Giallorossi Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Og det trenger man 8 lapper, jevnlig, til? Er vel lite poeng i denne diskusjonen, alle har sine Hobbyer/bruke penga sine på. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Og det trenger man 8 lapper, jevnlig, til? Ikkje nødvendigvis, men det hjelper vel på. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Norge har vært litt attpåslengere, men fler og fler bruker mer penger på klær. Det er vel i og for seg, bra? Anti-janteloven ftw ! Bedre for psykisk helse, uansett 1. Du er enestående. 2. Du er mer verdt enn noen kan måle. 3. Du kan noe som er spesielt for deg. 4. Du har noe å gi andre. 5. Du har gjort noe du kan være stolt av. 6. Du har store ubrukte ressurser. 7. Du duger til noe. 8. Du kan godta andre. 9. Du har evner til å forstå og lære av andre. 10. Det er noen som er glad i deg. Endret 22. september 2008 av Haute couture Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Har holdt av en meget fin boblejakt på Carlings, det er merket Poco Loco. Men er så usikker på kjøpet ass, det er den fineste jakken jeg har sett på lenge. Sitter i en krise nå ass Btw, noen som vet om en fin Messenger bag i hvit eller med fint design? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Hvis jakken ligger innenfor budsjettet er det ikke noe i veien for å kjøpe den. Jeg ville ikke kjøpt meg en hvit messenger bag med tanke på alt regnet fremover. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Vet du om noen fine messengerbag da thrice? Evt en med fint design eller enkelt design? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Jeg er fornøyd med min fra ToS, men jeg vet ikke hva ditt budsjett er. Den er passe stor, og er en blanding mellom skinn og canvas. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Bilde? Har et ganske OK budsjett. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Du ser litt av den på et bilde jeg har lagt ut i bildetråden, tror jeg. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Den var fin, får man plass til litt ting oppi der? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Ja. Jeg fikk plass til f. eks en laptop og en skriveblokk. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Hvor mye ga du for din? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Ca 2000,- Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Det var ja "en del" over budsjettet mitt Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Nike har en slik bag, i brun, til 700,-. Anstendig, kul å se på. Nike-swooshen skriker ikke som er på sida. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Det var ihvertfall en litt bedre pris Får skjekke ut imorgen på diverse steder. Lenke til kommentar
master air Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Jeg er på jakt etter en ny frakk. Tviler desverre på at jeg rekker en tur til utlandet for å handle før jeg har bruk for en frakk. Så da blir det vel en handletur i byen. Er det noen andre steder enn SS, Follestad, Ricco Vero, Gunnar Øye, ToS-butikken og Ferner som er verdt å sjekke ut? Kamikaze blir nok litt dyrt, men kan alltids ta meg en tur innom der også. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Noen her som kan anbefale kles-butikker i Stavanger/Sandnes området ? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 master air: Du har vel eit greitt utvalg på handa der? Du kan evt. også sjekke ut Tatler-huset og Mads Nørgaard i Bogstadv./Hegdehaugsv. Lenke til kommentar
master air Skrevet 23. september 2008 Rapporter Del Skrevet 23. september 2008 Er et greit utvalg ja, men nå har ikke jeg handlet klær i Oslo på et år. Så det kan jo være at det er noe som har kommet det siste året jeg bør sjekke ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå