Atald Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg hadde valgt enten den med blå eller svart skive og senter. Synes de var finest. Lenke til kommentar
fargoths_girl Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg syns den med svart skive og svart senter var penest. Den er iøyefallende og elegant, samtidig som den ikke vil "gå ut på moten" med det første. Den lever dermed opp til kriteriet ditt om å være tidløs. Om den passer til dress er et annet spørsmål. Jeg vil tro at det er avhengig av hvilken dress det er... Men når man går med dress er det ikke nødvendigvis klokken man som iakttaker legger merke til (dette pga skjorteermet som oftest skjuler denne delen av håndleddet). Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hei, noen som vet hvor jeg kan få kjøpt et slikt armbånd? og til en rimelig pris:D http://www.panoramagruppen.no/stream_file.asp?iEntityId=8954 http://www.panoramagruppen.no/stream_file.asp?iEntityId=8952 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Definer rimelig pris. Har sett noen som ligner hos SAS, men de ser ut til å være ute av sortimentet. Fløy forrige helg, og da var de ikke der. Vet at pappa har kjøpt slike som smågaver, og de kostet ikke mer enn 2-300 NOK. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Fant en online versjon av bladet; http://viewer.zmags.com/showmag.php?mid=fpgtg#/page8/ De nederste. Likheten var kanskje ikke så veldig slående, men jeg husket de som nokså like. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Reiser til Manchester til neste uke, og da kommer jeg nol til å kjøpe med meg noe klær. Så da lurer jeg på om dere vet om noen bra butikker i sentrum eller på Trafford Centre? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Må vel ta turen innom Arnhem senteret eller noko sånt. Ligger ikkje så langt ifrå Piccadilly Gardens. Er også eit gågateområdet med ganske mykje bra butikkar. Må muligens leite litt, men det går sikkert bra. Kvar skal du bu? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Jeg skal bo på Britannia Hotel Endret 7. oktober 2008 av Raste Lenke til kommentar
archanios Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Arndalesenteret beklager. kart Området i mørk oransj er det store handledistriktet i Manchester sentrum. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Takk Takk Var der ifjor også, men fikk ikke gått gjennom alle butikkene på Trafford centre eller i gå-gata ved hotellet. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Passer certina ds first til dette?Jeg syns disse klokkene er veldig pene, men jeg aner ikke hvilken farge jeg burde ha hatt. Svart er vel kanskje litt mer tidløst? Men, hvordan går den med brune klær osv. blir det stygt? Blå passer vel kanskje litt bedre da? Men går det til dress? hvilken farge syns dere jeg burde ta ha? Sort ring med sølv skive vil passe til dress og til fritid samtidig som den ikke går av moten. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hva er inntrykket deres av Brandstad egentlig? De har nettopp åpnet en butikk her i Bergen, men kan ikke si den skilte seg noe særlig ut fra Companys, T12 eller Volt. De har jo nettopp åpnet og det virket ikke som om de hadde fått på plass alt, men det virker ikke som om Brandstad tilbyr noe nytt. (sett i forhold til det vi har her fra før) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Brandstad er for meg synonymt med G-Star og Moods of Norway, altså ikke en av mine favorittbutikker. Companys i Kristiansand har gått 'down hill', etter de har kjøpt inn mer og mer klær som minner om noe man kan finne i barne avdelingen på H&M. Endret 7. oktober 2008 av thrice Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Så en på skolen i dag med en fet pullover/genser. Den var hvit, og hadde en tykk marineblå stripe over brystet, samt en på hver underarm. Aner ikke hvilket merke, men det var en R som så cirka slik ut: Noen som gjenkjenner merket? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Reload fra Brandstad om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Thantophobia Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Ligner veldig på Reload, ja. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Okei. Hvorfor fjerner ikke folk klistremerket på cap'en sin? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Mange tror vel det skal være på, siden alle andre har det på. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg fikk lyst til å røske av klistremerket til han som satt foran meg på bussen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå