AT1S Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg laget en tråd i slengen, bare å melde sin interesse Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Dere kan jo dra på shopping.? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Dere kan jo dra på shopping.? Er kanskje litt vanskeligere å ha en diskusjon/bli kjent med de andre mens man shopper, da vil vel en lunsj/middag være bedre, med noe etterpå. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Det var ment spøkefult. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Skjønte det, men det i stedet for å ha meningsløse og bortkasta innlegg, ga jeg det litt mening... Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Folk har vært litt i det slappeste laget tidligere, men jeg prøver igjen; Vinteren nærmer seg, og det hadde vært hyggelig med et mote- og velværetreff på vinterhalvåret. Det er fint om dere melder interesse, samt hva som kan stå på agendaen. Det har tidligere vært forslag som f.eks treff i Stockhold/København, men det ble ikke noe av, så jeg regner med Oslo-området. Kom igjen folkens! I'm in hvis resten av motefolket tillater det Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Hva syns vi egentlig om luer? Hot or not? Jeg lurer på om jeg skal skaffe meg en siden det er så utrolig kaldt ute for tiden.. Men, jeg vet ikke helt hvordan lue jeg eventuelt skal ha. Den er nødt til å passe fint til brunt, siden jeg nesten kun bruker en brun jakke for tiden, og den må passe til en ellers preppy stil. Har dere noen tips ? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 Personlig er jeg fan av disse luene som ikke er så tykke i stoffet, som sitter litt stramt, og som er litt avlange, for å si det sånn. Om du skjønner Men vet ikke hvor jeg finner det. Lenke til kommentar
henrikes Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Hansen & Jacob! Er det noen som vet hvem i Oslo som har største utvalg av Hansen & Jacob? De har litt annerledes skjorter osv. Takk for alle tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 stakan, er det noe sånn her du mener? http://www.ralphlauren.com/product/index.j...3254697_3254689 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Noe slikt tenkte jeg. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Noe slikt tenkte jeg. På Carlings har de noe lignende, men vet ikke om den er like tynn som den på bildet. Lenke til kommentar
Eliese Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 I morgen skal jeg intervjue en av Norges viktigste personer innen motebransjen. HVA SKAL JEG HA PÅ MEG?? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 I morgen skal jeg intervjue en av Norges viktigste personer innen motebransjen.HVA SKAL JEG HA PÅ MEG?? Hvem er personen? Lenke til kommentar
Eliese Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 I morgen skal jeg intervjue en av Norges viktigste personer innen motebransjen.HVA SKAL JEG HA PÅ MEG?? Hvem er personen? Redaktør i Costume, Vanessa Rudjord. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 I morgen skal jeg intervjue en av Norges viktigste personer innen motebransjen.HVA SKAL JEG HA PÅ MEG?? Hvem er personen? Redaktør i Costume, Vanessa Rudjord. Da er det ikke så farlig, egentlig. Hun er ikke alltid så flink til å kle seg at det gjør noe. Hvorfor ikke bare gå som du pleier? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 Sort turtleneck så er du lik alle moteguruer i verden. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Leter etter blå, grå eller svart (helst grå) kort losjakke. Pris 1000-4000 kroner Noen tips? foretrekker å kjøpe i butikk. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Hvor i landet befinner du deg? Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Lillehammer... Men Oslo er ikke altfor langt unna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå