AT1S Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Finnes mye finere jakker i samme prisklasse, det skal være sikkert... Nå er jeg spent Hvor, hvor? Skal jeg være ærlig, synes jeg ikke den var fin i det hele tatt, så hva som helst er finere. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Chris, Poco Loco på Carlings. Dem har ikke mange av de. Skjekk på forrige side Betalte 1500 kr. Endret 24. september 2008 av Raste Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 @Raste: Bare et lite tips: Det heter dunjakke, ikke dynjakke. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Oyeah. Vet jo det Har vel kommet på Y'en elns, eller no sånt Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hva synes folket om denne jakken fra H&M? Jeg synes det var en fresh jakke. Selvfølgelig er det ikke en designerjakke vi snakker om, men til den prisen er dette absolutt en ok jakke jeg ville ha vurdert om jeg trengte noe i den prisklassen. Jeg er forresten helt overbevist om at hvis den hadde vært fra en kjent designer, så hadde reaksjonene her vært annerledes. Kjøp den hvis du liker den. Heller en kul jakke fra H&M enn en kjedelig en fra Dolce & Gabbana (hilsen en som har en forkjærlighet for DG). Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Noen som vet om tatler eller ferner har fått inn noen fete boblejakker?? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Tror jakken lå på enten 2399,- eller 2599,., ble overasket selv over prisen. Nektard: Hva er din definosjon av fete boblejakker? Kejo?... Og nei, jeg er ikke fra Tønsberg Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Tror jakken lå på enten 2399,- eller 2599,., ble overasket selv over prisen. Nektard: Hva er din definosjon av fete boblejakker? Kejo?... Og nei, jeg er ikke fra Tønsberg Har de fått inn nye boblejakker i det hele tatt enda?? Skal dit på mandag uansett men er kjekt å vite Men hvor får jeg tak i Abercrombie & Fitch bukser? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Mtp kundegruppen Talter har lagt seg etter fortiden, går jeg utifra at du kan finne mange sprakene boblejakker med store merker og ting, som jeg regner med du er ute etter.. www.abercrombie.com/ Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Mtp kundegruppen Talter har lagt seg etter fortiden, går jeg utifra at du kan finne mange sprakene boblejakker med store merker og ting, som jeg regner med du er ute etter.. www.abercrombie.com/ Tenkte litt sån her i Oslo da men Går det bra å kjøpe fra nettsiden da?? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Nokon som har synspunkt på denne? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Fra Tiger? Liker ikke helt snittet, er noe som er feil, men klarer ikke helt å sette fingeren på det. Men helt kurrant. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Noen som veit om noen andre sjapper som selger Denne genseren i en større størelse? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ben Sherman. Skulle hatt ei ny haust/vinter jakke, men litt usikker. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) De fleste skatesjapper tar vel in DC så ville sjekket ut de. archanios: Stemmer, ToS har en prikk lik. Personlig ville jeg kikket etter en annen, men siden jeg ikke klarer å sette fingeren på hva jeg ikke liker med den, kan det godt hende den er mye bedre i virkeligheten. Endret 24. september 2008 av Homme Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 archanios, Den jakken var veldig 'rett'. Det virker ikke som det er noe spesiell passform på den, så prøv den før du kjøper. Hvis den sitter bra kan det fort hende den blir mye bedre enn på bildet Lenke til kommentar
archanios Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Takk, skal sjekke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Jeg likte den. Snittet også. Endret 25. september 2008 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Noen som vet hvor lang tid det tar å få noe sendt fra England og via tollen til meg? Shipped på mandag og ikke hørt noe ennå. Er snakk om en jakke. Har kjøpt undertøy fra Italia som totalt tok 3 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå