Altobelli Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Man2000 har mye bra ja, men føler sizingen er så som så. Har kjøpt noe P&S fra dem, men ikke de store mengder. Tror også Sting(elns.) på Nesttun har noen pene klær Endret 30. november 2008 av Gynekologen Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hei, hva er inn av jakker i år? Prisklasse 2000-4000. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Fjellraven har mange fine jakker. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Usj, fjällräven har blitt voldtatt i Oslo i allefall. Mange pene ullfrakker, så en pen fra Guess forrige uke i byen. Fant ikke bilde desverre. Endret 30. november 2008 av d0lly Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Fjellraven har mange fine jakker. Du som skulle liksom kjøre en ekslusiv stil? Annenhver fjortis går jo med Fjellraven. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Usj, fjällräven har blitt voldtatt i Oslo i allefall. Mange pene ullfrakker, så en pen fra Guess forrige uke i byen. Fant ikke bilde desverre. Jeg holder meg med d0lly på denne. Ullfrakker er absolutt det peneste. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Fjellraven har mange fine jakker. Du som skulle liksom kjøre en ekslusiv stil? Annenhver fjortis går jo med Fjellraven. I oslo, ja. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Resten av landet og. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Resten av landet og. Har enda ikke landet her i Stavanger, så hele landet er det ikke Noen som har erfaringer med butikken Inztinkt? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Noen steder i Tønsberg der de kan ha jeans i grei kvalitet til 500,-? Når jeg sier grei kvalitet mener jeg ikke Cubus o.l Endret 30. november 2008 av Kong _Kake Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Boblejakkene fra Fjellreven er utrolig opbrukte. Så en jente på 1.65 med en blå Fjellreven i XL, stort blondt tupért hår og UGGS. Hjelp. Men tar man personen av jakken og setter den på noen som for det første kler den i henhold til resten av stilen, og ikke misbruker den gjennom feil størrelse eller gjør noe med den, da er det en ganske grei jakke for bruk om vinteren. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Resten av landet og. Nei. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Nei. Vet du hva fjortiser landet over går med, du da? Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Her i byen er den boblejakka ofte en Canada Goose eller Fjällräven. Hørt at det både er sånn i Bergen og Trondheim også. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Tights, tunika, skinnjakke/boblejakke og uggs/lacoste sko.Toppet med brukrem og pulesveis Der har du den gjengse jusstudine. Lenke til kommentar
Thantophobia Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Nei. Vet du hva fjortiser landet over går med, du da? Han vet nok sin egen hjemby. Det er vel heller Homme du skal si "vet du hva fjortiser landet over går med, du da?" til. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det tørr han isje, skjønner du. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Homme vet som oftest hva han prater om Lenke til kommentar
Homme Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Nei. Vet du hva fjortiser landet over går med, du da? Han vet nok sin egen hjemby. Det er vel heller Homme du skal si "vet du hva fjortiser landet over går med, du da?" til. Er vel ikke så vanskelig, når tilgomed her som jeg bor, er jakken gjennombrukt, og siden jeg selger jakkene har jeg endel kontakt med andre utsalgsteder landet rundt, og er ikke vanskelig og legge sammen 1 og 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå