Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Raste,

På Volt finner du alt fra en slags streetware stil, til en preppy stil. Volt finner du i Oslo-området. Jeg pleier å gå innom den som ligger ved Karl Johan, siden de pleier å ha en del tilbud. Og cardigan hadde absolutt vært noe å anbefale. Jeg pleier vanligvis å styre unna Carlings, men de har en rød cardigan jeg har planer om å få tak i. Kanskje det hadde vært noe? :)

Henrik Lied,

Liker den nye stilen til Pharrel, og cardiganen han bruker på bildet er ikke noe å kimse av.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Dro ut tidlig idag, og stakk innom Volt og Jeans-Store på Bryn.

Fikk med meg, to gensere og en bukse.

Hvite genseren er fra Giovanni, og kostet 399 kr.

Genseren med striper er fra These Glory Days som ble kjøpt på Volt. Kostet 299 kr.

Buksen er fra Kaporal og ble kjøpt på Jeans-Store. 1599 kr.

Buksen ble jeg forelsket, den er drit tøff syns jeg :)

post-105857-1220091559_thumb.jpg

post-105857-1220091607_thumb.jpg

post-105857-1220091641_thumb.jpg

post-105857-1220091680_thumb.jpg

Lenke til kommentar

APC selger nå ferdigslitte-jeans

Ferdigslitte jeans fra APC

nudie_jeans_lifestyle.jpg

Hva synes folk her om denne trenden? Altså, å kjøpe et par bukser i rådenim, for så å gå med dem veldig ofte, og ikke vaske dem på mange måneder så ikke fargen skal forsvinne. Gjorde dette selv med et par Nudie Even Steven, men da buksa var ferdigslitt, endte jeg opp med å hate passformen på den. Noen flere som har prøvd eller har tanker om emnet?

Lenke til kommentar

En kompis holder på med et prosjekt på skolen, og skulle da ta bilder ting til kompiser som representerte de, så jeg lot han leite litt for å finne et motiv som representerte meg, han åpnet bagasjerommet, og der var det:

Adidas, Gucci, Nike (fra venste) Og jeg skimter ett par Galaway golfsko bak baggen.

Endret av Homme
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...