twisted_ Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Jeg vil foreslå at du legger mer penger i jakka og kjøper noe som ser litt mer ordentlig ut, ikke i polyester. Jakka du linker til er ikke videre pen. Nylig vært på jakke-jakt selv, og man vil få det vanskelig med å finne noe pent til under ett tusen. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 hehe, har nok ikke samme smak som dere "Papy Boyz" Stilen din minner meg for å være brutalt ærlig om Cristiano Ronaldo. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Scouser? Nå vet du ikke helt hva min stil er, men jeg kan godt "forklare" den: - En stor joggebukse og en stor genser så er jeg i mitt store Ess! - Må jeg på død å liv kle meg bittelitt mer ordentlig velger jeg vie olabukser som er levanes å gå i. Endret 19. september 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Jeg, scouser? Nei. Holder med Rosenborg og Barcelona. Nei, jeg tenkte hovedsakelig på buksen du viste et bilde av. Litt tacky, bare. Og en tacky stil har vel kjenntegnet Cristiano Ronaldo siden han sparket sin første ball. G-Star Raw gjennom hele linjen. Jeg hadde gått for en mye mer nøytral og enkel bukse enn det, men hver sin smak, selvfølgelig. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Drit i hvordan Cristiano Ronaldo kler seg, han spiller feiende flott fotball! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Stakk innom Carlings og fant en veldig fin Genser/Jakke. Den kostet 1700 kr, om jeg ikke husker feil.r Det er 100% Ull, så hvordan bør jeg vaske en sånn genser? Tips? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Var også ute i dag og "Shoppa" som dere sier det. Selvsagt kjøpte jeg den feiteste joggebuksa (Joggisen )på "Hadz Up" - det er stil. Btw: Du skal ha Credz for fresh Mobil (HTC Touch Diamond?). Endret 20. september 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Jepp, er HTC Touch Diamond ja Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Bare synd at min HTC touch pro eiern. (fnis) Men uansett, fin cardigan Raste, selv er jeg mer fan av enkeltknappet en dobbeltknappet, men denne var skikkelig fin. Får se etter noe lignende når jeg er i Oslo-Området. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Flott genser Raste. Jeg synes jeg ikke jeg passer til dobbelt kneppet, men dog, det så bra ut på deg. Du kan helt sikkert se hvilke instruksjoner vaskelappen gir deg, også ser du på programmene som er på vaskemaskinen. Av egen erfaring gjetter jeg på et 30 grader + ull program Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Bare synd at min HTC touch pro eiern. (fnis) Men uansett, fin cardigan Raste, selv er jeg mer fan av enkeltknappet en dobbeltknappet, men denne var skikkelig fin. Får se etter noe lignende når jeg er i Oslo-Området. Pff, Touch Pro ligner jo på en murstein som har falt i bakken. Men, takk for comments Er også mere fan av enkeltknappet, men denne var finere enn den enkeltknappen som lå der. Var heller ikke 100% ull på den enkeltkneppen. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Noen har som har kjøpt noe fra Rimowa før? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Desverre, men mye stilig der, har en liten ting for Tango-serien Endret 21. september 2008 av Homme Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Er dette merket Carlings selger; Vailent? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Vailent selges blant annet av Carlings, ja. Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Lurer på hva mote-folket synes om disse skoene. Så er det bare å si god natt. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 21. september 2008 Rapporter Del Skrevet 21. september 2008 Noen som har noen pene skjef-tips? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Lurer på hva mote-folket synes om disse skoene. Så er det bare å si god natt. Helt greie Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Noen som har noen pene skjef-tips? Gant har et pent med forskjellige blå-grå-sort-toner som ligger på 600. Fant ikke noe bilde på internett, men det er fra '07-kolleksjonen. Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Hei, jeg leter etter masse rart og lurte på om dere har noen tips en fin jeans,genser,cardigen og jakke:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå