Homme Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Gjorde noen impulskjøp på jobb i dag, rekker ikke legge ut bilde nå for er på vei til Rauland for helgen, men kommer på søndag Grå Matinique Guram vinterjakke Sorte hansker og skjerf fra Polo RL Marineblå genser fra Polo Rl (100% merinoull) Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Noen som har anbefalinger til gensere med liten v hals? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Overdox: I like that Picz! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Picz har jeg aldri hørt om, hvor ligger den i prisklasse? Tenker rundt 700-1000 i prisklassen på gensere Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Picz har jeg aldri hørt om, hvor ligger den i prisklasse? Tenker rundt 700-1000 i prisklassen på gensere Håper du tok den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Var heldig i dag. Til tross for at jeg studerer i en knøttliten by fant jeg en uniforminspirert Tiger-skjorte som var helt i min gate. Jeg regnet med at prisen lå på rundt 1500,- men bestemte meg for å kjøpe den uansett. Pris? 450,-! Jeg elsker salg, spesielt når jeg ikke er klar over det før jeg drar kortet. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) sd Endret 13. januar 2010 av snaffle Lenke til kommentar
edds Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Noen som har noen forslag til vinter sko? Begynner snart å bli på tide nå.. Preppy stil er fint Slenger meg på den. Kom med forslag, moteguruer! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Noen som har noen forslag til vinter sko? Begynner snart å bli på tide nå.. Preppy stil er fint Slenger meg på den. Kom med forslag, moteguruer! Jeg vil også tips! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har en forkjærlighet for R.M. Williams boots, i fjor som i år blir det dét jeg kommer til å bruke. Og nei, jeg bruker det ikke fordi det blir brukt av 'kjendiser' - jeg visste knapt det første gangen jeg kjøpte et par... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2008 Robbie, Det var et par modeller der som ser bra ut. Hvor får man kjøpt de, og hva ligger prisen på? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Kjøpte julegave til fruen i går LV Neverfull MM Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Hva ser best ut på losjakker? Kragen oppe eller nede? Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Hei, noen som vet hvor jeg kan få kjøpt et slikt armbånd? og til en rimelig pris:D http://www.panoramagruppen.no/stream_file.asp?iEntityId=8954 http://www.panoramagruppen.no/stream_file.asp?iEntityId=8952 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 Hva ser best ut på losjakker? Kragen oppe eller nede? I min verden popper man ikke krager til vanlig. Det skal dog sies at det ikke er noe galt i å poppe kragen når vær og vind gjør det nødvendig. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Noen som veit hvor man kan få kjøpt element klær på nett? From teh US or something.. Edit: Noen som har handla med Skate America noen gang? Endret 5. oktober 2008 av Granberg. Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 5. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Hvor lang tid vil vanligvis Posten bruke på å fortolle en pakke og sende den videre til Posten lokalt hos meg? Jeg sendte inn fortollingspapirene på mandag. Begynner å bli utålmodig, og hører jeg ikke noe i morgen eller på tirsdag tar jeg nok en telefon. Edit: Fikk hentelapp i posten i dag, og jakka er herved mitt nye favorittplagg. Endret 6. oktober 2008 av twisted_ Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Hva synes vi om vanter? Fått én negativ tilbakemelding på at det er femi, men det har ikke forandret på noe. Jeg bruker sorte vanter om morgen og kvelden til en litt ordentlig jakke av ull, som også er sort. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Liker hansker bedre. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) ASD Endret 13. januar 2010 av snaffle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå