Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns den med svart skive og svart senter var penest. Den er iøyefallende og elegant, samtidig som den ikke vil "gå ut på moten" med det første. Den lever dermed opp til kriteriet ditt om å være tidløs.

 

Om den passer til dress er et annet spørsmål. Jeg vil tro at det er avhengig av hvilken dress det er... Men når man går med dress er det ikke nødvendigvis klokken man som iakttaker legger merke til (dette pga skjorteermet som oftest skjuler denne delen av håndleddet).

Lenke til kommentar
Passer certina ds first til dette?

Jeg syns disse klokkene er veldig pene, men jeg aner ikke hvilken farge jeg burde ha hatt. Svart er vel kanskje litt mer tidløst? Men, hvordan går den med brune klær osv. blir det stygt? Blå passer vel kanskje litt bedre da? Men går det til dress?

hvilken farge syns dere jeg burde ta ha?:p

 

Sort ring med sølv skive vil passe til dress og til fritid samtidig som den ikke går av moten.

Lenke til kommentar

Hva er inntrykket deres av Brandstad egentlig? De har nettopp åpnet en butikk her i Bergen, men kan ikke si den skilte seg noe særlig ut fra Companys, T12 eller Volt.

 

De har jo nettopp åpnet og det virket ikke som om de hadde fått på plass alt, men det virker ikke som om Brandstad tilbyr noe nytt. (sett i forhold til det vi har her fra før)

Lenke til kommentar

Brandstad er for meg synonymt med G-Star og Moods of Norway, altså ikke en av mine favorittbutikker. Companys i Kristiansand har gått 'down hill', etter de har kjøpt inn mer og mer klær som minner om noe man kan finne i barne avdelingen på H&M.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...