Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Gant har en pen, sort vinterjakke med avtagbart stoff. Den er sort, og går litt nedpå lårene.

Ligger på 3600, mulig det er over budsjettet ditt?

Er mange andre som har fine jakker, spørs om du ser etter dunjakke, losjakke etc.

Nudie, Filippa K, Lindeberg, ToS og Whyred har fine bukser, og Lee har også noen som er helt kurante. (Dog, mange av modellene er stygge, men de har flere som er veldig greie også)

Jeg så også en grå cardigan fra Filippa K til 1500 (tror jeg, usikker på prisen) som så veldig deilig ut. Carlings har vel også noen som er rimeligere, H&M har vel et par helt basic. De fleste butikker har vel cardigans nå, det er blitt rimelig populært.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gant har en pen, sort vinterjakke med avtagbart stoff. Den er sort, og går litt nedpå lårene.

Ligger på 3600, mulig det er over budsjettet ditt?

Er mange andre som har fine jakker, spørs om du ser etter dunjakke, losjakke etc.

Nudie, Filippa K, Lindeberg, ToS og Whyred har fine bukser, og Lee har også noen som er helt kurante. (Dog, mange av modellene er stygge, men de har flere som er veldig greie også)

Jeg så også en grå cardigan fra Filippa K til 1500 (tror jeg, usikker på prisen) som så veldig deilig ut. Carlings har vel også noen som er rimeligere, H&M har vel et par helt basic. De fleste butikker har vel cardigans nå, det er blitt rimelig populært.

Oi tusen takk jeg har ikke akkurat så mye cash på akkurat nå har rundt 3000-3500kr... jeg leter etter en stor deilig boblejakke som holder mg varm og en kåpe som også gjør det samme:D

jeg så en kul jeans på blend på carl johan... men har du noen bilder på noen kule jeans eller noe sånt? og cardigans søker bare en kul rundt 800:D

Lenke til kommentar

Har du 3500 i budsjett for alt? Altså boblejakke, kåpe, bukse, genser, cardigan?

Da kan du velge mellom kåpe og boblejakke. Gå på Carlings Megastore o.l og finn deg en Nudie bukse på tilbud, og en genser og carigan på Zara.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Så å kjøpe Klær er Hobby'n din? :)

For mange så er det faktisk det.

Kom det som eit sjokk?

Ein er ikkje -nødt- til å kjøpe dyre bilar osv og enkelte brukar ein større andel av pengane sine på det enn andre, men mange gjer det likevel fordi dei interesserar seg litt over gjennomsnittet.

Endret av KimNK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...