thrice Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Homme, 3500 er vel hakket over rimelig for de fleste. haxxorx Bertoni har noe nytt mener jeg å ha sett. Fjorårets ligger på ca 2000,- Endret 16. september 2008 av thrice Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Homme,3500 er vel hakket over rimelig for de fleste. haxxorx Bertoni har noe nytt mener jeg å ha sett. Fjorårets ligger på ca 2000,- Hehe tenkte på akkruat det samme, 3600 er rimelig dyrt ihvertfall for meg. Kjøpte meg en Bergans jakke i fjor - og det svir fortsatt (for morra mi) Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hvilke merker er best når det gjelder føring av vinterjakker? Jeg har allerede blitt meget fornøyd med høstjakken jeg kjøpte fra Peak Performance (2500,-) som heller ikke var for dyr. En varm vinterjakke er ikke å forakte, men jeg er ikke den store eksperten når det kommer til yttterplagg til vinteren. Anyone? Og 3500 er hakket over rimelig, synes jeg. Det gjelder vel de aller fleste også. Det er ikke alle som har råd til en jakke til mer enn 1000 kroner, det reflekteres når man er i byen og ser på folk. Jeg har et forbruk på klær som kanskje ikke burde ha vært så høyt, og selv om jeg betaler ganske lite selv synes jeg også 3500 er i meste laget for en trench-aktig høstjakke som han beskriver det som. Der er 3000 maksgrensen i mine øyne. Men for en god vinterjakke er jeg gjerne villig til å legge mer på bordet. Ser etter en billig trench-aktig høstjakke i Oslo-området. Noen tips? Mener å huske at ToS har en rimelig variant til 3599,- ... og Gant til 1000,- Finnes på S&S, haxxorx. Var der senest i dag, masse høstnytt. Mens vi er inne på Gant og S&S, vet du om de har fått inn noen cardigans? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hvis du er ute etter en ren vinterjakke er vel Bergans, Canadian Goose o.l veien å gå. Men etter egen erfaring har Matinique og Bruuns Bazaar gode vinterjakker varierende fra 2,5 - 3200,- hvis du er ute etter pene jakker, som samtidig holder varmen. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Ingen nødvendigvis veldig pen jakke, bare en som holder meg varm i kulden. Får se hva jeg går for, men tusen takk for tipsene. Tar gjerne i mot flere tips. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Ralph Lauren, Hvis du ikke er på jakt etter noe bestemt, gå ihvertfall for noe 'tidløst', så du slipper å kjøpe nye vinterjakker for hver sesong. Jeg sikter til losjakker, trench o.l. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg støtter Canada Goose, veldig god og varm jakke, som ser strengt tatt bedre ut enn Peak, Bergans, Fjellreven osv. Men synd Canada Goose har blitt så mainstream, på lik linje med de over. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Takk Homme, men du og jeg har nok litt forskjellige oppfatninger av begrepet "rimelig" Onyx, vet du om noe sted jeg kan se bilde av jakken/andre modeller til Gant? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Hvordan ser Gant sin trench ut? Var innom Corner i Arendal i dag, som selger Gant, men så ingen trench der, og ihvertfall ikke til tusenlappen! Så dog en utrolig digg vinterjakke der, med avtagbart fôr. Svart, nokså lang og den lå på 3.600,- Kjøpte også en eggehvit Gant (GNH) sweatshirt der til 350 NOK. Ikke noen upris, og 50% hjelper absolutt på prisen. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Noen som vet hvor mange kan finne Olabukser, men "slim fit" nederst ved føttene? Altså at den går tøyer seg innover ved føttene. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Takk Homme, men du og jeg har nok litt forskjellige oppfatninger av begrepet "rimelig" Onyx, vet du om noe sted jeg kan se bilde av jakken/andre modeller til Gant? Prøv hjemmesida. Men tror den modellen til 1000,- utgått, gikk forbi butikken bare og så at det var nye plagg siden forrige gang. Ta deg turen, kanskje den henger der fortsatt. Henrik C, den var ganske så plain, enkel med ikke alt for mange lommer. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Ralph Lauren,Hvis du ikke er på jakt etter noe bestemt, gå ihvertfall for noe 'tidløst', så du slipper å kjøpe nye vinterjakker for hver sesong. Jeg sikter til losjakker, trench o.l. Jeg pleier å skifte ut både høst- og vinterjakke hver sesong, så det tror jeg neppe blir noe problem, men når det gjelder å kjøpe noe som er tidløst kommer jeg nok til å gjøre det uansett, da jeg ikke er veldig glad i å velge det som er oppbrukt. Takk for hjelpen uansett. Kjenner jeg meg selv rett tror jeg at jeg går for Peak da jeg er veldig fornøyd med høstjakken. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Johnny Love Disse karene har mange fine jakker, trendy utseende Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg skal kjøpe denne og vet ikke helt hvilken størrelse jeg skal velge. Ikke har jeg målebånd og ikke ble jeg noe klokere av size guide. Er 182 cm og veier under 65 kg, så jeg er rimelig tynn. Vil det virke sannsynlig at medium passer meg? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Jeg pleier å skifte ut både høst- og vinterjakke hver sesong, så det tror jeg neppe blir noe problem, men når det gjelder å kjøpe noe som er tidløst kommer jeg nok til å gjøre det uansett, da jeg ikke er veldig glad i å velge det som er oppbrukt. Takk for hjelpen uansett. Kjenner jeg meg selv rett tror jeg at jeg går for Peak da jeg er veldig fornøyd med høstjakken. Så velger du Peak? : Peak bør kun brukes på tur osv. Ikke noe jeg ville gått med til vanlig. Dette er da selvfølgelig min mening. Så er Peak også veldig Casual. Endret 17. september 2008 av bebeluv Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Noen som vet hvor mange kan finne Olabukser, men "slim fit" nederst ved føttene? Altså at den går tøyer seg innover ved føttene. Acne har slike bukser. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Noen som vet hvor mange kan finne Olabukser, men "slim fit" nederst ved føttene? Altså at den går tøyer seg innover ved føttene. Acne har slike bukser. Takker! Men vet du om det er å finne i Norske butikker, evt hvor? Nettbutikk? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Acne selges på S&S, Companys, Image o.l. Prisen ligger på ca 1000.- Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Acne selges på S&S, Companys, Image o.l. Prisen ligger på ca 1000.- Tusen takk, når jeg søkte på ordet "acne" fikk jeg merkelig opp noe helt annet - Utslett, Utlsett, Utslett . Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Det er fordi det er utslett/kviser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå