Sovesofa Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Noen som vet om noen butikker har fått inn noe fine losjakker for sesongen? Noen tips til hvor jeg bør dra? tenkte, Volt, Bertoni, Zara, noen som har no konkrete tips/pris Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Hvor stort budsjett har du? Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Jeg lurer litt på hva slags merke Jean Paul er. Innbiller meg at det er en dårlig rip-off ift Jean Paul Gaultier. Stemmer det? Registrerer også at merket selges på Boys of Europe sammen med Henry Choise og Redford. Endret 21. oktober 2008 av twisted_ Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Hvor stort budsjett har du? Budsjettet er ikke sååå viktig, men trenger ikke være så altfor dyr da jeg har for vane til å glemme jakker både her og der men alt fra 0 til 3-4000 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg lurer litt på hva slags merke Jean Paul er. Innbiller meg at det er en dårlig rip-off ift Jean Paul Gaultier. Stemmer det? Registrerer også at merket selges på Boys of Europe sammen med Henry Choise og Redford. Ja. Jean Paul er et merke som selges i Norge av Boys of Europe, VIC og et par andre kjeder, og det virker som de prøver å være eksklusive og være som et billig undermerke av Jean-Paul Gaultier. Er nevnt tidligere å tråden også, skal se om jeg finner det. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Feil. Men det er for så vidt nettopp dette eieren ønsker -- å forvirre lokale (underforstått norske) kunder uten erfaring/kunnskap fra Det Store Utland. Jean Paul selges gjennom salgskanalene til Voice Norge AS som driver kjedekonseptene Voice of Europe, Boys of Europe, VIC og Match. Jean Paul brandet har således absolutt ingen verdens ting å gjøre med den verdenskjente designeren Jean-Paul Gaultier. Dessverre er det ikke så mange som vet dette, og som faller pladask for det eksotiske navnet (med de kjedelige plaggene som for øvrig kunne ha hatt et mindre eksotisk brand som "Redford" eller Cubus for alt jeg vet). Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Hvor stort budsjett har du? Budsjettet er ikke sååå viktig, men trenger ikke være så altfor dyr da jeg har for vane til å glemme jakker både her og der men alt fra 0 til 3-4000 Bruuns Bazaar og Tiger har alltids noen pene (los)jakker. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Joa, skal se på dem, men hva med Vailent a? og martinique? har de noe innen den sjangeren? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Jeg hadde en fra Matinique i fjor som jeg var fornøyd med. Synd noen tok den. Vailent vet jeg ikke så mye om, bortsett fra at fjorårets modell var veldig kort. Endret 21. oktober 2008 av thrice Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Du hadde den fra martinique ja, kjøpte du den hen a? de har vel det på Zara eller? ja, vet den var kort, men har ikke lyst på en veldig kort en, men vet du hvor jeg får tak i vailent utenom Carlings eller volt? Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Joa, skal se på dem, men hva med Vailent a? og martinique? har de noe innen den sjangeren? Sjekk ut Vailent sine. Har selv en derifra som jeg er fornøyd med. Endret 21. oktober 2008 av ertestuing Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 hvor kjøpte du din hen? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Matinique finner man på b.la Companys. De ligger på ca 2500,- Kan ikke se for meg at de har Matinique på Zara. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Companys ja, det er vel i bogstadveien, (som alt annet ) Var på en eller annet butikk i østeuropa, trodde det var var Zara, men godt mulig jeg surrer, og der fikk du ihvertfall kjøpt martinique, derfor jeg nevnte det Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Ah, kanskje det er forskjell på Matinique som jeg skriver og Martinique som du skriver. Er ikke helt sikker på hvor det er i Oslo, siden jeg selv bor i Kristiansand. Har bare vært innom Zara et par ganger, så skal ikke si noe sikkert. Endret 21. oktober 2008 av thrice Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 eller så er det bare jeg som har driti skikkelig på draget og trodd det het det jeg skriver (no som er mer sannsynlig) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Kan så være. Du kan alltids kjøpe på nettbutikker også. Bare pass på at den passer i skulderpartiet. De færreste losjakker sitter perfekt uten en tur til skredder. Endret 21. oktober 2008 av thrice Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Kan så være. Du kan alltids kjøpe på nettbutikker også. Bare pass på at den passer i skulderpartiet. De færreste losjakker sitter perfekt uten en tur til skredder. Hva er egentlig prisen på å sy inn en losjakke? Det er vel rundt magepartiet de syr den inn? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 På min var ermene litt for lange og de tok inn magepartiet. Det kostet meg 600,- Absolutt verdt det. Jakken sitter MYE bedre nå. Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Kan så være. Du kan alltids kjøpe på nettbutikker også. Bare pass på at den passer i skulderpartiet. De færreste losjakker sitter perfekt uten en tur til skredder. Hva er egentlig prisen på å sy inn en losjakke? Det er vel rundt magepartiet de syr den inn? Fikk sydd inn en jakke, som bare var litt vid. Skredderen tok 500 kr for jobben, og jeg er strålende fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå