Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gir en personlig garanti på at siden selger fake eller rett og slett bare scammer kunder.

 

Burdte ringe en klokke for folk når man ser på prisene, og at flere av de designerhusene ikke selger varene sine andre steder enn egene butikker.

 

Mørkerødbukse anyone? Ikke den Zara har(hadde).

Lenke til kommentar
Gir en personlig garanti på at siden selger fake eller rett og slett bare scammer kunder.

 

Burdte ringe en klokke for folk når man ser på prisene, og at flere av de designerhusene ikke selger varene sine andre steder enn egene butikker.

 

Mørkerødbukse anyone? Ikke den Zara har(hadde).

 

Den garantien skal jeg gi deg også!

 

Hvis du får ei ekte veske fra den siden, skal du få førsteklasse flybillett t/r til Hong Kong, 7 dagers opphold på Hong Kong Peninsula og invitasjon til VIC-arrangement hos LV Hong Kong. Alt er betalt, så det er bare å si ifra om du får ekte, selvom du har 0% mulighet for å få det.

Lenke til kommentar
Jeg lurer litt på hva slags merke Jean Paul er.

 

Innbiller meg at det er en dårlig rip-off ift Jean Paul Gaultier. Stemmer det?

 

Registrerer også at merket selges på Boys of Europe sammen med Henry Choise og Redford.

Ja. Jean Paul er et merke som selges i Norge av Boys of Europe, VIC og et par andre kjeder, og det virker som de prøver å være eksklusive og være som et billig undermerke av Jean-Paul Gaultier.

Er nevnt tidligere å tråden også, skal se om jeg finner det.

 

 

Feil.

 

Men det er for så vidt nettopp dette eieren ønsker -- å forvirre lokale (underforstått norske) kunder uten erfaring/kunnskap fra Det Store Utland. Jean Paul selges gjennom salgskanalene til Voice Norge AS som driver kjedekonseptene Voice of Europe, Boys of Europe, VIC og Match. Jean Paul brandet har således absolutt ingen verdens ting å gjøre med den verdenskjente designeren Jean-Paul Gaultier. Dessverre er det ikke så mange som vet dette, og som faller pladask for det eksotiske navnet (med de kjedelige plaggene som for øvrig kunne ha hatt et mindre eksotisk brand som "Redford" eller Cubus for alt jeg vet).

 

Var ikke Jean Paul veldig populært på 80-tallet? Jeg mener å huske det ble regnet som sossemerke. At det skal være Gaultier rip-off er nytt for meg. Gaultier var ikke akkurat almenkunnskap i Norge på 80-tallet, de fleste hadde jo knapt hørt om Armani og Gucci.

Lenke til kommentar
jeg har den i Navy (blå) synts den var den fineste fargen ihvertfall, svart ble altfor trist, og de andre ble altfor lyse, spesielt den beige, og rød har jeg aldri vært no fan av :p

Tja, rød kan være fresht, men slike knæshe farger har sin store bakdel når det er dritt-vær :(

Og med tanke på at jeg søler masse dritt på jakka mi og generelt alle klær jeg har, så er lyse farger utelokkka :p

 

Men Naivy, det tror jeg muligens ser best ut å faktisk. :)

Lenke til kommentar
Chilliwack er litt stram i bunnen - er en slags strikk der, synts den ikke føles som du ser den på bildet, derfor burde du prøve før du kjøper ;)

 

en parkas jakke er vel en jakke som har pels på hetta ? tror det ikke har no med lengden å gjøre, men mulig jeg tar feil her

Kan godt hende, men jeg er ute etter en jakke som ikke bare har strikk, men er stram i bunnen, altså som ikke blir så jævla posete og f.eks henger over strikken nederst, som min Bergans jakke gjør per dags dato :(

 

Har en kamerat som kan skaffe en billig Goose jakke til meg, men er liksom usikker - får ikke akkurat byttet den igjen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...