SumSar Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Er det noen som har erfaringer med nettbutikken Revolve clothing ? Fant en del klær jeg ville ha der, men jeg er alltid like usikker på hvor lyst jeg har på å etterlate kortinformasjon på nettet. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hmm, bare jeg som syntes den ligna på www.asos.com sin side? Så iallefall seriøst ut Lenke til kommentar
y-kastoph Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Melder meg litt inn i denne tråden. Lurer litt på hva folk her inne syns om stilen min, når det gjelder klær selvfølgelig. Bruker som regel å gå - ¤ Lyse, slitte dongribukser (ofte noe røffe hull her og der) ¤ Hvite skjorter / diverse t-skjorter i fargene; svart, hvit, blå med forskjellige trykk ¤ Blå / Svart / Hvite hettegensere både med og uten glidelås foran ¤ Av tilbehør bruker jeg lue til passende situasjoner, og en sjelden gang klokke av metal (eller hva man skal kalle det ^^) ¤ Sko: Sneakers Hva syns folk om en slik stil? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 ^ Sleng opp et bilde i bildetråden av favorittantrekket ditt, så blir det litt enklere, enn om man må sitte å forestille seg. Luebruken begrenser seg til når det er kaldt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Melder meg litt inn i denne tråden. Lurer litt på hva folk her inne syns om stilen min, når det gjelder klær selvfølgelig.Bruker som regel å gå - ¤ Lyse, slitte dongribukser (ofte noe røffe hull her og der) ¤ Hvite skjorter / diverse t-skjorter i fargene; svart, hvit, blå med forskjellige trykk ¤ Blå / Svart / Hvite hettegensere både med og uten glidelås foran ¤ Av tilbehør bruker jeg lue til passende situasjoner, og en sjelden gang klokke av metal (eller hva man skal kalle det ^^) ¤ Sko: Sneakers Hva syns folk om en slik stil? 1.Jeg foretrekker "cleane"/uslitte bukser. 2.Helst uten trykk 3.Hettegenser mener jeg er uff. 4.Lue er kjedelig, klokke er vell noe de fleste bruker? 5.Standard, helt ok. Denne er da selvfølgelig min mening. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Jeg foreslår et treff i Oslo i starten av August. Noen som henger seg med på tanken? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Haute, Det høres ikke ut som en dum idè. Hvilke aktiviteter foreslår du? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) En liten lunsj og noe deretter? EDIT: jeg laget en tråd, så kan vi jo alle komme med forslag. Endret 26. juli 2008 av Haute couture Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Er det noen som vet hvor på nett man kan få tak i slike (flott beskrivelse følger ) «vevde/flettede (surfe)armbånd, ofte laget med litt grov tråd og med skjell vevd inn» ? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Marvil, Tenker du på hemp-smykker? Disse kan du få kjøpt ved å søke på "hemp smykker" eller "hemp jewelry". Jeg vil anbefale deg å lage dine egne, siden det er billig, enkelt og du får noe.. selvlagd. Guide til å lage selv. http://www.beadage.net/hemp/index.shtml Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hvor lenge varer sommersalget, eller er det over allerede? Og når begynner de å ta in høstplgget Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 I kr.sand har de mye salg enda, helt ned til halv pris på mye. ---- Noen som har tips til vasking av Ralph Lauren piquer? Vasker de på 30, men kragene på piquene blir "ødelagt", bøyd og sånt.. :/ Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 I kr.sand har de mye salg enda, helt ned til halv pris på mye. ---- Noen som har tips til vasking av Ralph Lauren piquer? Vasker de på 30, men kragene på piquene blir "ødelagt", bøyd og sånt.. :/ Du må ALDRI vaske piqueer med kragen brettet i vasken. Brett opp kragen slik at de står rett opp, og vask dem slik. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 I kr.sand har de mye salg enda, helt ned til halv pris på mye. ---- Noen som har tips til vasking av Ralph Lauren piquer? Vasker de på 30, men kragene på piquene blir "ødelagt", bøyd og sånt.. :/ Du må ALDRI vaske piqueer med kragen brettet i vasken. Brett opp kragen slik at de står rett opp, og vask dem slik. Ok, takk for svar begge to. Er det fler sånne vaske tips dere har? ^^ Som f. eks vrenge buksa i vask, gjelder dette t-skjorter, gensere, piqueer og sånt og daa? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Ja, vrenge plagget for å bevare fargen, slik at vasketrommelen ikke sliter på utsiden av plagget. Det hjelper i større eller mindre grad å bruke vaskepulver som er fargevennlig. Et annet kjerringråd er å strekke på tøyet mens det enda er litt vått, for å gjøre strykejobben lettere. Mange vaskemaskiner leveres med program for å gjøre strykejobben lettere etter en vask. Her i huset er AEG-en utstyrt med det, men vet ikke om det er så stor forskjell fra et vanlig vaskeprogram. Tøymykner er også kjekt. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Som f. eks vrenge buksa i vask, gjelder dette t-skjorter, gensere, piqueer og sånt og daa? Om det er trykk på plagget vil dette vare lenger dersom det vaskes på vranga, slik at det ikke er så mye slitasje på det i maskinen.. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Okei takk for svar alle sammen Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Eg har kjøpt meg ein Ralph Lauren Custom Fit-pique (The Custom Fit Mesh Shirt står det på ein lapp) no når eg var i Tyskland. Kvifor er den lenger bak enn framme og ikkje lik? Kva er formålet? Er det noko som er positivt eller negativt for utsjånaden synest de? Var forresten lyseblå med lysegrøn logo. Endret 31. juli 2008 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå