Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så velger du Peak? : :roll:

Peak bør kun brukes på tur osv. Ikke noe jeg ville gått med til vanlig. Dette er da selvfølgelig min mening. Så er Peak også veldig Casual.

Er ikke enig der. Peak sine jakker kan fint brukes ved andre anledninger enn til tur. Nå har jeg ikke en så preppy stil at jeg dukker opp i kashmirfrakk på skolen, bare for å illustrere. Jeg har kanskje ikke en stil tatt ut fra Carlings, men stilen er såpass casual at en jakke fra Peak ikke er noe problem å bruke til vanlig.

Lenke til kommentar
Er ute etter en boblejakke til bruk på hytten i vinter, helst helt enkel og enten sort eller mørkeblå. Noen tips?

Har selv en Bergans boblejakke, samme som alle fjortissjentene gikk med i fjor :p

Den er ekstremt god og varm, ikke noe problem å komme opp på Geilo i -15 og snøføyk med den :) Ellers er både Peak og Fjellräven gode alternativer.

Lenke til kommentar
Jeg ønsker må nesten ha det litt vidt rundt lår/legga mine, så kanskje Peak passer best. Evt. Hvilke butikker selges Peak i?

Btw: Hvis dere ikke har merka det, jeg har ikke peiling på klær, bare kjøper det jeg synes ser kult ut. :)

Jeg kjøpte min i Åre, Sverige...men jeg regner med du finner den på andre Peak-utsalgssteder å. Shops

Lenke til kommentar

Heisann

Nå som vinteren nærmer seg så hadde det vært kjekt med ei vinterjakke, noe ala dette Kom med forslag om noen andre hvis du veit om noen andre

og imens jeg i bestillingmodus, så hadde jeg tenkt å besille/kjøpe vest: her

I hvertfall, om det er noen butikker som selger jakker/vester så bare skriv i vei.

Pris bryr jeg meg ikke noe om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...