Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er delvis enig i observasjonen angående WE, med det unntaket at Lindeberg faktisk har flere kolleksjoner til å være stolte av, i motsetning til WE, som utelukkende prøver å selge logofjas. De aller fleste Lindeberg-plaggene mine har ingen tydelige logoer, jeg har en genser der logoen synes klart (nei, ikke hettegenseren...), men denne ligger innerst i skapet og brukes kun når jeg må ha på meg noe jeg ikke bryr meg om blir ødelagt.

Lenke til kommentar
500 kroner for et JL-belte er rimlig.

Seriøst?

 

Bruker dere over 500,- på ett belte? :ermm:

Lindeberg-belter ligger vel rundt 1200?

Djiiz!

 

Tror jeg må forlate tråden før jeg går i sjokktilstand her.

helt enig, teker bare: " herregud! folk bruker penger på klær som det skulle vært DYR cola!" :hmm:

Lenke til kommentar
Lindeberg-belter ligger vel rundt 1200?

Butikken jeg handler i oftest her i landet er kjent for å ta solide marginer, der koster de dyreste Lindeberg-beltene 1300,-, hva de billigste koster aner jeg ikke.

Og hvordan er WEsc en rip-off av Lindeberg? WE står for We Are The Superlative Conspiracy, tror jeg.

Rip-off blir kanskje feil uttrykk, men mislykket forsøk på å få til noe som i utgangspunktet ikke er ønskelig skulle oppsumere det hele rimelig greit.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om en kul laptopveske/bag til en 12" laptop (ikke widescreen)? Har tittet litt her og der og endte opp med å kjøpe en Vyper Sleeve så nå trenger jeg bare å ha noe kult å putte den opp i. Den bør ikke se "billig" ut, har sett litt på denne fra Knomo - men tar gjerne i mot forslag.

 

Har sett litt på Kamikaze, men der har dem ikke noe inne akkurat nå.

Lenke til kommentar

Jeg har lett etter det samme PiRANhA (jeg nekter å lunte rundt med Berganssekk), og har ikke funnet stort, trass langvarige og aktive søk. Jeg kjøpte en messenger-bag fra Louis Vuitton (svart skinn), men vet ikke om jeg egentlig er så superfornøyd med den med tanke på akkurat den bruken (ikke at det er noe problem, den kan brukes til mye annet og var vel verdt prisen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...