mikaragua Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Tja, jeg bestilte noe småtteri på torsdag i forrige uke, og jeg fikk fortollingsbrev i går. Hvilken side har du bestilt fra? Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Tja, jeg bestilte noe småtteri på torsdag i forrige uke, og jeg fikk fortollingsbrev i går.Hvilken side har du bestilt fra? Asos.com, men skal vel ikke ha noen særlig betydning det. Bestilt 18. sep. Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Fikk fortollingsbrev fra posten i dag, så det nærmer seg noe. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Hva synes dere om denne fra Tommy Hilfiger? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Litt vanskelig å se, men jeg er på utkikk etter en rød cardigan for å få mer farge inn i garderoben. Post gjerne et større bilde. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Var ikke noe spesiell, men hvis den brukes rett kan den kanskje være kul. Stort bilde hadde hjulpet, er veldig lite. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Jeg synes den var enkel og fin. Må jeg si liker slike bedre enn dobbelkneppet cardigan. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Liker ikke stripene/rutene. Liker best cleane cardigans. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Jeg syns den var veldig fin jeg. Fin rødfarge, men får jo ikke sett det store bilde av den heller da. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Her er den direkte link til nettbutikken: http://www.dress-for-less.com/tmpl/en/deta...t_history_sel=0 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Nå trenger jeg hjelp, folkens! Jeg er på utkikk etter et par vinter/høstsko. Jeg bor i Kristiansand, så det blir med andre ord ikke så kaldt. Regn derimot, er et problem. Jeg trenger noe vanntett, enkelt og pent. Jeg hadde satt pris på om prisen kunne vært under 1500,-. Er det noe jeg virkelig hater er det å finne vinter/høstsko, så setter stor pris på svar! Lenke til kommentar
SEO Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Hva slags høst- og vintersko bruker dere? Jeg har prøvd å legge med på en klassisk linje, men føler vel at det som oftest blir "litt for fint". Kanskje de jeg lastet opp er mer gå-ut-sko? Noen tips til sen høst/vinter? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Helt ærlig, var de helt forferdelig stygge. EDIT: Dessuten har vi en egen sko-tråd... Endret 29. september 2008 av Haute couture Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Helt ærlig, var de helt forferdelig stygge. Ikke min smak heller, og jeg tror det vil være vanskelig å matche de med noe. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Helt ærlig, var de helt forferdelig stygge. Kunne ikke vært mer enig. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Samme her, hadde heller gått barbeint enn å gått med de. Beklager, min mening ofc. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Tror fattern kunne gått i noen sånne? Og fattern driter totalt i om de er svarte eller rosa, bare de er billige og varmer. Lenke til kommentar
SEO Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Jeg tør ikke kjøpe disse nå, det er sikkert. Så ulik smak kan man ha. Haha. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Var å prøvde et par jeans på h&m av typen drain, altså veldig smale. Syns de satt veldig bra på meg. Noen som vet om de utvider seg eller krymper etter vask? Bump! Visste ikke om jeg skulle gå for de som var litt trange, eller de jeg hadde litt å gå på. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Nei, de er sanforiserte så de vil ikke krympe. De vil selvfølgelig utvide seg etter kroppen etter noen dagers bruk, men det er ikke snakk om mer enn 3% vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå