det ut som Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Kjøpte meg selv to par Björn Borg -boxere i dag. Ikke fordi jeg er fjortiss, men vil se om de er så über som folk skal ha det til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Det er forskjell på boxerne da. De som selges i topakning suger. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Hva er forskjellen på de i topakning og de som selges enkeltvis? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 De i pakker er mindre enn de som selges enkeltvis. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Min erfaring er: Ingenting... Ihvertfall ikke på kvalteten Endret 1. desember 2008 av JohnnyBooy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 De som selges enkeltvis er lengre. Det er ganske mye mer behagelig. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg synes de kortere ser mye bedre ut nettopp fordi de er kortere. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 God morgen, er på utikk etter en weekendbag, helst realativ stor. Kikket litt på Goyard, men trenger andre alternativer og.. Tenkte først på Goyard siden jeg er ute etter noe du ikke ser på annen hvert gatehjørne, så ikke kom med forslag som f.eks LV. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Goyard støttes. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Hva med noe lignende som denne? Den likte ihvertfall jeg, har ikke sett noen som har en. Den er riktignok ikke så veldig stor da... Lenke til kommentar
Homme Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Legg inn en link som faktisk virker da;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå