Homme Skrevet 24. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2008 Noen som tilfeldigvis har sett noen veldig lyserosa chinos liggende i en eller annen butikk? Er på utikk, men er veldig out of season og ett relativt sjeldent plagg i seg selv.. And yes, I can pul it of:) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2008 Hvordan skal man vaske ull-genser? Hvilken vaskemiddel er å anbefale osv og hvordan skal jeg vaske den? Så trenger jeg også tips til hvordan jeg kan få best resultat når jeg skal sy på et par knapper på en genser? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2008 And yes, I can pul it of:) Kan jeg spørre hvordan Jeg hadde aldri i verden klart det. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 25. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) edit: nvm Endret 25. oktober 2008 av OZ-Racing Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 25. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2008 Hvordan skal man vaske ull-genser? Hvilken vaskemiddel er å anbefale osv og hvordan skal jeg vaske den? Håndvask gensern med Milo. Vannet skal være lunkent, ca. 30 grader. Lenke til kommentar
master air Skrevet 25. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2008 Kan også bruke vaskemaskin som har eget ull- eller håndvaskprogram. Men det er best å håndvaske ulltøy, men noen ganger er man bare for lat. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Ser på litt forskjellige vinterjakker for tiden. Tror jeg bl.a. kommer til å kjøpe denne fra Dsquared: Hva synes dere om den? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 http://www.soleservice.no/no/clothing/prod...-monday-narrow3 Noen som har hørt om denne siden før eller har kjøpt ifra den? finner ikke de tighte cm buksene jeg gjerne skulle hatt noe annet sted :/ Lenke til kommentar
Homme Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Hva lurer du egentlig på? Det er jo siden til Sole i Oslo, så ja, den er seriøs viss det er det du lurte på. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 ja lurte egnetlig bare på det, om non hadde hørt om dem. har ikke hørt om det selv, men siden det kommer fra deg så regner jeg med de er seriøse Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Sole er en sko/klesbutikk som ligger et stenkast over arkaden. Så det er safe ja. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Ser på litt forskjellige vinterjakker for tiden. Tror jeg bl.a. kommer til å kjøpe denne fra Dsquared:http://i292.photobucket.com/albums/mm11/zh...pg?t=1224923692 Hva synes dere om den? Dsquared har veldig mye kult, men jeg selv jeg sliter med å begrunne den høye prisen på visse ting - det holder når en bukse koster 3.500, går ikke høyere enn det. Tviler på at den jakken koster mindre enn et femsifret beløp? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Overpriset? Hvordan er kvaliteten på klærne? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Liker hansker bedre. Enighet her, men enkle sorte vanter er fryktelig kjekt å ha av og til. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Sole er en sko/klesbutikk som ligger et stenkast over arkaden. Så det er safe ja. ahh oki, takker, det er ikke den butikken som ligger rett ovenfor oslo city? med masse glassruter ned mot city? eller er det en annen? Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Overpriset? Hvordan er kvaliteten på klærne? Jeg har fått et inntrykk av at buksene holder et generelt høyt nivå, men jeg synes også de er overpriset. Man kan få bedre jeans i bedre kvalitet fra en renne andre merker, til en billigere penge. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 ahh oki, takker, det er ikke den butikken som ligger rett ovenfor oslo city? med masse glassruter ned mot city? eller er det en annen? Vanskelig å forklare, kart her Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 http://www.soleservice.no/no/clothing/prod...-monday-narrow3 Noen som har hørt om denne siden før eller har kjøpt ifra den? finner ikke de tighte cm buksene jeg gjerne skulle hatt noe annet sted :/ De er utsolgt for tight. Jeg bestilte selv et par, men da fikk jeg mail om at de var utsolgt. De får de forresten inn om 2-3 uker Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 kjedelig saker narrow a? er de like? ser ikke helt forskjellen på de Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Dem er vell ikke utsolgt på alle størrelser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå