Homme Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Fargede jeans i Oslo? Hvilke farger har Zara og JC inne nå? Skal inn i morgen (VIF-LFC) så flott viss noen svarer i kveld;) Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Skal selv innom i morgen, men får ikke tid til shopping (The Dark Knight). S&S bør vel ha noe du er ute etter, salg er det også. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Zara har grønne, lilla, blåe og røde bukser. Har alle utenom de røde Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Og prisen for dem ligger på? Endret 25. oktober 2010 av Homme Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 VIP på Ullevål? Du kommer til å kjede deg. Livet foregår nede, ikke på VIP-loungen. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Har nesten alltid VIP på VIF`s kamper, storkoser meg jeg;) Endret 25. oktober 2010 av Homme Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Hvis du er VIF-supporter kommer du ikke til å storkose deg i morgen, VIP eller ikke. Jeg har for øvrig vært VIP på et par Viking-kamper og må si jeg foretrekker vanlige seter. Når jeg ser Viking er det greit, fordi jeg ikke er fan, men for eksempel på Anfield foretrekker jeg The Kop fremfor en boks (har aldri hatt en boks, så jeg antar). Endret 4. august 2008 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Har nesten alltid VIP på VIF`s kamper, storkoser meg jeg;) Vålerenga kamper er generelt kjedelige Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Vålerenga kamper er generelt kjedelige Branns derimot er veldig morsomme å se på, who can forget Molde? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Og prisen for dem ligger på? Økonomien fikk ett stygt tilbakeslag etter at jeg absolutt skulle ha VIP-billetter til kampen =/ Bare å roe seg ned De koster ett slikk og ingenting (299) Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Vålerenga kamper er generelt kjedelige Branns derimot er veldig morsomme å se på, who can forget Molde? Who cares about cup? Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Vålerenga kamper er generelt kjedelige Branns derimot er veldig morsomme å se på, who can forget Molde? Who cares about cup? Neida, jeg burde ikke si noe, jeg har ordet "Kristiansund" brent fast i netthinnen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Noen som veit hvor mye må jeg ut med for en Keepall 45 i Oslo? Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Zara har grønne, lilla, blåe og røde bukser. Har alle utenom de røde Bilder? Jeg har alltid lyst å prøve rød bukse, men tør aldri. Kan du vise bilder av deg selv i helhet, slik jeg kan se åssen du kombinerer buksene dine med Endret 5. august 2008 av Fox Lenke til kommentar
Homme Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Fox: Les innlegget hans en gang til så ser du at han ikke har den røde, og kan derfor sannsynligvis ikke vise bilder av seg med den på.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Trur ikke Fox tenker på den røde, men de Haute har. Siden han skriver buksene. Lenke til kommentar
Migr Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Har noen av dere testet ut www.nelly.com?? Har lyst å bestille noen boxere derifra Lenke til kommentar
Kvam Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Har tenkt til å kjøpe meg en svart skjorte som jeg kan bruke på fest osv (altså ikke en jeg skal ha til finere anledninger).. Noen som har noen tips til hvor jeg kan kjøpe dette, eller vet om noen spesielt fete skjorter jeg kan kjøpe? Gjerne kom med bilder e.l. Bør helst ikke koste over 800 kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå