_Paulsen_ Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Jeg er hardcore, jeg har fått tjæreflekker på buksa som aldri vil gå vekk. Nei, sånn seriøst er det dritstygt. Personlig preg meg i ræva. Hver sin løst! Noen liker at ting har et personlig preg, mens andre ikke... Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Siden jeg faktisk jobber i klesbutikk, og kan litt om jeans, så er det faktisk "riktig" at man ikke skal vaske jeans så veldig ofte, dersom man vil bevare vask/slitasje på jeansen... Uff, jeg klarer ikke gå med klær i lang tid uten å vaske de, hater både hester og hestelukt. Men hva med håndvask da? Jeg pleier å håndvaske alle litt finere klær. Trodde det var ganske skånsomt. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Synes t-skjortene til jenter i det merket var litt teit i formen.. man MÅ bare være lang og syltynn. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Hver sin løst! Noen liker at ting har et personlig preg, mens andre ikke... Personlig preg? Det masseprodusreres jo bukser som ser slitte ut på forhånd. Du komer jo ikke til å skille deg ut på en flekk. Haha, må alltid le når reklamer prøver å vinne frem med individualisme... Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 7. august 2005 Rapporter Del Skrevet 7. august 2005 Siden jeg faktisk jobber i klesbutikk, og kan litt om jeans, så er det faktisk "riktig" at man ikke skal vaske jeans så veldig ofte, dersom man vil bevare vask/slitasje på jeansen... Uff, jeg klarer ikke gå med klær i lang tid uten å vaske de, hater både hester og hestelukt. Men hva med håndvask da? Jeg pleier å håndvaske alle litt finere klær. Trodde det var ganske skånsomt. Når det gjelder jeans er det begrenset hvor mye lukt som faktisk setter seg i disse, i motsetning f.eks. t-shirts eller gensere... Sier seg nesten selv... Forutsatt at du ikke svetter unormalt mye på bena dine da Du bevarer hvertfall jeansene dine en god stund lenger, dersom du minimaliserer vaskingen... Men som jeg skrev i sted, når de blir møkkete, da er det på tide med en vask! Men jeg skjønner tankegangen din, helt klart! Når det gjelder håndvask, er ikke dette noe problem, da man skåner klærne mot større slitasje i maskin.. Har dog ikke gjort dette så mye, så jeg vet ikke så veldig mye om det... Men det funker, helt klart Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 (endret) igår har jeg handlet en genser og to busker for 1100kr, og de har verdi 2500kr tilsammen:) *stolt* har kjøpt dem på salg Endret 8. august 2005 av fox88 Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 beklager for bildekvalitet bruker webcam Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Synes t-skjortene til jenter i det merket var litt teit i formen.. man MÅ bare være lang og syltynn. Ja, jeg reagerte også på det. Men det er amerikansk da Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Er det noen som vet om merket Abercrombie & Fitch selges i norge? Nei men det var mye tøfft der! Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Dagens fangst; ett par jeans (Acne, selvfølgelig), tre silketørkler (mørk rosa, lyseblå og lys lilla), et par vanvittig stilige mørkebrune skinnsko samt ny frisyre. Anette: Abercombie har t-skjorter og piqué-skjorter i mange forskjellige fasonger og modeller, også til mer naturlige kroppsformer. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Er det noen som vet om merket Abercrombie & Fitch selges i norge? Dæven, her skal eg gå amok! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Og jeg kjøpte meg i dag en sort We-genser (899,-), ei mørkeblå slim-fit We-bukse (999,-) og en Tiger of Sweden tynn genser (500,-). Aner ikke salgsprisene, men det ble en del mindre sammenlagt. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Og jeg kjøpte meg i dag en sort We-genser (899,-), ei mørkeblå slim-fit We-bukse (999,-) og en Tiger of Sweden tynn genser (500,-). Aner ikke salgsprisene, men det ble en del mindre sammenlagt. We har utrolig gode genserer. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Jeg har aldri vært noen stor fan av merket, men jeg fikk "snike" litt og fikk kjøpt meg en genser som skal ut i butikkene snart. Sort med grått merke, glidelås. Var fet nok, og utrolig godt stoff. Buksene deres digger jeg. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Er det noen som vet om merket Abercrombie & Fitch selges i norge? Dæven, her skal eg gå amok! jeg hadde gjort det samme, men portoen er så høy Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Nokon som veit om butikkar på internett som selg desse skoa? (Husk at butikken må kunne sende til Noreg) Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 (endret) har denne sko!! kjøpt i Australia.. men motsatt farge.. blå øverst og rød nedest.. najs sko Endret 8. august 2005 av fox88 Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Kan du ikke få sendt skoene til Norge via magnum.no ptv-? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 8. august 2005 Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Blir ganske mykje ekstra kostnadar for eit skopar til snaue 500kr :/ Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. august 2005 Du får dem neppe til 500 kr i Norge.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå