Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et lite spørsmål angående å sy inn losjakker:

Den jeg har fra Vailent syns jeg er for vid rundt magen. Hvis man leverer de inn til en skredder å får den sydd inn, klipper de av det stoffet som blir til overs, eller kan man få, i mangel på bedre ord, "sydd" den ut igjen senere?

Er egentlig ganske usikker på hvordan losjakker skal sitte, og Vailent er så vidt jeg har forstått, kjent for å lage slimme klær. Jeg kan kanskje laste opp et bilde i bildetråden av jakken senere så dere kan bedømme om den er for vid eller ikke.

Lenke til kommentar
master air,

Så vidt jeg vet ligger de på 4-4,5k.

Det var noe sånt jeg mente de lå på. Da skal vi ikke se at jeg kjøper meg en i løpet av de neste dagene.

Tiger er yppelig i den prisklassen, men går du hakke høyere opp ville jeg godt for en Zegna, Corneliani eller liggnede.

Hvor mye høyere må jeg opp for en av de nevnte merkene. Synes egentlig 5k er mer enn nok for en dress.

Lenke til kommentar
For min del, om du lever som søppel så passer den sikkert fint :)

Var den virkelig nødvendig?

Er du en arrogant homo så passer preppy sikkert for deg.

Nei, det er ikke nødvendig.

@ Giallorossi

Her :)

Deilig ser den i hvertfall ut.

Hehe, det går bra, jeg er ikke en like følsom person som Raste. :)

Forøvrig, Takk (!).

Men halsen ser J**vla kjiip ut, ødelegger Alt. Skulle helst hatt en likedans svær jakke men uten sånn "Opphevet" hals.

Lenke til kommentar
Et lite spørsmål angående å sy inn losjakker:

Den jeg har fra Vailent syns jeg er for vid rundt magen. Hvis man leverer de inn til en skredder å får den sydd inn, klipper de av det stoffet som blir til overs, eller kan man få, i mangel på bedre ord, "sydd" den ut igjen senere?

Er egentlig ganske usikker på hvordan losjakker skal sitte, og Vailent er så vidt jeg har forstått, kjent for å lage slimme klær. Jeg kan kanskje laste opp et bilde i bildetråden av jakken senere så dere kan bedømme om den er for vid eller ikke.

Jeg har fått lagt inn losjakken min. Selve prosessen vet jeg fint lite om, men jeg antar de åpner den ved sømmene og fjerner det overflødige materialet. Jeg har ihvertfall ikke lagt merke til noen opphopninger av stoff i jakken etter jeg fikk den tilbake.

Bare positivt om du legger opp et bilde! The Boondock Saints kan vel være et greit eksempel på hvordan losjakker skal sitte, også får du sett en god film samtidig :)

Lenke til kommentar
Folk, jeg vurderer å kjøpe meg en ny dress. Vurderer en fra Tiger, men er åpen til andre forslag. Det jeg lurer på er hvor mye en Tiger dress koster om dagen.

Betalte vel 4k sist jeg kjøpte en dress fra Tiger, de har veldig pene dresser med god passform. Dersom du bor i Oslo kan du spandere på deg en tur til House of Singles, som ligger nede ved festningen. Du får god hjelp, og mye pent tøy til veldig hyggelige priser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...