Angeleno Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Prisene var gode må jeg si. Enig, og om kvaliteten er god er det et kupp. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Så ut som Moods of Norway åpnet butikk her i Bergen i går. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Kondolerer Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Er da ikke like ille som at G-Star har fått sin plass på S&S. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Dagens outfit (kommer bilde i morgen, er på vei ut): Sølvgrå bomullsbukse fra ToS Lyseblå skjorte fra Pasquie Sort tynn slips fra Santi Sort dobbeltspent cardigan fra Fillipa K Gucci velcro Grå jakke fra Matinique Grått kashmereskjerf Sorte skinnhansker Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Noen som veit hvor man kan få tak i en slik jakke? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Noen som veit hvor man kan få tak i en slik jakke? http://www.bobwards.com/products2.cfm/ID/6083 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Noen som veit hvor man kan få tak i en slik jakke? http://www.bobwards.com/products2.cfm/ID/6083 Nice, men det er vel i en annen farge (?), og finnes det en eller annen norsk butikk som selger denne jakken? Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Så ut som Moods of Norway åpnet butikk her i Bergen i går. Helt forferdelig. De jævla traktorlesbene får komme seg tilbake til Stryn!! Det værste er at Bergens klart mest typete butikk, T12 gikk konkurs, og M00ds of Norway overtok lokalene Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Jeg har virkelig ikke peiling på MoN, får ta en tur innom snart. Men er det så fælt altså? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Nei, absolutt ikke. Moods of Norway har mye fint. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Jeg synes casual kolleksjonen til Moods of Norway ser grei ut. Street kolleksjonen derimot ser ut som overpriset J&J klær. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Så ut som Moods of Norway åpnet butikk her i Bergen i går. Helt forferdelig. De jævla traktorlesbene får komme seg tilbake til Stryn!! Tror du må slappe litt av, Mood of Noorway har mye bra. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Så ut som Moods of Norway åpnet butikk her i Bergen i går. Helt forferdelig. De jævla traktorlesbene får komme seg tilbake til Stryn!! Tror du må slappe litt av, Mood of Noorway har mye bra. Har de? Absolutt ikke. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Det værste er at Bergens klart mest typete butikk, T12 gikk konkurs, og M00ds of Norway overtok lokalene Heilt enig. Gleder meg til den spygrønne limousinen forsvinner fra Torgalmenningen. Vincci er stort sett den einaste butikken som eg vil kategorisere som nevneverdig i Bergen pr. dags dato. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Pass språkbruken litt da folkens. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Kunne ønske vi kunne fått butikker som Kase, Tatler, FJ osv. i Bergen også. Er utrolig lei av alle disse fjortisbutikkene som fyller opp sentrum Endret 29. november 2008 av Gynekologen Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Vincci er stort sett den einaste butikken som eg vil kategorisere som nevneverdig i Bergen pr. dags dato. Hans H bør vel også nemnast. Men eg tykkjer dei har altfor mykje "gubbete" klede der inne. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Hans H har noen greie bukser og piqueer. Ikke mye mer Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Ikke glem Mann2000. Paul & Shark er vel noe av det mest typete man får i byen etter at t12 gav seg. Endret 29. november 2008 av kapitalisten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå