KimNK Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Blir vel det samme som å ta Obi Wan Kenobi actionman ut av eska si. =( Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Syntes det ser litt snålt ut med det pokkers klistremerket, jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Klistermerke equals gangstah. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Noen som har forslag til hvor en kan få handlet kilt? Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg vurderer sterkt å gå til innkjøp av ny hoody. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 hmm for å være helt ærlig synts jeg den så horribel ut, er sikkert kjempesmooth og sitte hjemme i sofaen og se på film i, men hadde aldri beveget meg ute med den no offence Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg vurderer sterkt å gå til innkjøp av ny hoody. Direkte grusomt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Skal du bade i genseren? Den var jo stygg som ****. Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Og til nesten 8000 kr? Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Jeg har fått nok respons nå synes jeg. Kikket litt i skapet, og jeg eier ikke et eneste plagg med hette eller snøring. Det er ikke min stil. Kunne ikke falt meg inn å bevege meg utendørs i noe så jævlig. Det beste er egentlig prisen, og jeg tviler på at de har solgt noe som helst av denne klovnedrakta Endret 9. oktober 2008 av twisted_ Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Du kan matche genseren med disse buksene - http://www.asos.com/Paul-Joe/Paul-Joe-Flan...1&clr=Black Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Du kan matche genseren med disse buksene - http://www.asos.com/Paul-Joe/Paul-Joe-Flan...1&clr=Black Han designeren må ha bælmet tresprit. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 At noen plagg er ekstra grusomme er helt normalt, men til den prisen :/ Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 thrice Hvilken skredder i Oslo er det du bruker? Ser det er to som peker seg ut i hvert fall. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg bor for tiden i Kristiansand, og bruker en lokal skredder. Du kan ta kontakt med en av de 'dyrere' butikkene. De pleier å vite hvem som er gode og ikke. Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg bor for tiden i Kristiansand, og bruker en lokal skredder. Du kan ta kontakt med en av de 'dyrere' butikkene. De pleier å vite hvem som er gode og ikke. Mente du hadde svart på spørsmål om butikker i Oslo, så jeg trodde du bodde der eller i nærheten. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Joda, jeg bodde utenfor Oslo, men studerer for tiden i Kristiansand Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Hei, 50 cent er tøff, men går noen ganger med noe som er "litt for mye" Vet noen om noen butikker/nettbutikker i norge som selger slik stil som dette på bildet? blaxtro Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg tenker med en gang hiphop/skate/street-butikker. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg tenker med en gang hiphop/skate/street-butikker. Som f.eks..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå