Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trenger litt hjelp med å identifisere noe som muligens er en logo. Så en fin jakke på en forbipasserende i dag, men fikk bare med meg litt av det jeg da tror er logoen. Noen som vet hvilket merke dette kan være?

post-24411-1226676000.png

Det ser ut som Marwin-logoen. Fant ingen nettside nå, men de selger det på JC :)

Endret av -edvard-
Lenke til kommentar
Vurderer å kjøpe meg en tynn cardigan fra fillipa k når det blir salg. Hva koster de nå, og hvor mye rabatt kan man forvente etter jul?

De koster fra 1000,- til 1400,-.

Trodde ikke det var salg på disse siden de er så populære fra før.

Endret av Johnx
Lenke til kommentar
Vurderer å kjøpe meg en tynn cardigan fra fillipa k når det blir salg. Hva koster de nå, og hvor mye rabatt kan man forvente etter jul?

De koster fra 1000,- til 1400,-.

Trodde ikke det var salg på disse siden de er så populære fra før.

Ok. Du har sikkert rett. Bare en ønsketenkning fra min side :p

Lenke til kommentar

Noen som kan fortelle meg forskjellen på Ralph Laurens Custom fit og Classic fit piquéer? Har ikke tenkt på det når jeg har vært og shoppet, men ser nå at flesteparten av mine er Custom fit.

Vurderer nemlig å bestille noen fra polo.com (har venner i USA), men er usikker på om Classic fit er en mer slim eller rettere modell. :)

EDIT: Ralph Lauren burde kunne svare meg på dette. :p

EDIT2: Ser nå at det at heter Slim Custom fit på polo.com, men står bare Custom fit i mine. Regner da med at det er samme, og at Classic fit er en rettere modell. Agree?

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Ved en nøyere gjennomgang i skapet fant jeg to classic fit også. Liker begge deler egentlig.

Men å gud som jeg elsker PRL! Det har blitt mitt desidert yndlingsmerke. Elsker spesielt skjortene og poloene!

Har sett meg ut noen plagg som skal handles inn i nærmeste framtid. Håper å finne de i butikk, ellers blir det fra polo.com.

3 x shirt

2 x polo

3 x rygby/long sleeve

2 x chino

Ny dress står også på listen, men har ingen erfaring med dresser fra PRL. Regner med at jeg må se om de har noen fine.

Lenke til kommentar
Personlig foretrekker jeg classic fit. Synes passformen er bedre, og den er noe mer behagelig på kroppen.

Jeg som trudde custom fit gjorde at passformen ble bedre :/ Kroppen min elsker custom fit hvertfall. Sitter mye bedre på meg, så ser den ikke så slapp ut forhold til classic.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...