Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@daniel89j: S&S har garantert noe til deg. Går knapt ut av S&S uten å ha noe med meg ut en ellers helt super kjøpesenter med knallgod service. :)

 

Forøvrig skal jeg dit på lørdag for å hente en grå Lacoste-pique i str. 2 som ikke hadde ankommet hos Lacoste-forhandleren. Blir vel en eller to nye shorts i tilegg.

Lenke til kommentar
Gutten er på utkikk etter gensere til ca. 700 kr, og du henvender han til Kamikaze? Smart. :)

Tenkte mer på buksen han spurte etter, Dolce & Gabbana har vell noe til han :) Filippa K har vell noen gensere. Må vell litt over prisen.

 

Dolce & Gabbana passer overhodet ikke til lange og tynne kropper.

 

Anbefaler heller at du ser på Tiger of Sweden og ACNE.

Lenke til kommentar
1. Hvilke bukser sitter best på lange, tynne personer som gjerne gjør at personen ikke ser så tynn og lang ut? :)

 

2. Enkle, litt nøytale og gjerne forholdsvis rimelige gensere (700-800kr). Hvilke?

 

1. Som de andre har sagt Acne Jeans og ToS er nok jeansene som passer deg.

2. Jeg liker L&S sine og de koster vel rundt 800 kroner. Ellers har Fillipa K gensere rundt om 1000 kroner som er fine.

Lenke til kommentar
Tips til gode butikker (sko og klær) i Trondheim mottas med takk! Flytter dit om 20 dager.

Shopping i Trondheim er litt kjedelig viss du er en true shopper:-P

 

For herre har du jo selvfølgelig Retro som har to butikker, en i Tomas Angells gt og en i Karl Johans gt. Kleins har du både på byhaven og i Nordre gt.

Zaphari er jo en kul butikk for de som kler den type klær. Da kan du jo teste ut Reteröds! Den finner du i 3 etasje på Mercur-senteret som også ligger i Nordre gt.

I Tomas Angells gt har du butikker som Bogart og Cosmo viss du er veldig eksklusiv av deg, viss ikke kan du jo stikke innom Brandstad som ligger i nye branntomta i Nordre gt/ Tomas Angells gt.

 

Ellers er det jo kjedebutikker som Jack & Jones og Carlings omtrent over alt.

Lenke til kommentar
2. Jeg liker L&S sine og de koster vel rundt 800 kroner. Ellers har Fillipa K gensere rundt om 1000 kroner som er fine.

 

Lyle and Scott har flotte gensere, men en sort genser kostet 1299,- fullpris på S&S. Mulig det var et spesielt stoff. :)

 

Vel de varierer i pris, avhengig av modell. Men den typiske v-hals genseren deres koster ikke mer enn 800 på Volt i Bergen. (de har også L&S gensere der til 1000 og 1100)

Lenke til kommentar

Blindgate,

Hvis du ikke har tenkt å svare på det han spør etter, så shut it. Jeg tviler sterkt på at noen her kommer til å slutte å bruke merinoull.

 

 

Ertestuing,

Ikke fra H&M nei, men de på Bertoni er ikke så altfor dyre og det virker som de har en ok kvalitet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...