Bebeluv Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Custom fit er en slim versjon. Sjekk the polo shirt fit guide for men ruten Lenke til kommentar
Homme Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Det at den er lengre bak enn fremme er fordi man skal kunne ha den nedi buksen uten at det glir opp bare man setter seg. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Tar virkelig Asos så mye for frakt? Skulle ha et par plimsolls og noe annet. Frakten kom på 390kr? :/ Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) 999999 Endret 13. januar 2010 av snaffle Lenke til kommentar
Homme Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Desverre, så Asos er ikke rette stedet å handle plimsolles fra. Lenke til kommentar
edds Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Desverre, så Asos er ikke rette stedet å handle plimsolles fra. Andre forslag? likte virkelig utvalge deres. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg også. Er det noen som veit hvor jeg kan få tak i enkle t-skjorte med v-hals? Samme om det er på nett eller butikk. Tenker på butikker som H&M osv. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hva synes dere om Blend? Lenke til kommentar
Blindgate Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Harry Hva er så harry med f.eks. jeans fra Blend, er det prisen som ikke er stiv nok? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Blindgata, Jeg gjetter på at det er fordi klær fra Blend som oftest er kjedelige og stygge. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Så er dem veldig casual, tilslutt passform Lenke til kommentar
SebastiAnn Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg også. Er det noen som veit hvor jeg kan få tak i enkle t-skjorte med v-hals? Samme om det er på nett eller butikk. Tenker på butikker som H&M osv. zara har noen fine noen husker ikke helt prisen, men er vel ikke så alt for mye. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Harry Hva er så harry med f.eks. jeans fra Blend, er det prisen som ikke er stiv nok? Korrekt, billig=harry Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg også. Er det noen som veit hvor jeg kan få tak i enkle t-skjorte med v-hals? Samme om det er på nett eller butikk. Tenker på butikker som H&M osv. zara har noen fine noen husker ikke helt prisen, men er vel ikke så alt for mye. Var der på fredag på Majorstuen, veldig dårlig utvalg der. Tatler hadde heller ikke mye, for det meste store størrelser igjen. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Korrekt, billig=harry Mje. Billig og harry. Blend er litt sånn... Råner. Bleika hår og piercing i augnebrynet. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg er usikker på om du forstod det, men Homme sitt innlegg var fylt med sarkasme. Uansett, Blend er et merke jeg har veldig lite til overs for. Kjedelige klær uten passform, og generelt ganske lav kvalitet. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg er usikker på om du forstod det, men Homme sitt innlegg var fylt med sarkasme. Ja. :----) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Fillipa K, 399,- Dem har det på S&S? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå