thrice Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Raste, Hvordan er passformen på piquen? Kan tenkes at jeg tar meg turen bort til Bertoni på mandag og prøver. Lenke til kommentar
Vidi Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Tenkte jeg skulle benytte meg av JetCarrier igjen, men i tiden siden sist kjøp har jeg funnet ut at det er tollfritak for kjøp av sko. Dette ble så vidt jeg har registrert sist gang, må jeg merke dette på en spesiell måte? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Hvor får man kjøpt Acne bukser i kristisansand? Vet de har noen få på image.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Jeg har kun sett de på Image, så hvis ikke noen butikker har tatt inn nye merker over sommeren er det kun der man får det. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Raste,Hvordan er passformen på piquen? Kan tenkes at jeg tar meg turen bort til Bertoni på mandag og prøver. Veldig god, ihvertfall fra forhold til de andre jeg har hatt og prøvd. Veldig godt stoff også Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Jeg har kun sett de på Image, så hvis ikke noen butikker har tatt inn nye merker over sommeren er det kun der man får det. Kjipt at Kristiansand skal henge så etter :/ Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Når er det vanlig at alle de store merkene slipper sine kolleksjoner? Ser at våren og sommerens kolleksjoner på S&S selges til spottpris nå, det betyr som vanlig at de nye kolleksjonene og klærne er rett rundt hjørnet. En måned? Mindre? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Vil tro nå i begynelsen av september. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Må kjøpe meg nye bukser og gensere så trenger litt tips, spesielt mtp bukse. Å kjøpe bukser er noe av det vanskeligste jeg gjør, spesielt jeans. De fleste buksene (først og fremst jeans) fra merker som ToS, Acne, Dolce etc vil ikke passe meg da jeg som tidligere hockeyspiller har forholdsvis store ben/lår. Dvs, slimfit er ikke noe for meg. Jeg trenger derfor tips til hvor jeg kan få kjøpt jeans som er litt løsere/større, men ikke for store og vie heller da. Er også ute etter andre type bukser, f.eks. chinos eller cargos. Noen som vet hvordan RL er på str.? Er de små? Har lite eller ingen erfaring med RL på dette området. Hva er det som kommer til å være i motebildet i høst og vinter? Har for tiden nesten ingen bukser, så må kjøpe flere par. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Hugo boss jeans pleier vanligvis å være ganske løse, det syns nå ihvertfall jeg. De burde vel passe til deg ? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Kanskje det. Var 2 min i en Boss-butikk i Sevilla i helgen, og den ene jeansen jeg fikk prøvd var ganske tight. Mulig det bare var den modellen. Er vel S&S i Oslo som har Hugo Boss? Er vel dit jeg må uansett. Får prøve flere der kanskje. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 (endret) asdasd Endret 13. januar 2010 av snaffle Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Noen som har tenkt seg på OFW? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Jeg vurderte å dra på Oslo Fashion Week, og bo der inne et par dager, men det kræsjer med Norgesmesterskap i brettseiling. :/ Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Synd. Hvis noen skulle på åpningen, kunne vi jo møtes etterpå for å finne et sted å spise elns. Lenke til kommentar
master air Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Kan dessverre ikke p.g.a. jobb, men hadde vært gøy å dra. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Er det noe accessories som er trendy for tiden? tenker på diverse halspryder armbånd osv? noen har noe linker? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Trendy og trendy. Er du rocker kan du bruke bruke svart lær, er du råner kan du bruke et mellomtykt sølvkjede og er du brett-typen kan du bruke noe i hemp. Med andre ord, drit i trendy så lenge det ikke har noe med din klesstil og personlighet å gjøre. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Piqueen så grei ut den, Raste. Ble spurt av en del jenter jeg traff i syden om jeg golfet. Det gikk for det meste i shorts og pique når jeg var ute, så det var ikke uten grunn at de spurte. Men allikevel, litt morsomt. (jeg er håpløs i golf, prøvd en del slag når jeg var i USA) Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Poster her tho, mtp at jeg trenger sko fort. Går med slipperser atm ;/ Jeg trenger tips til kjøp av sko som passer/matcher til rutete/bestefarbukser og shorts, and maybe olabukser(kan evt kjøpe andre sko for olabukser) Har aldri vært opptatt av sko, så det har vært for det meste bare svarte sko. Pris & merke kan være det samme. Vil bare ha noen sko som matche klærene. Vet at det er litt vanskelig å komme med noen anbefalinger når det ikke er noe bilde... men jeg går for det meste med lys olabukse og "rutete/bestefarbukser(gråe)". Endret 12. august 2008 av laffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå