Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siden jeg faktisk jobber i klesbutikk, og kan litt om jeans, så er det faktisk "riktig" at man ikke skal vaske jeans så veldig ofte, dersom man vil bevare vask/slitasje på jeansen...

Uff, jeg klarer ikke gå med klær i lang tid uten å vaske de, hater både hester og hestelukt. :sick:

 

Men hva med håndvask da? Jeg pleier å håndvaske alle litt finere klær. Trodde det var ganske skånsomt.

Lenke til kommentar
Hver sin løst!

 

Noen liker at ting har et personlig preg, mens andre ikke...

Personlig preg? Det masseprodusreres jo bukser som ser slitte ut på forhånd. Du komer jo ikke til å skille deg ut på en flekk.

 

Haha, må alltid le når reklamer prøver å vinne frem med individualisme... :lol:

Lenke til kommentar
Siden jeg faktisk jobber i klesbutikk, og kan litt om jeans, så er det faktisk "riktig" at man ikke skal vaske jeans så veldig ofte, dersom man vil bevare vask/slitasje på jeansen...

Uff, jeg klarer ikke gå med klær i lang tid uten å vaske de, hater både hester og hestelukt. :sick:

 

Men hva med håndvask da? Jeg pleier å håndvaske alle litt finere klær. Trodde det var ganske skånsomt.

Når det gjelder jeans er det begrenset hvor mye lukt som faktisk setter seg i disse, i motsetning f.eks. t-shirts eller gensere... Sier seg nesten selv... Forutsatt at du ikke svetter unormalt mye på bena dine da ;)

Du bevarer hvertfall jeansene dine en god stund lenger, dersom du minimaliserer vaskingen... Men som jeg skrev i sted, når de blir møkkete, da er det på tide med en vask!

 

Men jeg skjønner tankegangen din, helt klart!

 

Når det gjelder håndvask, er ikke dette noe problem, da man skåner klærne mot større slitasje i maskin.. Har dog ikke gjort dette så mye, så jeg vet ikke så veldig mye om det... Men det funker, helt klart :)

Lenke til kommentar

Dagens fangst; ett par jeans (Acne, selvfølgelig), tre silketørkler (mørk rosa, lyseblå og lys lilla), et par vanvittig stilige mørkebrune skinnsko samt ny frisyre.

 

Anette: Abercombie har t-skjorter og piqué-skjorter i mange forskjellige fasonger og modeller, også til mer naturlige kroppsformer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...