Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurer litt på hva slags merke Jean Paul er.

 

Innbiller meg at det er en dårlig rip-off ift Jean Paul Gaultier. Stemmer det?

 

Registrerer også at merket selges på Boys of Europe sammen med Henry Choise og Redford.

Ja. Jean Paul er et merke som selges i Norge av Boys of Europe, VIC og et par andre kjeder, og det virker som de prøver å være eksklusive og være som et billig undermerke av Jean-Paul Gaultier.

Er nevnt tidligere å tråden også, skal se om jeg finner det.

Lenke til kommentar
Feil.

 

Men det er for så vidt nettopp dette eieren ønsker -- å forvirre lokale (underforstått norske) kunder uten erfaring/kunnskap fra Det Store Utland. Jean Paul selges gjennom salgskanalene til Voice Norge AS som driver kjedekonseptene Voice of Europe, Boys of Europe, VIC og Match. Jean Paul brandet har således absolutt ingen verdens ting å gjøre med den verdenskjente designeren Jean-Paul Gaultier. Dessverre er det ikke så mange som vet dette, og som faller pladask for det eksotiske navnet (med de kjedelige plaggene som for øvrig kunne ha hatt et mindre eksotisk brand som "Redford" eller Cubus for alt jeg vet).

Lenke til kommentar
Kan så være. Du kan alltids kjøpe på nettbutikker også. Bare pass på at den passer i skulderpartiet. De færreste losjakker sitter perfekt uten en tur til skredder.

Hva er egentlig prisen på å sy inn en losjakke? Det er vel rundt magepartiet de syr den inn?

 

Fikk sydd inn en jakke, som bare var litt vid. Skredderen tok 500 kr for jobben, og jeg er strålende fornøyd. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...