McBitch Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Et umulig spørsmål: Hvor finner jeg et bra/greit utvalg av sko i størrelse 50 (15 US)? Lei av å ha ett par. Går ikke. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Big & tall burde selge slikt, Vært der ? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 (endret) laffe, Til mine bommulsbukser/bestefarsbukser bruker jeg noen svarte, pene slip-ons i skinn. De koster 7/900,- på skoringen o.l. Til lyse olabukser vil jeg som alltid anbefale noen enkle sneakers til hverdags. Fargen/stoffet på sneakersen avgjøres som alltid av beltet. Endret 13. august 2008 av thrice Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 laffe: Sebago ftw! Finnes mange andre farger/fargekombinasjoner også. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 laffe,Til mine bommulsbukser/bestefarsbukser bruker jeg noen svarte, pene slip-ons i skinn. De koster 7/900,- på skoringen o.l. Til lyse olabukser vil jeg som alltid anbefale noen enkle sneakers til hverdags. Fargen/stoffet på sneakersen avgjøres som alltid av beltet. Går for det meste med svart/brun belte.. men aner ikke hva som passer til det : / anyway, takk ;D Slip-ons kjøpte jeg isted, passet ypperlig. ; ) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Hvis du kjøpte svarte slip-ons i skinn kan du kjøpe et svart, enkelt skinnbelte Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Har et skinnbelte her liggende et sted. Så svart belte går for det meste for svart, altså.. svarte sneakers ;S Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Det gjør det. Du kan bruke "tommelfinger regelen". Beltet skal matche med enten stoffet eller fargen, helst begge. Beltet i seg selv, utifra og holde buksen på plass, skal hjelpe til å skape en helhet i antrekket. Endret 13. august 2008 av thrice Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Thrice, fikk du prøvd den piquen på Bertoni på Mandag? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Nei, har ikke fått surra meg til å gjort det enda. Jeg har vært opptatt med å flytte inn, sette opp møbler osv, men i dag har jeg planer om å titte litt på klær. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Var 2 min i en Boss-butikk i Sevilla i helgen, og den ene jeansen jeg fikk prøvd var ganske tight. Mulig det bare var den modellen. Boss finnes jo i flere varianter. Fargekodede. Den videste i lårene er vel Boss Black tror jeg. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Support your country in style Synd at de ikke har Norge blant landene man kan "støtte", ellers hadde jeg garantert kjøpt en. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Trist at de har Jordan og ikke Norge... Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Hva kalles såkalte svettebånd av skinn? Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Jeg skal se etter nye sko i dag og trenger tips. Jeg må ha noe av skinn som er nogenlunde vanntett og kan brukes om høsten, men jeg ser ikke etter noe teknisk fottøy. Skoene må gå bra både til ordinær dongeri og slim fit. Noen forslag? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Har i dag handlet to par jeans, en Replay og en Boss, en RL pique og en genser fra Bertoni. Bertoni: Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Handlet meg pique på Lacoste i dag. Så på noen skjorter da, prisen var 800kr. Dyrt, men ok, jeg vil ha en fin pique. Fant meg en slim-fit, prøvde og var fornøyd, gikk i kassen. Slo inn 1200kr. Dyreste overkroppsplagget jeg har kjøpt hvertfall Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 17. august 2008 Rapporter Del Skrevet 17. august 2008 Er på utkikk etter en dokumentmappe i skinn, helst brun eller sort skinn. Kan også inneholde skriveblokk samt plass til ark, penn osv. Noen som vet hvor man kan kjøpe slike? Mange av bokhandlerne har slike, men mange i deres sortiment er litt for "enkle". Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 17. august 2008 Rapporter Del Skrevet 17. august 2008 Louis Vuitton har eit par dokumentmapper, men dei er relativt dyre – rundt $600. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 17. august 2008 Rapporter Del Skrevet 17. august 2008 Louis Vuitton har eit par dokumentmapper, men dei er relativt dyre – rundt $600. Ok, ja synes den ble litt for dyr. Er mer opptatt av funksjonalitet enn av merket. Skal sjekke ebay om jeg finner noen fine mapper der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå