Sovietpig Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 er dette serriøst skal jeg fan meg ta og bruke brunkrem Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 I kveld skal jeg frsike opp farven liksom. Lenke til kommentar
tkb Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Må dere nerder absolutt ha nettbutikker? Liker ikke å kjøpe noe særlig med klær fra nett, men sko greit, for vet hva som passer. Blitt en del par etterhvert.. hehe Nerd faktisk Du skjønte hva jeg mente. Nettbutikker er ikke alltid det beste det å kjøpe ting. Har du ingen mulighet til å dra til Oslo og vandre ned Bogstadveien og Hegdehaugsveien? Jo? Gjorde det for et par dager siden sist faktisk. Enig i at nettbutikker ikke alltid er det beste, men i noen tilfeller fungerer de helt greit (til sko vel og merke). Kjøper aldri noe klær og slikt fra nett. Sånt må prøves Lenke til kommentar
paroa Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Kjøper aldri noe klær og slikt fra nett. Sånt må prøves Bortsett fra undertøy! Lenke til kommentar
fredriksen85 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Rosa fremhever hudfarven! Jeg synes hvit gjør jobben bedre hos meg, men jeg kan prøve litt med rosa til sommeren... For de som ikke "tørr" å bruke rosa til sommeren, kan jo også lyseblå være et alternativ. Er man brun og har mørkt hår ser man også veldig bra ut i oransje. Nettbutikker er genialt, men det kan ikke sammenlignes med den følelsen det er å finne det perfekte plagget i butikk. Lenke til kommentar
tkb Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Kjøper aldri noe klær og slikt fra nett. Sånt må prøves Bortsett fra undertøy! ja, det stemmer. glemte det Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Nå holder jeg på å drepe meg selv.. Hadde lastet masse bilder opp til den imagehost-saken, og limt den inn her. Forumet kortslutter i det jeg trykker post... Hvordan i helvete skal ejg finne tilbake til de bildene? Jeg har bare linken til den siste... Eller, kanskje jeg kan komme inn på utklippstavlen. Hold on, folkens! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Nå lagt ut bildene på nytt, dette var JÆVLIG irriterende... Pysjamasen jeg bare elsker. Deilig myk hundre prosent bommul, og med alle de polohestene får jeg lyst på et glass champagne på en polo-tribune: Tennis-tskjorten min, på vei til vask: Snakket vel om quicksilvershorts her om dagen: Skjorter som kan brukes til så mangt, blå Dior, rosa Ralph Lauren. Kan liksom kombineres enten med jeans eller dress! De hvite error-jeansene direkte fra Companys. Mamma har lagt ned forbud mot klær med så mange hull, ergo ikke så mye brukt... Lenke til kommentar
jonsen Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Uten tvil stilige klær, spesielt den buksen og de skjortene. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Så en ganske lik shorts til den Quicksilveren din.. 98,- på H&M Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 I kveld skal jeg frsike opp farven liksom. Går fargen vekk når man dusjer? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Så en ganske lik shorts til den Quicksilveren din.. 98,- på H&M gav femti dollar for min i US for ett år eller to siden. Blir under fire hundre ihvertfall, så det er ikke noe å si på. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 I kveld skal jeg frsike opp farven liksom. Går fargen vekk når man dusjer? Nei, men har ikke gjort noe med den på en ukes tid. Lenke til kommentar
fredriksen85 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Den hvite buksen ser veldig fresh ut, er den slim? Har den rosa RL-skjorten selv, digg å bruke når man bare skal tusle rundt i bogstadveien... Likte ikke den blå Dior-skjorten, den ser altfor posete og kjedelig ut. Ser ut som noe pappa kunne gått med. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 @ den rosa skjorta Enig. Er det noe jeg ikke føler meg vel i er det rosa klær (har ingen, prøvd i butikk), i tillegg syntes jeg ikke det ser noe fint ut! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Vet ikke helt om dette er riktig sted å spørre... Men jeg gjør det allikevel. Hvor får man kjøpt sånne bånd til støtte for kreftsaken, mot krig og mot rasisme og lignende? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Du kan kjøpe de i flere sportsbutikker. Det jeg blir kvalm av er folk som selger disse på qxl o.l. for å tjene penger. I London solgte en gateselger "be-strong"-armbånd. (De heter livestrong.) Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 livestrong du tenker på? her er nettbutikken til livestrong... Jeg har mer lyst på dette her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå