thomassit0 Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Acne selges på S&S, Companys, Image o.l. Prisen ligger på ca 1000.- Tusen takk, når jeg søkte på ordet "acne" fikk jeg merkelig opp noe helt annet - Utslett, Utlsett, Utslett . Nudie Jeans har vel og en del av den typen. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Hmmm, ser ingen bukser med sånn slim fit ved føttene der (Nudie Jeans). Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Hmmm, ser ingen bukser med sånn slim fit ved føttene der (Nudie Jeans). Bare kjøp en helt vanlig slim fit bukse. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Acne eller Cheap Monday. Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Acne selges på S&S, Companys, Image o.l. Prisen ligger på ca 1000.- Tusen takk, når jeg søkte på ordet "acne" fikk jeg merkelig opp noe helt annet - Utslett, Utlsett, Utslett . Tenker det hver eneste gang jeg ser merket. Masse deilige kviser. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Hmmm, ser ingen bukser med sånn slim fit ved føttene der (Nudie Jeans). Bare kjøp en helt vanlig slim fit bukse. Hehe, kanskje lett for deg å si, men når du har svære Legger og svære lår så er slim-fit bukser noe jeg egentlig bare kan glemme, med mindre jeg ønsker å som en bitteliten Emo-kid. Klemmer balla gjøre dem å. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Er ute etter en boblejakke til bruk på hytten i vinter, helst helt enkel og enten sort eller mørkeblå. Noen tips? Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Så velger du Peak? : Peak bør kun brukes på tur osv. Ikke noe jeg ville gått med til vanlig. Dette er da selvfølgelig min mening. Så er Peak også veldig Casual. Er ikke enig der. Peak sine jakker kan fint brukes ved andre anledninger enn til tur. Nå har jeg ikke en så preppy stil at jeg dukker opp i kashmirfrakk på skolen, bare for å illustrere. Jeg har kanskje ikke en stil tatt ut fra Carlings, men stilen er såpass casual at en jakke fra Peak ikke er noe problem å bruke til vanlig. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Peak har/hadde fine ullgensere jeg ikke hadde nølt med å bruke til vanlig. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Noen som vet hvor mange kan finne Olabukser, men "slim fit" nederst ved føttene? Altså at den går tøyer seg innover ved føttene. De fleste har slike modeller, har selv et par TOS Idol og Peak Performance Nosh bukser som har slik form. Idol sin passform er litt mer tettsittende enn Peak buksen. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Jeg ønsker må nesten ha det litt vidt rundt lår/legga mine, så kanskje Peak passer best. Evt. Hvilke butikker selges Peak i? Btw: Hvis dere ikke har merka det, jeg har ikke peiling på klær, bare kjøper det jeg synes ser kult ut. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Er ute etter en boblejakke til bruk på hytten i vinter, helst helt enkel og enten sort eller mørkeblå. Noen tips? Har selv en Bergans boblejakke, samme som alle fjortissjentene gikk med i fjor Den er ekstremt god og varm, ikke noe problem å komme opp på Geilo i -15 og snøføyk med den Ellers er både Peak og Fjellräven gode alternativer. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Bestilte noen klær fra Smartguy.dk nå, noen som har noen erfaringer derifra? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Er det noen som kan anbefale en badekåpe og pyjamas? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Har en badekåpe fra RL som kan anbefales på det aller sterkeste, helt nydelig. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Jeg ønsker må nesten ha det litt vidt rundt lår/legga mine, så kanskje Peak passer best. Evt. Hvilke butikker selges Peak i? Btw: Hvis dere ikke har merka det, jeg har ikke peiling på klær, bare kjøper det jeg synes ser kult ut. Jeg kjøpte min i Åre, Sverige...men jeg regner med du finner den på andre Peak-utsalgssteder å. Shops Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Hmm, må se på den siden der, men har igrunn funnet en bukse jeg synes så grei ut. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Hmm, må se på den siden der, men har igrunn funnet en bukse jeg synes så grei ut. Uff, den var ille =P Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 hehe, har nok ikke samme smak som dere "Papy Boyz" Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Heisann Nå som vinteren nærmer seg så hadde det vært kjekt med ei vinterjakke, noe ala dette Kom med forslag om noen andre hvis du veit om noen andre og imens jeg i bestillingmodus, så hadde jeg tenkt å besille/kjøpe vest: her I hvertfall, om det er noen butikker som selger jakker/vester så bare skriv i vei. Pris bryr jeg meg ikke noe om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå