Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Du går jo ikke med trang jeans, det er stygt :)

Kan innrømme at baggy jeans er OK, om de ikke er altfor baggy. Har noen selv. Er diggere å ga med baggy enn for trange. Det er det.

:)

Jeg tror vi har litt forskjellige meninger med Baggy, når jeg mener Baggy så er det store store bukser, ala Denne :)

Jeg mener ikke akkurat Emo-trange busker når jeg mener "trange" :p

Bruker du aldri olabukser, Giallorossi?

Oh Yeah, siden skolestart så har jeg brukt det en eneste gang, det sier sitt ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, er ikke langt unna fra noen av buksene mine. Men er jo endel mere baggy den du viste, men buksa var jo grisestygg som du linka til :p

Tehe, ikke se på fargen, støgg er bare forbokstaven :p

Jeg ville heller sett ut som en "homsegutt" som du kaller det, enn en fjott som ikke klarer å bruke klær i riktig størrelse-___-

Okey, det ville ihvertfall ikke jeg ;)

Men jeg regner med du ikke på en lørdag, når du ikke skal en dritt, tar på deg en trang olabukse, men heller en fin-fin joggis ;)

Lenke til kommentar

Trang olabukse vet du hva det er Giallorossi?

Jeg bruker ikke trange, og da mener jeg det. Jeg bruker litt baggy, men ikke overdrevent. Jeg liker at buksene henger litt ned på rompa. Men jeg bruker ikke baggy gensere, det er mye deiligere å føle genseren sitter ordentlig :)

Men du som ikke har style Giallorossi :)

Lenke til kommentar
Trang olabukse vet du hva det er Giallorossi?

Jeg bruker ikke trange, og da mener jeg det. Jeg bruker litt baggy, men ikke overdrevent. Jeg liker at buksene henger litt ned på rompa. Men jeg bruker ikke baggy gensere, det er mye deiligere å føle genseren sitter ordentlig :)

Men du som ikke har style Giallorossi :)

Mente ikke at du gikk i Emo-bukser, jeg aner ikke hva du går i (og det bryr meg svært lite).

Style og Comfort er to forskjellige ting ;)

Edit: Den siste setninga di var konge, virka skikkelig fjortis ;)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Okey, det ville ihvertfall ikke jeg ;)

Men jeg regner med du ikke på en lørdag, når du ikke skal en dritt, tar på deg en trang olabukse, men heller en fin-fin joggis ;)

Det varierer. Jeg synes bomullsbukser kan være like behagelige som joggebukser. Det kommer an på humøret. Det var uansett ikke sitte-inne-for-seg-selv-å-se-på-film klær jeg siktet til. Heller at du kaller alle som går i klær som passer og ser pene ut for homsegutter.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Det varierer. Jeg synes bomullsbukser kan være like behagelige som joggebukser. Det kommer an på humøret. Det var uansett ikke sitte-inne-for-seg-selv-å-se-på-film klær jeg siktet til. Heller at du kaller alle som går i klær som passer og ser pene ut for homsegutter.

Jah, ta alle under en kam ;)

Herregud, har jeg noen gang sagt det i flertals form? No way, jeg sa at den gensern/forkle kall det hva dere vill var vanvittig stygt (homse-stygt) ;)

Lenke til kommentar
ja for alle vet jo at homser kler seg i oversized cardigens... heller jo mer mot din "wannebe-gangster" stil..

Veldig logisk forklaring den der gitt, Can't Beat it.

Skjønner ikke helt hvordan du klarte å tilføye "Wannabe", som jeg har sagt tidligere så har jeg tenkt å gå over til litt mer Jeans-Style, fordi jeg veit det ser jævli ut, men Comfy er fortsatt i høysete ;)

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
ja for alle vet jo at homser kler seg i oversized cardigens... heller jo mer mot din "wannebe-gangster" stil..

Veldig logisk forklaring den der gitt, Can't Beat it.

Skjønner ikke helt hvordan du klarte å tilføye "Wannabe", som jeg har sagt tidligere så har jeg tenkt å gå over til litt mer Jeans-Style, fordi jeg veit det ser jævli ut, men Comfy er fortsatt i høysete ;)

hvorfor wannabe? fordi du liker ikke ganster stilen, men du kler deg i det fordet, pga komforten, derav wannabe, no offence... men gangster stilen var vel på topp på slutten av 90-tallet, hvis ikke enda før..

Lenke til kommentar
hvorfor wannabe? fordi du liker ikke ganster stilen, men du kler deg i det fordet, pga komforten, derav wannabe, no offence... men gangster stilen var vel på topp på slutten av 90-tallet, hvis ikke enda før..

Det er en stor forskjell her, en Wannabe er en som ønsker å bli til noe men i bunn og grunn er det ikke (Eller kan ikke bli det). Jeg ønsker ikke å bli det, jeg velger svære klær pga Comfy'n ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...