Eliese Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 Hva syns dere om disse plaggene her? http://shop.hm.com/media/products/689/DXL6...105_21_0057.jpg http://shop.hm.com/media/products/689/DXL6...008_21_0051.jpg Likte den skjorten overraskende godt. Cardiganen er kjempefin! :] Det spørs om du ikke skal vurdere en annen farge på skjorten. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 Er ute etter enn en clutch til fruen, enten sort eller rød, noen forslag?Bursdag i dag og litt sent ute med å få ferdig alt.. Julegavene er jeg ferdig med, men bursdagen? nehh.... Noen innspill om Gucci`s "hysteria" clutch? Disse du tenker på? Ser jo greie ut, aner ikke om det faktisk holder til en jente siden jeg ikke er det selv, men de ser bra ut og de holder garantert høy kvalitet, så hvis du har pengene, finner en som ser bra ut og passer til stilen hennes, go for it! Den øverst til venstre var elskbar. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 Fant det her på nelly.com: http://nelly.com/productInfo.asp?qNavigati...=3&gender=2 http://nelly.com/productInfo.asp?qProductI...=3&gender=2 http://nelly.com/productInfo.asp?qProductI...=3&gender=2 Hva synes dere? Lenke til kommentar
foorex Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 jeg likte veldig godt nr. 1 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 Jeg likte godt den tredje. Den øverste var også grei nok. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 Du er modig om du du tør å vise deg i den siste. Jeg ville gjettet på at den er ment for jenter. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 Visst du leser vil du finne. Mann > Klær > Gensere. Men over til poenget: 1: Fin, kunne tenkt meg den selv. 2: Fin den også. 3: Meh, helt grei, ikke noe mer. Det var mine utspill iallefal. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 Visst du leser vil du finne. Mann > Klær > Gensere. Men over til poenget: 1: Fin, kunne tenkt meg den selv. 2: Fin den også. 3: Meh, helt grei, ikke noe mer. Det var mine utspill iallefal. Det er også en mann som er avbildet. Jeg er ikke blind, men genseren er nok ikke veldig mandig. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 Så du mener at genseren hadde passet best til jenter? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Jeg syns 3-ern var pen jeg. Kanskje ikke helt optimal, men akkurat slik design og passform liker jeg veldig godt. Dog litt skeptisk til materialet, 52% bomull, 20% rayon, 18% nylon, 10% angora. Har selv en lignende fra Acne, dog i helsvart og 100% ull. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Jepp, er den jeg mener Henrik C. Men er litt usikker på hvilke, enten den øverste til venstre eller den helt sorte.. Sort er enkelt å kombinere, dog litt kjedelig og hun har allerede Chanel 2.55 i sort, den andre er mye mer spennende, men ikke like lett å kombinere.. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Selv synes jeg at den første var finest, og så den tredje. De har den tredje i en grå med sorte striper også, men den synes jeg blir litt kjedelig. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Jeg synes cardigan som Raste postet var den fineste, garantert. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Jeg synes cardigan som Raste postet var den fineste, garantert. Skal faktisk ut å se om jeg finner den nå på Ski Storsenter, håper jeg finner den Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Mitt detektivarbeid tilsa den var å finne på H&M, men så ikke noe til den på Lagunen senter i Bergen. Heller ingen andre cardigans de reklamerer for Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Den var selfølgelig der jeg var, og den er nå i klesskapet Skikkelig fin cardigan syns nå jeg Tok også med meg en pysjamasbukse istedenfor den skjorta som jeg så på. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Har noe jeg lurer på her. Jeg har da greid å få sølepytt flekker på min Kaporal jeans bukse, og selv om jeg har vasket den to ganger har jeg ikke fått vekk flekkene. Sist vask brukte jeg Vanish, uten resultater. Noen som kan gi tips hvordna jeg kan få vekk de flekkene? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Kjøpte meg nye vintersko i dag. Hugo Boss. EDIT: Synes ikke det kommer helt fram på bildet hvordan de er. Jeg synes de ser enda bedre ut i virkeligheten. Endret 13. november 2008 av MagnusW Lenke til kommentar
edds Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Nam, de så varme ut! Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. november 2008 Rapporter Del Skrevet 14. november 2008 Trenger litt hjelp med å identifisere noe som muligens er en logo. Så en fin jakke på en forbipasserende i dag, men fikk bare med meg litt av det jeg da tror er logoen. Noen som vet hvilket merke dette kan være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå