Sovesofa Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Urban, stress Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 At noen plagg er ekstra grusomme er helt normalt, men til den prisen :/ Er kashmir da... er jo del av unnskyldningen for at noen tar seg så godt betalt for noe så grusomt. Blaxtro: Urban, Stress, Base, Swag og Steez kan du sjekke ut. (med forbehold om at de har Steez i andre byer enn Bergen, jeg vet ikke) Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Hva er det med "kidz" og frakker for tiden? Ser de rareste kombinasjonene om dagene, spesielt joggebukser og frakker. Stilig! :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 10. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2008 Hvilke frakker? Losjakker/peacoats? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 11. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2008 Hvilke frakker?Losjakker/peacoats? Her snakker jeg lange frakker, type dressmann. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Har gensere fra Ralph lauren det står 100% merino wool på, åssen skal man vaske dette? og kan man ta det i tørketrommelen etterpå? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 For hand? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Har gensere fra Ralph lauren det står 100% merino wool på, åssen skal man vaske dette? og kan man ta det i tørketrommelen etterpå? Les vaskelappen, der står det tegn for hvordan man skal behandle tøyet. Info! Evt. hvis du kan vaske i maskin, så må du bruke ullvaskemiddel og ullprogram på maskinen. Endret 12. oktober 2008 av Xtra Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Noen som har peiling på hvilket merke dette kan være ? Tviler sterkt men... Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Hvis du tenker på skjorten så er det et ganske vanlig mønster, burde ikke være så vanskelig å finne i velassorterte butikker. Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Har gensere fra Ralph lauren det står 100% merino wool på, åssen skal man vaske dette? og kan man ta det i tørketrommelen etterpå? Jeg ville satset på noe annet enn Merino. Se hvordan sauene blir behandlet her. Endret 12. oktober 2008 av twisted_ Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Har gensere fra Ralph lauren det står 100% merino wool på, åssen skal man vaske dette? og kan man ta det i tørketrommelen etterpå? Jeg ville satset på noe annet enn Merino. Se hvordan sauene blir behandlet her. Uff Visste ikke det var merino wool på genserne når jeg kjøpte de engang.. men takk for linken Xtra, må nok vaske de for hånd.. Endret 12. oktober 2008 av Overdox Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 12. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2008 Har gensere fra Ralph lauren det står 100% merino wool på, åssen skal man vaske dette? og kan man ta det i tørketrommelen etterpå? Jeg ville satset på noe annet enn Merino. Se hvordan sauene blir behandlet her. Uff Visste ikke det var merino wool på genserne når jeg kjøpte de engang.. men takk for linken Xtra, må nok vaske de for hånd.. Jeg vet ikke hvor utbredt det er lenger, men var mye omtalt i fjor eller når det var. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Noen som vet om de har denne jakka hos Nike-butikken i Oslo? Nike Expedition Down Jacket Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Er ute etter en ny jakke, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal ha.. Kriteriene mine er at den må passe til det meste av farger, være litt preppy, litt varm og helst til under 2000,- om den er veldig fin så kan jeg strekke meg litt på prisen har dere noen ideer? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 PortioN, Matinique pleier å ha mange fine, og det virker som standardprisen er på 2500,- Jeg har hatt 2 stk, og er meget fornøyd Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 ThomasH Nesten umulig å si utifra det bilde, men første som falt meg inn var faktisk Versace av en eller annen grunn.. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Matinique pleier å ha mange fine, og det virker som standardprisen er på 2500,- Jeg har hatt 2 stk, og er meget fornøyd Og hvor får jeg kjøpt de hen ? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Companys i Kristiansand fører de. Mener å huske at Homme nevnte å ha kjøpt en av årets modeller. Du kan spørre han hvor han fikk tak i den. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2008 Jepp, det har jeg. Prisen var 2695,-. Skal jeg legge ut bilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå