master air Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Folkens, jeg trenger hjelp. Jeg er på jakt etter en messengerbag til bruk i byen. Jeg har sett noen fine fra bl.a. Tiger, men er ikke villig til å betale over 2000 for en veske jeg ikke var fulstendig forelsket i. Hvilke butikker i Oslo bør jeg se i for å finne meg en messengerbag? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Noen som har tips til en cardigan-jakke? Eller en tjukk cardigan? Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Noen som har tips til en cardigan-jakke? Eller en tjukk cardigan? Sjekk Fillipa K, de har ofte fine cardigans. Men Lyle & Scott har også gode cardigans. Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Trenger litt hjelp med å identifisere noe som muligens er en logo. Så en fin jakke på en forbipasserende i dag, men fikk bare med meg litt av det jeg da tror er logoen. Noen som vet hvilket merke dette kan være? Det ser ut som Marwin-logoen. Fant ingen nettside nå, men de selger det på JC Endret 14. november 2008 av -edvard- Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Vurderer å kjøpe meg en tynn cardigan fra fillipa k når det blir salg. Hva koster de nå, og hvor mye rabatt kan man forvente etter jul? Lenke til kommentar
foorex Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Er på leting etter en jakke. Hva synes dere om denne? Ser at den er i 100% ull, så den er sikkert god og varm. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Så fin ut den Så ikke ut som om den var noe særlig varm!? Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Noen som vet om norske butikker som selger Gabba-skjorter (gjerne på nett)? Jeg har funnet dem på smartguy.no (dansk), og regnet ut at det blir bra dyrt å bestille derifra med frakt, toll, mva og fortollingsgebyr. Gabba - sort (edit: finnes hos nelly.com) Gabba - blå Endret 15. november 2008 av Modeswitch Lenke til kommentar
Thantophobia Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Vet ikke på nett, men jeg vet at Evanaki i Bogstadveien og Solid på Byporten fører Gabba. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Så fin ut den Så ikke ut som om den var noe særlig varm!? Du har sikkert rett. Men bestilte den nå Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Vurderer å kjøpe meg en tynn cardigan fra fillipa k når det blir salg. Hva koster de nå, og hvor mye rabatt kan man forvente etter jul? De koster fra 1000,- til 1400,-. Trodde ikke det var salg på disse siden de er så populære fra før. Endret 17. november 2008 av Johnx Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Vurderer å kjøpe meg en tynn cardigan fra fillipa k når det blir salg. Hva koster de nå, og hvor mye rabatt kan man forvente etter jul? De koster fra 1000,- til 1400,-. Trodde ikke det var salg på disse siden de er så populære fra før. Ok. Du har sikkert rett. Bare en ønsketenkning fra min side Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Noen som kan fortelle meg forskjellen på Ralph Laurens Custom fit og Classic fit piquéer? Har ikke tenkt på det når jeg har vært og shoppet, men ser nå at flesteparten av mine er Custom fit. Vurderer nemlig å bestille noen fra polo.com (har venner i USA), men er usikker på om Classic fit er en mer slim eller rettere modell. EDIT: Ralph Lauren burde kunne svare meg på dette. EDIT2: Ser nå at det at heter Slim Custom fit på polo.com, men står bare Custom fit i mine. Regner da med at det er samme, og at Classic fit er en rettere modell. Agree? Endret 17. november 2008 av MagnusW Lenke til kommentar
Homme Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Custom fit er slimmere. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ja, jeg burde egentlig svare deg på denne, men det er som Homme sier, den er slimmere og sitter bedre og strammere på kroppen. Personlig foretrekker jeg classic fit. Synes passformen er bedre, og den er noe mer behagelig på kroppen. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ved en nøyere gjennomgang i skapet fant jeg to classic fit også. Liker begge deler egentlig. Men å gud som jeg elsker PRL! Det har blitt mitt desidert yndlingsmerke. Elsker spesielt skjortene og poloene! Har sett meg ut noen plagg som skal handles inn i nærmeste framtid. Håper å finne de i butikk, ellers blir det fra polo.com. 3 x shirt 2 x polo 3 x rygby/long sleeve 2 x chino Ny dress står også på listen, men har ingen erfaring med dresser fra PRL. Regner med at jeg må se om de har noen fine. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Personlig foretrekker jeg classic fit. Synes passformen er bedre, og den er noe mer behagelig på kroppen. Jeg som trudde custom fit gjorde at passformen ble bedre :/ Kroppen min elsker custom fit hvertfall. Sitter mye bedre på meg, så ser den ikke så slapp ut forhold til classic. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Det er kanskje litt individuelt? Personlig har jeg helt vanlig kroppsform, og classic fit passer best på meg. Hvor høy er du, da? Lenke til kommentar
henrikes Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Ralph Lauren Custom Fit sitter mye bedre på meg også enn vanlig fit. Jeg er 192 cm. høy og bruker str. "L" i RL Custom Fit. Endret 19. november 2008 av henrikes Lenke til kommentar
foorex Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Har noen av dere fått to eksemplarer av en bestilling når dere egentlig skulle ha fått en? Fikk skoene mine fra asos, men fikk to par og ikke et Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå