Eliese Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 Er det noen som vet om denne siden er troverdig? Alt er så utrolig billig at det er litt for-godt-til-å-være-sant... http://www.modalee.com/ Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 Gucciveske til $250 høres litt spesielt ut ja.. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 Haha, ikke troverdig. En Hermes Birkin til 350 dollar? Neppe, de går til flere titalls tusen dollar... Lenke til kommentar
Homme Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 Gir en personlig garanti på at siden selger fake eller rett og slett bare scammer kunder. Burdte ringe en klokke for folk når man ser på prisene, og at flere av de designerhusene ikke selger varene sine andre steder enn egene butikker. Mørkerødbukse anyone? Ikke den Zara har(hadde). Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 Gir en personlig garanti på at siden selger fake eller rett og slett bare scammer kunder. Burdte ringe en klokke for folk når man ser på prisene, og at flere av de designerhusene ikke selger varene sine andre steder enn egene butikker. Mørkerødbukse anyone? Ikke den Zara har(hadde). Den garantien skal jeg gi deg også! Hvis du får ei ekte veske fra den siden, skal du få førsteklasse flybillett t/r til Hong Kong, 7 dagers opphold på Hong Kong Peninsula og invitasjon til VIC-arrangement hos LV Hong Kong. Alt er betalt, så det er bare å si ifra om du får ekte, selvom du har 0% mulighet for å få det. Lenke til kommentar
Eliese Skrevet 22. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2008 Alt er betalt, så det er bare å si ifra om du får ekte, selvom du har 0% mulighet for å få det. Det er snilt av deg, men jeg er ikke så naiv at jeg bestilte noe fra siden Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg lurer litt på hva slags merke Jean Paul er. Innbiller meg at det er en dårlig rip-off ift Jean Paul Gaultier. Stemmer det? Registrerer også at merket selges på Boys of Europe sammen med Henry Choise og Redford. Ja. Jean Paul er et merke som selges i Norge av Boys of Europe, VIC og et par andre kjeder, og det virker som de prøver å være eksklusive og være som et billig undermerke av Jean-Paul Gaultier. Er nevnt tidligere å tråden også, skal se om jeg finner det. Feil. Men det er for så vidt nettopp dette eieren ønsker -- å forvirre lokale (underforstått norske) kunder uten erfaring/kunnskap fra Det Store Utland. Jean Paul selges gjennom salgskanalene til Voice Norge AS som driver kjedekonseptene Voice of Europe, Boys of Europe, VIC og Match. Jean Paul brandet har således absolutt ingen verdens ting å gjøre med den verdenskjente designeren Jean-Paul Gaultier. Dessverre er det ikke så mange som vet dette, og som faller pladask for det eksotiske navnet (med de kjedelige plaggene som for øvrig kunne ha hatt et mindre eksotisk brand som "Redford" eller Cubus for alt jeg vet). Var ikke Jean Paul veldig populært på 80-tallet? Jeg mener å huske det ble regnet som sossemerke. At det skal være Gaultier rip-off er nytt for meg. Gaultier var ikke akkurat almenkunnskap i Norge på 80-tallet, de fleste hadde jo knapt hørt om Armani og Gucci. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Noen norsk som selger Canada Goose jakker, tenker da på enten denne, denne (Men støgg hette) eller kanskje denne. Anyone? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Tenker du da på butikker? Tatler (palèet og bogstadveien) og mark + brandy som jeg vet om. edit: seff tatler, gikk litt fort i svingene på tastaturet på den bærbare Endret 23. oktober 2008 av OZ-Racing Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Tenker du da på butikker? Talter (palèet og bogstadveien) og mark + brandy som jeg vet om. Tenkte mest på en eller annen nettbutikk, er litt skeptisk til å begynne å bruke beine nå Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Hadde absolutt gått i butikken og sjekka ut jakken "in real" før du bestiller noe. Og han mener tatler btw. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Nå vet jeg ikke hva som har skjedd med beinet ditt men er greit å prøve de jakkene hvis du skal kjøpe, men vet desverre ikke om noen nettbutikker Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Hadde absolutt gått i butikken og sjekka ut jakken "in real" før du bestiller noe. Og han mener tatler btw. Jupp, har ikke spenn per dags dato til Goosy-merket, men planlegging will do that Men noen som har flere bilder og/eller pris'er av de jakkene jeg linka til? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 mener min Chilliwack kosta rundt 4-5 lapper om jeg ikke tar helt feil, 4500 tror jeg faktisk det var når jeg tenker meg om Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 mener min Chilliwack kosta rundt 4-5 lapper om jeg ikke tar helt feil, 4500 tror jeg faktisk det var når jeg tenker meg om Ikke så altfor gal pris, kommer prisen over 5 lapper så blir interessen lunken tror jeg. Men Chilliwack - det er den "røde"-jakken jeg linket til? Evt. finnes den i svart/grå/brun-farge? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 jeg har den i Navy (blå) synts den var den fineste fargen ihvertfall, svart ble altfor trist, og de andre ble altfor lyse, spesielt den beige, og rød har jeg aldri vært no fan av Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 jeg har den i Navy (blå) synts den var den fineste fargen ihvertfall, svart ble altfor trist, og de andre ble altfor lyse, spesielt den beige, og rød har jeg aldri vært no fan av Tja, rød kan være fresht, men slike knæshe farger har sin store bakdel når det er dritt-vær Og med tanke på at jeg søler masse dritt på jakka mi og generelt alle klær jeg har, så er lyse farger utelokkka Men Naivy, det tror jeg muligens ser best ut å faktisk. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Hmm, ble litt usikker nå, utifra dette bildet så ser jakka litt halv slapp ut, jeg ønsker egentlig en Parkes (eller hva man kaller en slik jakke ), som er litt stram i "bunnen" av jakka, og som er slapp i øvere sjiktet. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 24. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2008 Chilliwack er litt stram i bunnen - er en slags strikk der, synts den ikke føles som du ser den på bildet, derfor burde du prøve før du kjøper en parkas jakke er vel en jakke som har pels på hetta ? tror det ikke har no med lengden å gjøre, men mulig jeg tar feil her Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2008 Chilliwack er litt stram i bunnen - er en slags strikk der, synts den ikke føles som du ser den på bildet, derfor burde du prøve før du kjøper en parkas jakke er vel en jakke som har pels på hetta ? tror det ikke har no med lengden å gjøre, men mulig jeg tar feil her Kan godt hende, men jeg er ute etter en jakke som ikke bare har strikk, men er stram i bunnen, altså som ikke blir så jævla posete og f.eks henger over strikken nederst, som min Bergans jakke gjør per dags dato Har en kamerat som kan skaffe en billig Goose jakke til meg, men er liksom usikker - får ikke akkurat byttet den igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå