ertestuing Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Er ute etter noen gensere og cardigans. Noen som har erfaringer med v-halsene og cardigansene til H&M i merinoull? Skal du kjøpe merino etter at lemlestingen av dyrene ble kjent? I denne artikkelen står det at H&M er imot lemlestingen av dyrene. Hvis mine engelskkunnskaper ikke er helt på bånn da. Det står også at de bytter til andre leverandører eller land som kan garantere ordentlige forhold for dyrene. Vet ikke om det er akkurat dette du tenker på, men ifølge H&M gjør de jo det de kan for å unngå å selge klær fra dyr som har blitt lemstet. Ertestuing,Ikke fra H&M nei, men de på Bertoni er ikke så altfor dyre og det virker som de har en ok kvalitet Takker for svar! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hvor i Stockholm kan jeg finne Cheap Monday-bukser? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Ihvertfall på Weekday og Katitzi. Weekday ligger i Gôgatan Lenke til kommentar
SEO Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Kjøpte Renati-voks hos en lokal frisørsalong i dag, så undrer jeg i etterkant, har ikke denne steget veldig i pris? 185 kroner for Renati Rock Hard. Blodpris? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Synes ikke det var så gærent egentlig, mange som er dyrere. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Prisen på Renati har vel vore rundt 200,- i all den tid? Bruker sjølv Bumble and bumble Sumowax og Davines Invisible Paste, alt etter anledning. Bumble er veldig hard, og passer godt til kort hår. Davines er litt meir laid-back. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 185 sier du? En venn av meg har brukt Renati siden, ja LENGE i allefall, og da har den kostet 150 overalt. Men synes det ikke er noe særlig dyrt nei, spørs på hvordan du ser på det. Gutter generelt synes jo det er en god voks, og folk flest er villige til å betale såpass. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Er ute etter noen gensere og cardigans. Noen som har erfaringer med v-halsene og cardigansene til H&M i merinoull? Greie å gå i, enn litt slappe i fisken. Kasta ein del ting i maskina på 30grader ullprogram her i vinter, alt klarte seg (inkl. ein H&M cardigan), men v-halsen kom ut igjen i form av ein tøffel. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Noen som vet hvor jeg kan finne hvite slim-fit bukser til OK pris i Oslo? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Renati koster 170 i frisørsalongen her omkring Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Kjøpte Renati-voks hos en lokal frisørsalong i dag, så undrer jeg i etterkant, har ikke denne steget veldig i pris? 185 kroner for Renati Rock Hard. Blodpris? 5kr dyrere enn vanlig, så neh.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Noen som vet hvor jeg kan finne hvite slim-fit bukser til OK pris i Oslo? **** Fikk ikke med meg hvite, så er ikke til hjelp alikevel. Endret 20. juli 2008 av thrice Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Noen som vet hvor jeg kan finne hvite slim-fit bukser til OK pris i Oslo? Ralph Lauren har hatt hvite slim fit jeans, men de er helt sikkert utsolgt (men skader ikke å sjekke). Ellers skal det være mulig å få tak i et par Hugo Boss (disse minner riktignok noe mer om en casual dressbukse) eller Acne, begge på Steen og Strøm. Prisområdet 1200-1600 - men i disse dager kan det være at du får opptil 50% rabatt. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Eller ToS Idol som ligger rundt 999,-, evn så har DG en veldig pen, men da kommer det opp opp mott 2500. Aprill77 har sannsynligvis også. Lenke til kommentar
SebastiAnn Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Idol hvit får du for 500 lappen nå hos tiger nedenfor kamikaze. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Da er det ihvertfall ett kupp, en av de peneste hvite buksene i den prisklassen. Lenke til kommentar
edds Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Apropos ToS Idol - jeg kjøpte ett par jeans av modellen Iggy her om dagen. Minnet litt om Idol (stretchy, lik passform osv) men tror kanskje jeg liker de ennå bedre. Mulig den finnes i hvit også, isåfall anbefaler jeg den varmt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Noen som har hørt om disse? En skreddersydd dress eller to hadde absolutt vært en flott investering, men er litt skeptisk til kvalitet. Jeg skjønner at man ikke får en dress i toppkvalitet, men hvis det holder seg på ToS kvalitet kan det være et prosjekt som er verdt og prøve. Noen tanker folkens? Dress er en ting jeg ikke har mye peiling på, men planen måtte ihvertfall være å ta mål hos en skredder her i landet. Hjemmeside https://www.asuitthatfits.com/ Facebook http://www.facebook.com/group.php?gid=2394126888 Blogg http://a-suit-that-fits.blogspot.com/ Endret 21. juli 2008 av thrice Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Idol hvit får du for 500 lappen nå hos tiger nedenfor kamikaze. Nice. Er det et tilbud? Hvis ja, hvor lenge varer det? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Som den hiphopfantatikeren jeg er kommer det en obligatorisk Oslo-tur til lørdag, Ice Cube på Rockefeller, men trenger inspirasjon til antrekk.. Noen ideer? Og viss noen er interrisert i å rive i en øl, kommer jeg til å være i Oslo hele dagen (Og ut etter konserten). Endret 21. juli 2008 av Homme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå