Erijk Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Enig med thrice >.> Lenke til kommentar
Homme Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Nja egentlig ikke, men skulle jeg tippet ville jeg sagt noe rundt 2800-3500,- Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Hvilket merke er cardiganen, vet du det Homme? (Kanskje "merket" har noen andre fine cardigans som er verdt å titte på) Lenke til kommentar
Homme Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Kikk litt på fargene så ser du det ganske enkelt Og viss du ikke ser det da eller, er fasiten under. Gucci Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Er sjølv meir interessert i denne cardiganen fra LV: Tvilsom at dei har den på den lokale LV-butikken, vel? Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Selger de slik cardigan i en fysisk butikk i Oslo? Tenker på en singelknappet, i mangel på et bedre ord. Denne modellen er dobbelknappet. Veit om en nettbutikk, hvis du er interessert? Ja vel, fyr løs. Har fryktelig lyst på en. http://www.laredoute.no/DetailPages/Detail...5d%5b6925375%5d vær så god, håper det er det du ser etter. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Er sjølv meir interessert i denne cardiganen fra LV: Tvilsom at dei har den på den lokale LV-butikken, vel? De har den nok ikke i Norge, nei : ) Lenke til kommentar
Homme Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Den er også relativ heit Digger den nye stilen i Pharrel etter han siza down og slutta å fronte Bape/BBC/Ice Cream hele tiden. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Noen som vet om noen bra butikker i Oslo eller Follo området med fine klær? Er på utkikk etter bukse og genser. Kanskje en cardigan genser hadde vært noe? Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Legger inn et bilde av de nye ecco skoene mine. Fikk de i dag. Kosta 400 + frakt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Raste, På Volt finner du alt fra en slags streetware stil, til en preppy stil. Volt finner du i Oslo-området. Jeg pleier å gå innom den som ligger ved Karl Johan, siden de pleier å ha en del tilbud. Og cardigan hadde absolutt vært noe å anbefale. Jeg pleier vanligvis å styre unna Carlings, men de har en rød cardigan jeg har planer om å få tak i. Kanskje det hadde vært noe? Henrik Lied, Liker den nye stilen til Pharrel, og cardiganen han bruker på bildet er ikke noe å kimse av. Endret 30. august 2008 av thrice Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 Tusen takk Thrice Får se innom Volt idag, håper dem har noen fine tilbud Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 Dro ut tidlig idag, og stakk innom Volt og Jeans-Store på Bryn. Fikk med meg, to gensere og en bukse. Hvite genseren er fra Giovanni, og kostet 399 kr. Genseren med striper er fra These Glory Days som ble kjøpt på Volt. Kostet 299 kr. Buksen er fra Kaporal og ble kjøpt på Jeans-Store. 1599 kr. Buksen ble jeg forelsket, den er drit tøff syns jeg Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Raste, Buksa er ikke helt min stil, men jeg liker t-skjorten og genseren:) Endret 30. august 2008 av thrice Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 Det er ingen t-skjorte, man ser bare ikke armene pga jeg la de rett ned Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 Har vært ute i å handlet litt i dag jeg også. Fikk med meg to North Sails- piquéer, en Hilfiger pullover og en Zip Jacket fra Moods of Norway. Så en utrolig kul bag fra Hugo Boss hos 4Men, men hadde dårlig tid så rakk ikke å kjøpe den. Tror jeg skal innom på mandag. Kjøper kanskje en Napapijri bag da også. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 APC selger nå ferdigslitte-jeans Ferdigslitte jeans fra APC Hva synes folk her om denne trenden? Altså, å kjøpe et par bukser i rådenim, for så å gå med dem veldig ofte, og ikke vaske dem på mange måneder så ikke fargen skal forsvinne. Gjorde dette selv med et par Nudie Even Steven, men da buksa var ferdigslitt, endte jeg opp med å hate passformen på den. Noen flere som har prøvd eller har tanker om emnet? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 Passasjer, Jeg kjøpte et par Acne: Max Raw (rå denim). I løpet av 8 mnd har jeg vasket de 3 ganger. Det høres ekkelt ut for all del, men de sitter veldig bra. Det gikk 6 mnd før jeg vasket de overhode. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) En kompis holder på med et prosjekt på skolen, og skulle da ta bilder ting til kompiser som representerte de, så jeg lot han leite litt for å finne et motiv som representerte meg, han åpnet bagasjerommet, og der var det: Adidas, Gucci, Nike (fra venste) Og jeg skimter ett par Galaway golfsko bak baggen. Endret 1. september 2008 av Homme Lenke til kommentar
Homme Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Dagens handling: Lysebrun dobbeltspent tykk cardigan fra Fillipa K 2* hvite tees, også Fillipa K Og bestilt: Frank Distro Goumet: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå