twisted_ Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Jeg kjøpte inn en v-neck ullgenser i dag og prøver å finne ut hva den passer sammen med. Skjorte er åpenbart, men hva med t-skjorte? Prøvde en t-skjorte med passende farge, men da synes jo mye av den i v-necken. Jeg får ikke bestemt meg for om det ser bra ut eller ikke. Jeg har et bilde her. Hvor laster dere opp bilder for å få de direkte i tråden? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Du kan gå med uten noe under. Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Du kan gå med uten noe under. Da foretrekker jeg bomull. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 (endret) En fin skjorte som står i stil med ullgenseren din. Ha kragen innenfor. Ellers kan du også bruke t-skjorte under de, type slimfit i svart, men da ender man om med at det klør på arma. Så skjorte ville jeg ha brukt under en ullgenser. Bruk Milo når du skal vaske den, pleier som regel å be muttern håndvaske ullgenserne her i huset (noe hun selv foretrekker). Endret 23. september 2008 av Onyx Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 En fin skjorte som står i stil med ullgenseren din. Ha kragen innenfor. Ellers kan du også bruke t-skjorte under de, type slimfit i svart, men da ender man om med at det klør på arma. Så skjorte ville jeg ha brukt under en ullgenser. Bruk Milo når du skal vaske den, pleier som regel å be muttern håndvaske ullgenserne her i huset (noe hun selv foretrekker). Jeg kjøpte inn en skjorte samtidig, og skal bruke dette sammen. Men kragen inni genseren? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Du må ikke på død og liv ha den innenfor, men det er kjedelig å se ut som om man skal være med i en nyinspilling av Goodfellas. Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Du må ikke på død og liv ha den innenfor, men det er kjedelig å se ut som om man skal være med i en nyinspilling av Goodfellas. Jeg får teste det ut. Dama i butikken skulle vise genseren og skjorta sammen, og hadde da kragen utenfor. Og nei, jeg føler meg ikke lurt Goodfellas har jeg ikke hørt om engang, hehe. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Det er greit at den er litt utenfor, men de skal ikke ligge 'flatt' rundt nakken din. Jeg refererte til Goodfellas som er en veldig kjent gangsterfilm, der de gikk rundt sånn av og til. Ingen grunn til å føle seg lurt. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Jeg hadde gått med den uten noe under. Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Det er greit at den er litt utenfor, men de skal ikke ligge 'flatt' rundt nakken din. Jeg refererte til Goodfellas som er en veldig kjent gangsterfilm, der de gikk rundt sånn av og til. Ingen grunn til å føle seg lurt. Prøvde å lete opp noen bilder, og kom over det her. Kragen er omtrent som den, men i en farge som går mer i ett med genseren. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Snippene skal være inne i genseren, alt annet ser (i 99% av tilfellene) elendig ut. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Hvilke "normale" kjeder selger nike - mens trainer sko? Noe ala disse. Skal ut å kjøpe klær i morgen, (genser, sko, kanskje bukse) noen som har tips om hva jeg bør kjøpe, hvilke butikker jeg bør gå innom osv.. Stilen min er ganske så unik. Atm går jeg i "bare" svart. Svarte nike sko, mørkebrun/svar dongry, mørkeblå t-sjorte, ensfarga svart genser og "sossesleik". Verken emo, carlings eller sossestil føler jeg.. Endret 23. september 2008 av fjeddiu Lenke til kommentar
Homme Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Skummelt.. Fant faktisk en pen boblejakke i dag, tynn og thight (så egentlig ikke ut som boblejakke), fornøyd som jeg var slang jeg på meg en L... Da kom sjokket, den var altfor liten.. Irritert og grinete ba jeg ekspeditøren komme med en XL. Jaja, aldri hatt XL i noen klær før, men what the heck.. Men tilogmed denne ble altfor liten.. Jakken var fra Polo RL, hvor jeg vanligvis bruker M.. Hva skjer med plutselig mikroskopiske størrelser? Og legger til at ingen av de andre jakken til Polo er så små i størrelsen så tror det er visse designere som ikke liker meg lengre.. Måtte bare få ut litt agresjon. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Størrelser som ikke henger på grep er vanvittig frustrerende. Skjønner godt frustrasjonen din. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Skummelt.. Fant faktisk en pen boblejakke i dag, tynn og thight (så egentlig ikke ut som boblejakke), fornøyd som jeg var slang jeg på meg en L... Da kom sjokket, den var altfor liten.. Irritert og grinete ba jeg ekspeditøren komme med en XL. Jaja, aldri hatt XL i noen klær før, men what the heck.. Men tilogmed denne ble altfor liten.. Jakken var fra Polo RL, hvor jeg vanligvis bruker M.. Hva skjer med plutselig mikroskopiske størrelser? Og legger til at ingen av de andre jakken til Polo er så små i størrelsen så tror det er visse designere som ikke liker meg lengre.. Måtte bare få ut litt agresjon. Stakker deg fru Beckham. Kan du hjelpe meg nå som du har fått ut agresjonen? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Skummelt.. Fant faktisk en pen boblejakke i dag, tynn og thight (så egentlig ikke ut som boblejakke), fornøyd som jeg var slang jeg på meg en L... Da kom sjokket, den var altfor liten.. Irritert og grinete ba jeg ekspeditøren komme med en XL. Jaja, aldri hatt XL i noen klær før, men what the heck.. Men tilogmed denne ble altfor liten.. Jakken var fra Polo RL, hvor jeg vanligvis bruker M.. Hva skjer med plutselig mikroskopiske størrelser? Og legger til at ingen av de andre jakken til Polo er så små i størrelsen så tror det er visse designere som ikke liker meg lengre.. Måtte bare få ut litt agresjon. Hehe, that time Will come. Kjøpte selv en Bukse i str xxxl i helja. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Hehe, that time Will come. Overhode ikke.. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Hehe, that time Will come. Overhode ikke.. Skal du aldri ha barn? Hvilke "normale" kjeder selger nike - mens trainer sko? Noe ala disse. Skal ut å kjøpe klær i morgen, (genser, sko, kanskje bukse) noen som har tips om hva jeg bør kjøpe, hvilke butikker jeg bør gå innom osv.. Stilen min er ganske så unik. Atm går jeg i "bare" svart. Svarte nike sko, mørkebrun/svar dongry, mørkeblå t-sjorte, ensfarga svart genser og "sossesleik". Verken emo, carlings eller sossestil føler jeg.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 (endret) fjeddiu Homme er en gutt. Og order Homme betyr gutt/mann Endret 23. september 2008 av thrice Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Til informasjon, fjeddiu, så er ikke Homme en hun. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå