Roberto Skrevet 17. august 2008 Rapporter Del Skrevet 17. august 2008 Er på utkikk etter en dokumentmappe i skinn, helst brun eller sort skinn. Kan også inneholde skriveblokk samt plass til ark, penn osv.Noen som vet hvor man kan kjøpe slike? Mange av bokhandlerne har slike, men mange i deres sortiment er litt for "enkle". Mont Blanc har mye tøft, ta en tur innom Steffen i Oslo. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 17. august 2008 Rapporter Del Skrevet 17. august 2008 Denne fra Samsonite ser også OK ut: http://www.samsoniteblacklabel.com/collect...aleattache.html Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Vet det er litt sent nå, men hva sånn ca ligger Hugo Boss jeans på? (pris) Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Jeg har noen til 1200 og andre til 1900, så jeg vil tippe alt mellom 1200 og 2200? Endret 18. august 2008 av Robbiedeluxe Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Da har jeg ikke nok penger til det og sekk. (Må kjøpe meg en tursekk til FHS'en) Hvordan er shopping mulighetene i Ålesund? (FHS'en er 1,5 time fra Ålesund) Endret 18. august 2008 av Xtra Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. august 2008 Rapporter Del Skrevet 19. august 2008 Da har jeg ikke nok penger til det og sekk. (Må kjøpe meg en tursekk til FHS'en) Hvordan er shopping mulighetene i Ålesund? (FHS'en er 1,5 time fra Ålesund) Relativt labre, einaste som er nevneverdig er Modo og Siri. Stikk heller innom Capone, Molde. Lenke til kommentar
edds Skrevet 19. august 2008 Rapporter Del Skrevet 19. august 2008 Capone, Molde, liker vi. Har vært fast kunde der så lenge jeg kan huske. :!: Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 19. august 2008 Rapporter Del Skrevet 19. august 2008 Lenge siden jeg kjøpte dress nå, og trenger en ny. Hvor får jeg fine dresser? Ferner? Og hva må jeg regne med å betale? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 19. august 2008 Rapporter Del Skrevet 19. august 2008 Lenge siden jeg kjøpte dress nå, og trenger en ny. Hvor får jeg fine dresser? Ferner?Og hva må jeg regne med å betale? Tiger og Ricco Vero har mange fine dresser til gode priser, alt fra 3500-8000,- Og hvis du vil ha enda billigere har Bertoni fått en ny White-kolleksjon som er fin. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 19. august 2008 Rapporter Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Trenger ikke være noe billigere enn det. Vil ha kvalitetsstoffer og et fint snitt. Hvor får jeg kjøpt Tiger eller Ricco Vero? Endret 19. august 2008 av MagnusW Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. august 2008 Rapporter Del Skrevet 19. august 2008 Tiger får du kjøpt på Steen og Strøm eller i nederst i Hegdehaugsvn (ved siden av Kamikaze). Du får en nok en skikkelig dress til 4.000 kr. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 19. august 2008 Rapporter Del Skrevet 19. august 2008 Takk for tips angående shopping i Ålesund. Var innom Vincci i dag og så en flott trench fra Prada, som attpåtil var på salg, men så hadde jeg selvsagt ikke nok penger til den, da jeg allerede hadde kjøpt meg genser og jeans et annet sted. Skulle tatt turen innom der først, men jeg tenkte at så sent som det var nå var det ikke så mye fint igjen på salget, men det var det jo. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 Hva synes dere om denne jakken fra Tommy Hilfiger? Tommy Hilfiger jakke Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 Trenger ikke være noe billigere enn det. Vil ha kvalitetsstoffer og et fint snitt. Hvor får jeg kjøpt Tiger eller Ricco Vero? Ricco Vero har vel en butikk på Paléet hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 Hva synes dere om denne jakken fra Tommy Hilfiger? Tommy Hilfiger jakke Ser ut som hvilken som helst softshell jakke fra Peak o.l. 1800 kroner + toll + mva +frakt = dyrt. Da kan du jo nesten like så godt kjøpe deg en slik jakke i Norge. Avhengig av merke får du nok en grei en for 1500+ Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 Mener de har en Ricco Vero butikk byporten også. I 2. etg ved Bertoni, Urban osv. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Tenkte å anskaffe meg en hettegenser, ikke noe skatemerke, men noe mer "finere" hvis dere skjønner leter etter en i ca. samme farge og fasong som denne bare at jeg vil ikke ha J. Lindeberg merket på, helst noe annet. Noen som vet hvor man kan kjøpe noe som ligner på denne? Den må være slimfit. Endret 20. august 2008 av Overdox Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 Heisann. Noen som vet om det er mulig å kjøpe sko fra Common Projects i Norge? Har funnet noen enkle, pene sneakers i GQ. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Secret Society. Elsker Common Projects, har selv et par i hvitt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. august 2008 Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 Homme, Takk. Hvor mye ga du for dine? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå