Sovesofa Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 jeg ser 13 stykker jeg Jeg ser 24 stk. Om man velger merket. Ah, så klart. Det er jo to sider. Nå ser jeg alle de har mye bukser inne, tok turen idag, men de hadde mest narrow jeans, så endte med å kjøpe en, litt lavt liv, men ellers nice Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Hva syns motegurene om denne jakken?Grå fra asos Er ute etter noe i den samme gata til en rimelig penge (-1500) Den der var jo dritfet er ute etter noe lifgnende selv, synd det ikke var noe small igjen av den der.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Noen som vet hvilken modell dette er? Og, har noen her erfaring med å bestille fra TheNorthFace.com med norsk Visa? Amerikansk shipping address er greit, trenger bare å vite hvordan det er med Visa. Går det? Trenger sårt en varm jakke nå, merker at det begynner å bli litt kaldt å gå i windbreakere. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Hva syns motegurene om denne jakken?Grå fra asos Er ute etter noe i den samme gata til en rimelig penge (-1500) Den der var jo dritfet er ute etter noe lifgnende selv, synd det ikke var noe small igjen av den der.. Kul er det ja. Kommer helt sikkert på lager etterhvert. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Noen som vet hvilken modell dette er? Og, har noen her erfaring med å bestille fra TheNorthFace.com med norsk Visa? Amerikansk shipping address er greit, trenger bare å vite hvordan det er med Visa. Går det? Trenger sårt en varm jakke nå, merker at det begynner å bli litt kaldt å gå i windbreakere. Den jakka der så max chill ut! Må nesten vurdere den selv, men det kommer trolig an på pris (Anyone?) og ikke minst hvor svær det er mulig å få den Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Noen som vet hvilken modell dette er? Og, har noen her erfaring med å bestille fra TheNorthFace.com med norsk Visa? Amerikansk shipping address er greit, trenger bare å vite hvordan det er med Visa. Går det? Trenger sårt en varm jakke nå, merker at det begynner å bli litt kaldt å gå i windbreakere. Modellen er The North Face Summit. Tror kanskje den har gått ut av produksjon, men du kan kanskje få tak i den på Oslosportslager til ca. 3 lapper. De har hvertfall hatt den tidligere i høst. De fleste sportsbutikker selger i vel i år enten Polar eller Himalayan. 5-6 lapper. Giallorossi: Den er STOR! Har selv vært å prøvd, og jeg synes årets modell er alt for stor. Jeg følt meg som er stor luftballong. Fin for ekspedisjoner, men for mye dun for urban use. Endret 28. oktober 2008 av MagnusW Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Er fra Summit-serien ja. 2.999 er ingen upris, så jeg regner med at jeg bestiller en snart, spesielt nå som snøen har kommet! Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Hva syns motegurene om denne jakken?Grå fra asos Er ute etter noe i den samme gata til en rimelig penge (-1500) Den der var jo dritfet er ute etter noe lifgnende selv, synd det ikke var noe small igjen av den der.. Kul er det ja. Kommer helt sikkert på lager etterhvert. Me wanna! Vil jakka komme til Norge? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Bare å bestille fra siden det. Regn med en saftig fraktpris og kaffepenger til tollerne. Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Pøh, jeg støtter dem ikke. I følge en kilde bruker de disse pengene til julebord med alkohol og damer. Det blir mye puling på dem og ingen på oss Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Regner med at det er old news for flere, men i dag ble det bekreftet offentlig at Hermes kommer til Norge, samtidig går Gucci ut med at de "vurderer" det. Men ifølge noen inside-tips kan jeg nesten garantere at vi vil se en Gucci-butikk i løpet av 2009 (mulig starten av 10) Endret 30. oktober 2008 av Homme Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Regner med at det er old news for flere, men i dag ble det bekreftet offentlig at Hërmes kommer til Norge, samtidig går Gucci ut med at de "vurderer" det. Men ifølge noen inside-tips kan jeg nesten garantere at vi vil se en Gucci-butikk i løpet av 2009 (mulig starten av 10) Hermès har jo holdt på å bygge butikken i en ganske lang stund nå, da Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Vet, gikk litt fort i svingene (tenkte på offentlig som at Ola Nordmann nå vet om det ) Men skulle mest presisere Gucci Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Vet, gikk litt fort i svingene (tenkte på offentlig som at Ola Nordmann nå vet om det )Men skulle mest presisere Gucci Gucci blir kos. Tror de færreste kommer til å handle på Hermès, da Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Er da et lite marked for Hermès også Uheldigvis er mitt Hermès H belte ødelagt =/ Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Er da et lite marked for Hermès også Uheldigvis er mitt Hermès H belte ødelagt =/ Og de vil ikke reparere det? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Gadd egentlig aldri å prøvde å få det fikset siden de ikke hadde butikk her til lands. Og hadde uansett ikke vært bare bare å reparere, betydelige skader på skinn blandt annet. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Spiste lunsj på S&S i dag og så vidt jeg kunne se var det ganske mange innom Hermès-butikken. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 31. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2008 Slik bør alle motefolk klare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå