Onyx Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Tumi holder det enkelt og stilrent, slik skal det være mener jeg. Nesten alt fås i mørke farger og produktenes logoer er diskrè. Men ja, LV Albatros i svart ser anstendig ut. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Er ingen fan av Luis Vuitton, men Albatros så grei ut. Har vel å gjøre med at merket til de grader har blitt voldtatt, på samme måte som Burberry. Dessverre. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 En sånn en i blå vil jeg ha! Kjole fra Acne jeans. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Tenker på den selv^^ Vurderer å slå til nå som jeg har 40 % rabatt på Retro. Dumt å la være! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Regner med at den er finere ut på dere enn på modellen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Ang jobbintervju. Blir det for slapt å ta på seg en pique og jeans? Eller trengs det skjorte? Jobben er selger/kundebehandler. Endret 15. juli 2008 av bebeluv Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Selger hvor? Jeg ville kanskje tatt på meg en pen skjorte, mange arbeidsgivere vil nok få inntrykket av at en polo og jeans er litt i slappeste laget -- ihvertfall om det er i en litt penere butikk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg hadde ikke takka nei til dne kjolen der jeg heller ^^ Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Var innom Ferner i dag. Tomt for PRL tøybelter. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Pique på jobbintervju synes jeg går greit, men da med en penere bukse enn jeans. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Ang jobbintervju. Blir det for slapt å ta på seg en pique og jeans? Eller trengs det skjorte? Jobben er selger/kundebehandler. Hva slags selger. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Tenker på den selv^^ Vurderer å slå til nå som jeg har 40 % rabatt på Retro. Dumt å la være! Jeg var innom i går, og de sa kjolene var utsolgt nesten med en gang de fikk inn. Vi er tydeligvis ikke de eneste som likte de... Denne veska fra Bianco vil jeg ha! Masse plass til hele livet mitt i. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Var det slik at man måtte endre "billing address" til utlandet for å handle på polo.com gjennom Jetcarrier? (sommersalg og mye snasent på webshopen deres, frister) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Ang jobbintervju. Blir det for slapt å ta på seg en pique og jeans? Eller trengs det skjorte? Jobben er selger/kundebehandler. Hva slags selger. Hjemelektronikk Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Ah. Då er det piquet nedi buksa og lyseblå 501 godt oppe på magen som gjelder. =D Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Are you kidding? Skal ikke se ut som på 80 tallet heller Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Noen som har noen gode tips til shopping i morgen? Skal ut en liten tur om morgenen på et par storsentere hvor de har det meste av butikker. 1. Hvilke bukser sitter best på lange, tynne personer som gjerne gjør at personen ikke ser så tynn og lang ut? 2. Enkle, litt nøytale og gjerne forholdsvis rimelige gensere (700-800kr). Hvilke? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hvilken by skal du til? Oslo? Bergen? Kristiansand? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg var innom i går, og de sa kjolene var utsolgt nesten med en gang de fikk inn. Vi er tydeligvis ikke de eneste som likte de... Oh snap^^ Men det popper opp mange fine kjoler blant høstnyhetene. Har begynt å jobbe med høstgarderoben og fikk tak i en kjole med en fantastisk blåfarge fra Vero Moda. Har også gått til innkjøp av en langt tunika/genser fra Day Birger Et Mikkelsen og en hvit og lang singlett fra Ti Mo. Skulle gjerne lagt ut bilde, men det har ikke lagt ut høstkolleksjonene på hjemmesidene:-( Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hvilken by skal du til? Oslo? Bergen? Kristiansand? Oslo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå