McMuffin Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Digger capsen Homme. Linky? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Okay, bergensarar. Korleis i HELVETE går de tørrskodd utandørs i dette været utan å sjå ut som ein jævla kommunal søppelsekk? Var ute og handla i dag, og ALT var søkkvått i bæreposane etter 15min gåtur. Yay. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Man bruker paraply og regnfrakk Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Hei. Jeg trenger tips til en god frisør i sentrumsområdet av Oslo. Har fått litt for langt hår, umulig å holde orden på det. Noen forslag? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Jeg er fornøyd med min frisør hos Studio Alf i Grensen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Jeg er fornøyd med min frisør hos Studio Alf i Grensen. Hva er prisen for en vanlig klipp omtrentlig? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Jeg husker ikke akkurat, men det må ligge på et sted mellom 400 og 550. Edit: Det er i hvert fall billigere enn Adam og Eva (og de er også raskere). Endret 6. september 2008 av Robbiedeluxe Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Det er jo ikke så ille. Stikker innom der til uka og spør om time jeg. Tusen takk! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Glad jeg bor litt utenfor byen. Her i gården betaler jeg 280,- per klipp. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Glad jeg bor litt utenfor byen. Her i gården betaler jeg 280,- per klipp. Selv i den lille byen jeg kommer fra måtte jeg betale rundt 450,- for en klipp. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Okay, bergensarar. Korleis i HELVETE går de tørrskodd utandørs i dette været utan å sjå ut som ein jævla kommunal søppelsekk?Var ute og handla i dag, og ALT var søkkvått i bæreposane etter 15min gåtur. Yay. SKIKKELIG paraply, "allværsjakke" (Type bergans-jakke eller noe lignende), og vanntette sko. Jeg foretrekker kjøpesentre med parkeringshus Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Ralph Lauren Rugby, selges det på Ferner? Kan ikke huske å ha sett noe. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Det er jo ikke så ille. Stikker innom der til uka og spør om time jeg. Tusen takk! Klipte meg der i dag, betalte NOK 495 (eks. hårvoks). Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Hei moteløver. Jeg skal kjøpe en eller noen nye Levis bukser. Hvilke er det som ser bra ut på en 180cm ganske tynn og bleik gutt? Liker ikke ferdigslitte bukser men kan kansje gå med på det om det er den rette buksen. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Burdte kanskje komme med litt mer info om hva du er ute etter? Slimfit, regular, straight, baggy, bootcut, carrotfit.. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Hvis det ikke er slim så er det greit for meg. Vet egentlig ikke hva som er forskjellen mellom straight, regular og bootcut. Carrot aka tapered er heller ikke aktuelt, må ha litt plass inni buksene. Skal dra på levis å se på noen busker etter skolen i dag, kansje jeg vet litt mer da. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Men det må være Levis? ... Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Det er faren min som skal kjøpe buksene i USA, så de største merkene går helt fint. Jeg liker levis, der for jeg ba om det, men om det er andre bukser som ser mye bedre ut så kjøper jeg dem. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 511 har OK fit, om det må være Levis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå