ertestuing Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Dem er vell ikke utsolgt på alle størrelser? Er ikke sikker. De har i hvert fall fjernet så og si alle tight-modellene fra hjemmesiden. Og i mailen sto det noe om at de var utsolgt fra CM-lageret i Sverige... Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Ser på litt forskjellige vinterjakker for tiden. Tror jeg bl.a. kommer til å kjøpe denne fra Dsquared:http://i292.photobucket.com/albums/mm11/zh...pg?t=1224923692 Hva synes dere om den? Dsquared har veldig mye kult, men jeg selv jeg sliter med å begrunne den høye prisen på visse ting - det holder når en bukse koster 3.500, går ikke høyere enn det. Tviler på at den jakken koster mindre enn et femsifret beløp? Er enig med deg. Noen priser er vanskelig å forsvare. Jeg bruker ikke 2-3k på en enkel t-shirt f.eks. Prisen på denne jakken er jeg ikke sikker på faktisk, men av erfaring fra tidligere Dsquared-kjøp, så er du nok inne på noe. Tviler på at jakken er å oppdrive i Norge, så den må nok kjøpes i London eller NY. Ellers har jeg funnet ut at kroppen min ikke er laget for normale gensere. Jeg har for lang overkropp! Str L i gensere blir alt for korte for meg, men hvis jeg går opp i XL eller XXL, som jeg må ha for at de skal bli lange nok, så blir de jo alt for pløsete og vide. Dette gjelder selfølgelig ikke alle gensere, men mange. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Ser på litt forskjellige vinterjakker for tiden. Tror jeg bl.a. kommer til å kjøpe denne fra Dsquared:http://i292.photobucket.com/albums/mm11/zh...pg?t=1224923692 Hva synes dere om den? Dsquared har veldig mye kult, men jeg selv jeg sliter med å begrunne den høye prisen på visse ting - det holder når en bukse koster 3.500, går ikke høyere enn det. Tviler på at den jakken koster mindre enn et femsifret beløp? Er enig med deg. Noen priser er vanskelig å forsvare. Jeg bruker ikke 2-3k på en enkel t-shirt f.eks. Prisen på denne jakken er jeg ikke sikker på faktisk, men av erfaring fra tidligere Dsquared-kjøp, så er du nok inne på noe. Tviler på at jakken er å oppdrive i Norge, så den må nok kjøpes i London eller NY. Ellers har jeg funnet ut at kroppen min ikke er laget for normale gensere. Jeg har for lang overkropp! Str L i gensere blir alt for korte for meg, men hvis jeg går opp i XL eller XXL, som jeg må ha for at de skal bli lange nok, så blir de jo alt for pløsete og vide. Dette gjelder selfølgelig ikke alle gensere, men mange. Hvor høy er du? Har ikke det problemet selv, er en ca 1.90 liten. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Hvor høy er du? Har ikke det problemet selv, er en ca 1.90 liten. Er bare 186 cm liten, så ikke spesielt høy. Men som sagt, lang overkropp! Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Hvor høy er du? Har ikke det problemet selv, er en ca 1.90 liten. Er bare 186 cm liten, så ikke spesielt høy. Men som sagt, lang overkropp! Hvordan type gensere går du med? Slimfit? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Dem er vell ikke utsolgt på alle størrelser? Er ikke sikker. De har i hvert fall fjernet så og si alle tight-modellene fra hjemmesiden. Og i mailen sto det noe om at de var utsolgt fra CM-lageret i Sverige... nei? det er fortsatt endel tight modeller som er igjen på siden? med mindre vi snakker om 2 forskjllige sider nå.. forresten, tight og narrow - whats the diffrent? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Narrow: denne modellen er lavere på livet og smalere i beina enn Tight modellen. Tight: Tight. En standard Slim Fit modell.. Fra siden, da jeg har lite erfaringer med Cheap Monday. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Dem er vell ikke utsolgt på alle størrelser? Er ikke sikker. De har i hvert fall fjernet så og si alle tight-modellene fra hjemmesiden. Og i mailen sto det noe om at de var utsolgt fra CM-lageret i Sverige... nei? det er fortsatt endel tight modeller som er igjen på siden? med mindre vi snakker om 2 forskjllige sider nå.. forresten, tight og narrow - whats the diffrent? Jeg ser bare to... Før var det vel 6-7? http://www.soleservice.no/no/clothing/ Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 jeg ser 13 stykker jeg Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Hva syns motegurene om denne jakken? Grå fra asos Er ute etter noe i den samme gata til en rimelig penge (-1500) Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 jeg ser 13 stykker jeg haha! ser bare 11 totalt med alle modellene Hva syns motegurene om denne jakken?Grå fra asos Er ute etter noe i den samme gata til en rimelig penge (-1500) Synes den var litt stilig. Ikke det at jeg er noen moteguru, da. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Hehe. Godt med tilbakemelding uavhening om du er et "geni" eller ikke. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Hva syns motegurene om denne jakken?Grå fra asos Er ute etter noe i den samme gata til en rimelig penge (-1500) B e a utiful! Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Hvordan blir det med toll på denne jakken da? Hjelper asos.com deg med å "unngå" toll? Men det er veldig rimelig i utgangspunktet så jeg vet ikke om jeg kommer til å bruke så mye tid og energi på det. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Med toll og moms havner du godt under 1500 mener jeg. Synes den var veldig fin selv Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 jeg ser 13 stykker jeg haha! ser bare 11 totalt med alle modellene Hva syns motegurene om denne jakken?Grå fra asos Er ute etter noe i den samme gata til en rimelig penge (-1500) Synes den var litt stilig. Ikke det at jeg er noen moteguru, da. haha ikke flere enn 11, ser ihvertfall 13 tight. vetke hva som skjer da jeg .p Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Hva syns motegurene om denne jakken?Grå fra asos Er ute etter noe i den samme gata til en rimelig penge (-1500) Var fin den, likte ikke helt knappene, men ellers pen. Og ganske så billig Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Hva syns motegurene om denne jakken?Grå fra asos Er ute etter noe i den samme gata til en rimelig penge (-1500) Var fin den, likte ikke helt knappene, men ellers pen. Og ganske så billig Helt grei Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 jeg ser 13 stykker jeg Jeg ser 24 stk. Om man velger merket. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 jeg ser 13 stykker jeg Jeg ser 24 stk. Om man velger merket. Ah, så klart. Det er jo to sider. Nå ser jeg alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå