thrice Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Javisst, med jakken på i bildetråden Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Jepp, det har jeg. Prisen var 2695,-. Skal jeg legge ut bilde? Legg ut bilde Og hvor kjøpte du den? Noen steder i oslo hvor man får kjøpt de jakkene? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Skal få lagt ut bilde i kveld, har helt glemt det. Noen tips til v-hals genser med lang v-hals? Jeg snakker ikke vanlige lang v-hals, men den typen som nesten rekker ned til ribbena. Tiger har en, men i feil stoff og med splitt bak og det er uaktuelt. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Noen som har noe tips til merker/butikker som har skikkelig slim fit bukser? uansett hvor mye jeg prøver og finner av slim fit så passer så og si ingenting, kjøpte noe acne jeans slim fit - altfor wide, rundt både lår og legger, kjøpte også noe lee som var slima men også disse var vie, prøvde noe replay også, men disse var også størrelse hest selv om de passet i livet og sånn ca på beina. men er ikke ute etter noe som sitter som ett pølseskinn, men noe som faktisk sitter ganske bra.. har ikke så lange bein, så blir derfor litt stress og finne bukser, har gjerne 30-32 i bukser, i lengde og ca 28-30 i livet, Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Homme, Jeg har faktisk vært på utkikk etter det samme i en stund nå. Det var en på yesstyle.com men den finner jeg ikke lenger. Den gikk ned til mellomgulvet. Si fra hvis du finner en! Endret 14. oktober 2008 av thrice Lenke til kommentar
Homme Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Stemmer det, men var ikke den med innsydd skjorte og slips? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Noen som har noe tips til merker/butikker som har skikkelig slim fit bukser? uansett hvor mye jeg prøver og finner av slim fit så passer så og si ingenting, kjøpte noe acne jeans slim fit - altfor wide, rundt både lår og legger, kjøpte også noe lee som var slima men også disse var vie, prøvde noe replay også, men disse var også størrelse hest selv om de passet i livet og sånn ca på beina. men er ikke ute etter noe som sitter som ett pølseskinn, men noe som faktisk sitter ganske bra.. har ikke så lange bein, så blir derfor litt stress og finne bukser, har gjerne 30-32 i bukser, i lengde og ca 28-30 i livet, Cheap Monday er det første som slår meg. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Visste ikke at det var innsydd i genseren, men var stilig ihvertfall. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) OZ: Prøv April77 eller CM? Evn. Dior? Thrice: Den jeg så ihvertfall hadde det innsydd med hvit skjorte og sort slips, og det er uaktuelt for min del. Endret 14. oktober 2008 av Homme Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Ah, trodde det var bare genseren kombinert med hvit skjorte og svart slips. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 April77 (har jeg faktisk ikke hørt om, hvor forhandles dette?) har jeg ikke prøvd og Dior har jeg heller faktisk ikke prøvd, CM har jeg faktisk kjøpt, men synts faktisk disse også ble store jeg altså :/ men kommer vel ann på modellen kanskje... Lenke til kommentar
Homme Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Da har du feil modell, CM fåes i alt fra baggy til skinthight. Men sjekk Dior, ville tippet 19cm hadde passet godt, kanskje litt lang i bena. Voga og Follestad Trend fører ihvertfall April77 Endret 14. oktober 2008 av Homme Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 ja godt mulig det, var bare på Mark + Brandy for en god stund siden og rasket meg bare med en CM bukse bare for å teste, de er jo skambillige i forhold til veldig mange andre buksetyper.. hmm, follestad ja, har liksom aldri funnet noe bukser der, synts alt blir litt stort og om jeg får de til å legge opp i beina så føler jeg at passformen blir kastet ut vinduet.. :/ Lenke til kommentar
Eliese Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Hei! Jeg har forelsket meg i Stella Novas høst/vinterkolleksjon. Vet noen hvor jeg kan få tak i den? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Mener å huske å ha hørt at en butikk på Byporten fører Stella, og det tror jeg Family Affairs gjør og. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Folk har vært litt i det slappeste laget tidligere, men jeg prøver igjen; Vinteren nærmer seg, og det hadde vært hyggelig med et mote- og velværetreff på vinterhalvåret. Det er fint om dere melder interesse, samt hva som kan stå på agendaen. Det har tidligere vært forslag som f.eks treff i Stockhold/København, men det ble ikke noe av, så jeg regner med Oslo-området. Kom igjen folkens! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg er med:) Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg er med:) Det hadde jeg nesten regnet med Du er alltid med, og det er jo bra i seg selv, men det var litt dårlig oppslutning forrige gang, syntes du ikke? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Jo, egentlig:P Men grunnet årstid/vær er vel eneste muligheten vi har et resturantbesøk? Noen andre muligheter jeg ikke har tenkt på? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Jo, egentlig:P Men grunnet årstid/vær er vel eneste muligheten vi har et resturantbesøk?Noen andre muligheter jeg ikke har tenkt på? Jeg har noe i tankene, men vil ikke røpe noe enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå