Eliese Skrevet 21. november 2008 Rapporter Del Skrevet 21. november 2008 Jeg sitter og på fashionweeks Men, kan godt hende det bare er meg, men jeg synes hun har en tendens til å kopiere det andre har sagt uken føre.. Har bare intervjuet henne èn gang, så jeg vet ikke ;] Hva slags jobb har du? Jeg vil også på fashionweek! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 21. november 2008 Rapporter Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Klessbutikk og litt diverse, men det har ikke noe med saken å gjøre, bare klart å opparbeide meg litt kontakter rundt om i Norge (Skandinavia) grunnet ett prosjekt jeg holder på med. Likte bloggen din forresten Endret 21. november 2008 av Homme Lenke til kommentar
Eliese Skrevet 21. november 2008 Rapporter Del Skrevet 21. november 2008 Klessbutikk og litt diverse, men det har ikke noe med saken å gjøre, bare klart å opparbeide meg litt kontakter rundt om i Norge (Skandinavia) grunnet ett prosjekt jeg holder på med. Likte bloggen din forresten Tusen takk :] Så heldig du er, hva slags prosjekt er det? Lenke til kommentar
Eliese Skrevet 21. november 2008 Rapporter Del Skrevet 21. november 2008 Hemlig;) Jaja, lykke til hvertfall! :] Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Noen som vet om noen halvveis slim parkas med pelshette? til gutt/mann Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 24. november 2008 Rapporter Del Skrevet 24. november 2008 Nokon som veit om ein powerseller på eBay som har godt utval i slips, belter, klokker og andre men's accessories (merkevare)? Hadde vore greit å handle alle accessories på same plass, med tanke på frakt etc. Gadd ikkje starte ein eigen tråd for dette spørsmålet. På førehand takk! Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 25. november 2008 Rapporter Del Skrevet 25. november 2008 Noen som vet om en nettside som selger slips? Jeg ser etter et "sjokk" rosa slips, helt på grensen mellom lilla og rosa Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Vurderer å kjøpe meg en ny Parkas, har kunne denne som et alternativ, men ønsker en litt "større" jakke, altså ikke så tettsittende. Anyone? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Custom fit er slimmere. veldig gammel quote, men prøver fordet er custom fit ett generelt begrep på skjorter som er slimmere enn andre? eller kun for RL? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Noen som vet om en nettside som selger slips? Jeg ser etter et "sjokk" rosa slips, helt på grensen mellom lilla og rosa Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Dersom du er eBayer så kan eg anbefale deg power-selgaren TieDrake. Dei har mange kule slips, vestar etc. Der inne har eg bestilt pakkeløysingar frå Paul Malone med slips, mansjettknappar og tørkle. Lenke til kommentar
PT Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Dersom du er eBayer så kan eg anbefale deg power-selgaren TieDrake.Dei har mange kule slips, vestar etc. Der inne har eg bestilt pakkeløysingar frå Paul Malone med slips, mansjettknappar og tørkle. Hvordan fikk du til det? Q> My country is not on the list of countries you ship to, can I still purchase from you? A> No, we are sorry. We only ship to the following countries: USA, Canada, England and all other countries in Great Britain, France, Germany, Netherlands, Belgium, Sweden, Denmark, Switzerland, Austria, Luxemburg, Australia, New Zealand, Japan. If your country is not listed here, we are sorry, we can not ship. Endret 27. november 2008 av PT Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Visste ikkje at dei ikkje sendte til Noreg. Men eg bestilte medan eg budde i Sverige for ein periode. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Dersom du er eBayer så kan eg anbefale deg power-selgaren TieDrake.Dei har mange kule slips, vestar etc. Der inne har eg bestilt pakkeløysingar frå Paul Malone med slips, mansjettknappar og tørkle. Hvordan fikk du til det? Q> My country is not on the list of countries you ship to, can I still purchase from you? A> No, we are sorry. We only ship to the following countries: USA, Canada, England and all other countries in Great Britain, France, Germany, Netherlands, Belgium, Sweden, Denmark, Switzerland, Austria, Luxemburg, Australia, New Zealand, Japan. If your country is not listed here, we are sorry, we can not ship. får opp dette når jeg er logget inn da: Shipping: To Norway -- US $4.90 (discount available) Standard Int'l Flat Rate Shipping Service to Norway (more services) Ships to: Worldwide Item location: West Palm Beach, Florida, United States Sånn jeg ser det så betyr det jo at de sender til Norge Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 veldig gammel quote, men prøver fordet er custom fit ett generelt begrep på skjorter som er slimmere enn andre? eller kun for RL? Det er nok litt forskjellig, mange bruker slim fit osv. Lenke til kommentar
PT Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 (endret) får opp dette når jeg er logget inn da: Shipping: To Norway -- US $4.90 (discount available) Standard Int'l Flat Rate Shipping Service to Norway (more services) Ships to: Worldwide Item location: West Palm Beach, Florida, United States Sånn jeg ser det så betyr det jo at de sender til Norge Var det jeg også trodde først, men så leste jeg dette: If your country is not listed, we do not ship to this country. PLEASE NOTE: You may still be able to bid on our items if you are from one country not listed here, but we WILL NOT SHIP to this country, absolutely NO EXCEPTIONS . If you already paid for an order, we will refund the full amount. http://stores.ebay.com/TieDrake/International-Customers.html Lurer på hvorfor. Men da får jakten på knallrosa slips nesten bare fortsette Endret 27. november 2008 av PT Lenke til kommentar
master air Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Folk, jeg vurderer å kjøpe meg en ny dress. Vurderer en fra Tiger, men er åpen til andre forslag. Det jeg lurer på er hvor mye en Tiger dress koster om dagen. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 master air, Så vidt jeg vet ligger de på 4-4,5k. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Tiger er yppelig i den prisklassen, men går du hakke høyere opp ville jeg godt for en Zegna, Corneliani eller liggnede. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Noen som vet hvem som selger merket: Marmot Mountain? (Evt. denne jakken). Edit: Skulle gjerne sett at Jakka hadde en litt annen "Hette-løsning" Endret 27. november 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå