SurfingElite Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Var litt harry følelse over den skjorten. Endret 1. november 2008 av SurfingElite Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Var litt harry følelse over den skjorten. Jeg skriver under på den. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Kaporal generelt er harry Det samme gjelder merker som Ed Hardy, Christian Audigier og lignende også Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Kaporal generelt er harry Det samme gjelder merker som Ed Hardy, Christian Audigier og lignende også Du mener at Ed Hardy er harry? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Ja, det mener han. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Ja? Endret 3. november 2008 av Atald Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Ja, det mener jeg. Tolket du det annerledes? Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Hva synes dere om sort belte til grå bukse? Jeg har bare dette beltet, kjøpt inn til mørkere jeans. Endret 5. november 2008 av Modeswitch Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Ser kjedelig (og trangt ut!) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 No shit Enten så passer ikke du til den stilen, ellers så er klærne trange. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Verken genser eller bukse er trange. Både buksa og beltet er for stort, men jeg driver og legger på meg. Ser kjedelig (og trangt ut!) Kjedelig er jeg med på, siden genseren er helhvit (med unntak av striper langs ermene som ikke synes). Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 En svær joggebukse slår aldri feil Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 (endret) En svær joggebukse slår aldri feil Hva slags koordinert trolling er det du/dere driver med? Hold praten til farge på beltet og buksa. Endret 5. november 2008 av Modeswitch Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Hva slags koordinert trolling er det du/dere driver med? Hold praten til farge på beltet og buksa. Lol, alt handler ikke om deg vett Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Hva slags koordinert trolling er det du/dere driver med? Hold praten til farge på beltet og buksa. Lol, alt handler ikke om deg vett Du får lære deg å sitere eller si hvem du prater til da, unge. Forrige tema var den rosa skjorta. Endret 5. november 2008 av Modeswitch Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Du får lære deg å sitere eller si hvem du prater til da, unge. Forrige tema var den rosa skjorta. Herregud, hva er det med deg egentlig? Innlegget mitt var ment til din smak. Du får tolke det som du selv vil Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 En svær joggebukse slår aldri feil Hva slags koordinert trolling er det du/dere driver med? Hold praten til farge på beltet og buksa. Hva har jeg med dette å gjøre? Jeg har bare sagt meningen min, ingenting annet? Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Du får lære deg å sitere eller si hvem du prater til da, unge. Forrige tema var den rosa skjorta. Herregud, hva er det med deg egentlig? Innlegget mitt var ment til din smak. Du får tolke det som du selv vil Hold deg til tema og finn ut hvem du skriver til. Nå vingler du bare. Jakka di er fortsatt fæl, btw Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Jeg vingler? Vell, viss du ikke klarer å se det så er det faktisk du som har driti på draget og ikke klart å forstå innlegget mitt, til og med "Raste" skjønte ikke dette. Edit: Jakka mi? Endret 5. november 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Hva synes dere om sort belte til grå bukse? Jeg har bare dette beltet, kjøpt inn til mørkere jeans. Svart belte og grå bukse hører sammen Sammen med et par sorte sko en en sort skjorte/pique. Det som var kjedelig var vel kanskje mer selve buksa, men det var ikke det trådstarter spurte etter, eller hva folkens? Jeg ville forresten satset på en bomullsbukse! Og aldri tro at en grå joggebukse som enkelte andre kan finne på å foreslå, er et bedre alternativ. Endret 5. november 2008 av thrice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå