Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Henrik Lied,

Joda, er klar over at man ikke får en høykvalitets skreddersydd dress til 5-10k, men hvis det er på ToS-nivå, som holder lenge får min del, hadde det vært morsomt å prøve ut. På fabric-delen ser jeg at man kan gå opp i stoff-kvalitet med 3k.

Det hadde vært flott om noen kunne tatt seg tiden til å lage en mini-guide som forklarer stoff, søm, snitt o.l til oss/meg som er interessert men relativt kunnskapsløs på området.

Lenke til kommentar
Jo, sko skal være tollfritt.
19.07.08 09.39 ANKOMMET LAGER 0024 OSLO

17.07.08 12.42 TIL TOLLAGER 0024 OSLO

17.07.08 11.09 ANKOMMET LAGER 0024 OSLO

17.07.08 10.25 TIL TOLLAGER 0024 OSLO

10.07.08 06.37 TIL TOLLVURDERING 0024 OSLO

10.07.08 06.36 ANKOMMET MOTTAKERLANDET 0024 OSLO

???

Er snakk om 3par sko.

Lenke til kommentar
Det hadde vært flott om noen kunne tatt seg tiden til å lage en mini-guide som forklarer stoff, søm, snitt o.l til oss/meg som er interessert men relativt kunnskapsløs på området.

Hvis du skal begi deg ut på skreddersøm bør du sørge for å kunne mer om dette enn en miniguide kan si deg. Gjør forbredelsene ordentlig så får du et ordentlig resultat.

Lenke til kommentar

Yes, da fant vi sandaler til syden også. ;)

Fant de faktisk på Selected/J&J, var vel en 400 kroner, så ikke så ille.

Finner ikke kabelen til kameraet ellers skulle jeg postet et bilde.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Ok, nå har skoene jeg bestilte fra Danmark vært 12dager på lager hos tollvesenet. Er dette normalt ?

Norsk tollvesen på sitt beste. :)

Demperne til bilen min fikk seg også en 5-6 dagers pause i tollen, før de ble sendt videre til meg. De har så mye å gjøre de tollbetjentene, vet du: krangle om hvem som skal koke kaffe, prøve å lure brusautomaten i gangen, prøve skoene til Hyrlen ...

Men for å ikke komme heeelt offtopic:

Noen amerikanske nettbutikker med lignende utvalg som: http://www.karmaloop.com ? Jeg har bestilt en del derfra, men litt mangfold og variasjon skader aldri.

Endret av Oddvar Knus
Lenke til kommentar

Slim fit?

JC hadde såvidt jeg husker en kampanje på fargede bukser for halvannen måned siden eller noe slikt. Mulig de har noe igjen derfra?

Jeg vet også at både Whyred og Cheap Monday også har fargede bukser, så du kan jo sjekke ut de óg.

Lenke til kommentar
Ok, nå har skoene jeg bestilte fra Danmark vært 12dager på lager hos tollvesenet. Er dette normalt ?

Norsk tollvesen på sitt beste. :)

Demperne til bilen min fikk seg også en 5-6 dagers pause i tollen, før de ble sendt videre til meg. De har så mye å gjøre de tollbetjentene, vet du: krangle om hvem som skal koke kaffe, prøve å lure brusautomaten i gangen, prøve skoene til Hyrlen ...

Ringte å etterlyste den. Nei de manglet personnummeret mitt, så de lot pakken min ligge i 7(!) dager før de sendte et brev med pakkesel opp til Tromsø. Dette brevet har jeg da enda ikke mottatt, jeg ringte isted. Å kom igjenom etter 20min i telefonkø der en intetsigene dame sa jeg fortsatt var i kø hvert 30sekund. Der fikk jeg det opplyst, men de hadde "prøvd" å finne personnummeret mitt. Sure thing, Jeg er eneste i landet med navnet mitt. Så det var vel rundt brusautomaten de spurte hverandre om noen kjente meg ellerno. Nei gi meg EU.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...