the_lynx Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Digger FCUK. Når eg var i Oxford Street tidligare i år møtte eg på en diger FCUK-butikk. Var som å være i himmelen. Kjenner til det. Studerte foregående skoleår i London, så jeg har endt opp med noe FCUK i skapet. Handla under januarsalget, så da ble det halv pris. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) de selger FCUK i norge også, eller hva? Tror de selger det på Varners, eller tar jeg feil? EDIT: skriveleif Endret 6. august 2005 av MagnusW Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Jeg har sett det i Bogstadveien, uten at jeg er sikker på hvor. Men meget mulig Varners. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 noen som vet hvor man kan få kjøpt burberry skjer, evt. vanter? House of Scotland, ikke langt unna den amerikanske kirken (Bygdøy Allé). Edit: Hjemmesider har de også.. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Tuuuusen takk PiRANhA! Det var til stor hjelp! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Var å handlet litt i går, 3 Lacost pique'r og en Tiger genser. Bilder i RPP Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hva er det med Nudie jeans og vasking? Har hørt at mange ikke vasker buksene så ofte Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Nudie selv anbefaler vel at man går med buksene i et halvt år uten å vaske de, slik at man får et personlig preg på de med slitasje og slikt. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Nudie selv anbefaler vel at man går med buksene i et halvt år uten å vaske de, slik at man får et personlig preg på de med slitasje og slikt. Dette betaler folk dyre dommer for? :!: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Nudie selv anbefaler vel at man går med buksene i et halvt år uten å vaske de, slik at man får et personlig preg på de med slitasje og slikt. Tillat meg å lolle. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Har også hørt det men.....det er det vi kaller grisete! Dere ville ikke ha luktet lukten av buskene mine etter et halvt år uten vask :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Dere ville ikke ha luktet lukten av buskene mine etter et halvt år uten vask :!: Æsj, nei. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) umm ... er det lukten eller slitasjoen som blir det personlige preget? Dårlig lukt vil vi jo ikke ha, så hvorfor ikke vaske? du vasker ikke vekk slitasjen liksom... Endret 7. august 2005 av Andreaz_ Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) De Nudie-buksene dere snakker om er av såkalt "rådenim". Rådenimbukser er bukser som ikke er vasket av fabrikken. Det er da meningen at brukeren skal lage vintage-looken selv, ved å bruke den over lang tid i stedet for at dette gjøres på fabrikken. Når du da vasker buksen for første gang blir den som en vanlig jeans, og den spesielle slitasjeprosessen avsluttes. En ting til, ikke alle Nudie-bukser er av rådenim. Disse buksene er også billigere enn vanlige bukser, siden det er mindre arbeid med dem. Endret 7. august 2005 av the_lynx Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 De Nudie-buksene dere snakker om er av såkalt "rådenim". Rådenimbukser er bukser som ikke er vasket av fabrikken. Det er da meningen at brukeren skal lage vintage-looken selv, ved å bruke den over lang tid i stedet for at dette gjøres på fabrikken. Når du da vasker buksen for første gang blir den som en vanlig jeans, og den spesielle slitasjeprosessen avsluttes. Alikevel like teit som rakker'n. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 De Nudie-buksene dere snakker om er av såkalt "rådenim". Rådenimbukser er bukser som ikke er vasket av fabrikken. Det er da meningen at brukeren skal lage vintage-looken selv, ved å bruke den over lang tid i stedet for at dette gjøres på fabrikken. Når du da vasker buksen for første gang blir den som en vanlig jeans, og den spesielle slitasjeprosessen avsluttes. Alikevel like teit som rakker'n. Er forsåvidt enig Et halvt års arbeid for å få den kul hadde jeg aldri giddet... Blir sikkert kul, da... Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hva er det med Nudie jeans og vasking? Har hørt at mange ikke vasker buksene så ofte Siden jeg faktisk jobber i klesbutikk, og kan litt om jeans, så er det faktisk "riktig" at man ikke skal vaske jeans så veldig ofte, dersom man vil bevare vask/slitasje på jeansen... Det man i stedet skal gjøre, er å bruke dusjen til å spyle på de, og la de drypptørke... Men ved å bruke topplokket litt, skjønner man selvfølgelig når man skal vaske jeansen sin.. Er den grisemøkkete går de selvfølgelig i vaskemaskinen, da på vranga! Verre enn det er det faktisk ikke Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg er hardcore, jeg har fått tjæreflekker på buksa som aldri vil gå vekk. Nei, sånn seriøst er det dritstygt. Personlig preg meg i ræva. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Er det noen som vet om merket Abercrombie & Fitch selges i norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå